Umiejętności
Building Business Relationships
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Kreatywność
Pracowitość
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie biurem
Opera
SAP ERP
Praca w zespole
Centrala telefoniczna
Workflow Applications
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
Samodzielność
Fidelio
Optymalizacja Kosztów/Wydatków
Dynamizm w działaniu
Building relations
zdolności komunikacji interpersonalnej,
Rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Telc B2
szkolenie kasjerskie
Tars
systemy rezerwacyjne
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Animex Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F100%2Ffirm_8548_c79ae1_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Sekretarka (administracja, negocjacje i zakupy indirect)
- Zbieranie, weryfikowanie i analizowanie ofert handlowych, negocjowanie i renegocjowanie umów z dostawcami usług, związanych z funkcjonowaniem centrali firmy (hotele, agencje turystyczne, biura tłumaczeń, usługi kurierskie, zaopatrzenie biura itp.),
- kompleksowa obsługa podróży służbowych pracowników,
- organizacja konferencji i spotkań biznesowych na terenie Polski i za granicą - współpraca z agencjami turystycznymi i hotelami,
- bieżąca obsługa sekretariatu, centrali telefonicznej, sprzętów biurowych, poczty i przesyłek kurierskich, zaopatrzenie w materiały biurowe i spożywcze, przygotowywanie spotkań Zarządu, sal konferencyjnych, planowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań, ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy,
- obsługa systemu Workflow i SAP (uprawnienia kupieckie), tworzenie zapotrzebowań i zamówień na usługi, dbanie o przepływ dokumentacji, rozliczanie faktur, archiwizacja umów
- kompleksowa obsługa podróży służbowych pracowników,
- organizacja konferencji i spotkań biznesowych na terenie Polski i za granicą - współpraca z agencjami turystycznymi i hotelami,
- bieżąca obsługa sekretariatu, centrali telefonicznej, sprzętów biurowych, poczty i przesyłek kurierskich, zaopatrzenie w materiały biurowe i spożywcze, przygotowywanie spotkań Zarządu, sal konferencyjnych, planowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań, ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy,
- obsługa systemu Workflow i SAP (uprawnienia kupieckie), tworzenie zapotrzebowań i zamówień na usługi, dbanie o przepływ dokumentacji, rozliczanie faktur, archiwizacja umów
![hotel Novotel Warszawa Centrum](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F024%2Ffirm_23704_89b577_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Recepcjonistka
- dbanie o wizerunek hotelu,
- kompleksowa obsługa gości hotelowych podczas ich całego pobytu,
- współpraca z kierownikiem recepcji oraz z działem Rezerwacji, House Keepingu, Sprzedaży oraz Gastronomii,
- przyjmowanie grup turystycznych
- consierge
- kompleksowa obsługa gości hotelowych podczas ich całego pobytu,
- współpraca z kierownikiem recepcji oraz z działem Rezerwacji, House Keepingu, Sprzedaży oraz Gastronomii,
- przyjmowanie grup turystycznych
- consierge
![Hotel Mercure Fryderyk Chopin](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Zmiany Recepcji i Rezerwacji
- poszerzenie obowiązków recepcjonisty o nadzór i kontrolę pracy recepcji i rezerwacji (10 osób),
- wspieranie Kierownika Recepcji, a w razie potrzeby przejmowanie jego obowiązków,
- logistyczne zarządzanie dostępnymi 250 pokojami, organizacja noclegów w innych hotelach w razie overbookingu,
- kontrola statusu rezerwacji i obciążanie za niedojazd gości No-Show, tworzenie miesięcznego raportu No-Show, fiskalizacja i wprowadzanie do systemu przedpłat z wyciągów bankowych, uzupełnianie raportów przedpłat oraz rachunków zbiorczych dla agencji turystycznych,
- sprawdzanie raportów dziennych, kontrola statystyk nocnej księgowości (raporty Early Birds),
- sprawdzanie i zamykanie rachunków zbiorczych (PayMaster) grup turystycznych i MICE.
- rozwiązywanie problemów gości i pozostałych pracowników
- wspieranie Kierownika Recepcji, a w razie potrzeby przejmowanie jego obowiązków,
- logistyczne zarządzanie dostępnymi 250 pokojami, organizacja noclegów w innych hotelach w razie overbookingu,
- kontrola statusu rezerwacji i obciążanie za niedojazd gości No-Show, tworzenie miesięcznego raportu No-Show, fiskalizacja i wprowadzanie do systemu przedpłat z wyciągów bankowych, uzupełnianie raportów przedpłat oraz rachunków zbiorczych dla agencji turystycznych,
- sprawdzanie raportów dziennych, kontrola statystyk nocnej księgowości (raporty Early Birds),
- sprawdzanie i zamykanie rachunków zbiorczych (PayMaster) grup turystycznych i MICE.
- rozwiązywanie problemów gości i pozostałych pracowników
![Wojciech Kuśmirek](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_photo%2F152%2Fuser_413592_4dbf9b_huge.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
W pełni profesjonalne podejście, odpowiednia empatia w stosunku do gości hotelowych przy jednoczesnej dbałości o interes pracodawcy zarówno w roli recepjonistki jak i Kierowniczki zmiany w połączeniu z niewątpliwym wdziękiem osobistym pozwala mi szczerze zarekomendować Panią Karolinę jako managera
![Hotel Mercure Fryderyk Chopin](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Recepcjonistka
- dbanie o wizerunek hotelu,
- kompleksowa obsługa gości hotelowych podczas ich całego pobytu,
- współpraca z kierownikiem recepcji oraz z działem Rezerwacji, House Keepingu, Sprzedaży oraz Gastronomii,
- przyjmowanie grup turystycznych oraz planowanie wycieczek i transportu,
- wykonywanie nocnego audytu.
- kompleksowa obsługa gości hotelowych podczas ich całego pobytu,
- współpraca z kierownikiem recepcji oraz z działem Rezerwacji, House Keepingu, Sprzedaży oraz Gastronomii,
- przyjmowanie grup turystycznych oraz planowanie wycieczek i transportu,
- wykonywanie nocnego audytu.
![TUI Poland](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F040%2Ffirm_6440_5fd3eb_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Animator w klubie FanScan (ScanHoliday), Hotel Venus **** Hammamet-Tunezja
- prowadzenie mini klubu dla dzieci (5-6 godzin dziennie), organizacja czasu wolnego, gier i zabaw (także edukacyjnych), opieka nad dziećmi pod nieobecność rodziców,
- współpraca z dyrekcją hotelu przy organizacji imprez i pokazów wieczornych dla wszystkich gości hotelowych, udział w show hotelowych (taniec, śpiew, teatr), prowadzenie gier losowych Bingo i Tombola,
- koordynowanie pracy zespołu animatorów.
- współpraca z dyrekcją hotelu przy organizacji imprez i pokazów wieczornych dla wszystkich gości hotelowych, udział w show hotelowych (taniec, śpiew, teatr), prowadzenie gier losowych Bingo i Tombola,
- koordynowanie pracy zespołu animatorów.
![Hotel Sheraton Miramar El Gouna w Egipcie](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Guest Relations Officer
PRAKTKA ZAWODOWA
- dbanie o dobry wizerunek hotelu,
- współpraca z pozostałymi departamentami hotelu przy obsłudze gości oraz organizacji przyjęć dla gości strategicznych VIP (Management Cocktail),
- współpraca z biurami podróży oraz rezydentami i pilotami grup turystycznych,
- organizowanie czasu wolnego gości,
- przyjmowanie skarg itp. od gości hotelowych,
- rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych oraz autobusowych,
- codzienna kontrola satysfakcji gości poprzez ankietę telefoniczną tzw. Courteousy Calls
- dbanie o dobry wizerunek hotelu,
- współpraca z pozostałymi departamentami hotelu przy obsłudze gości oraz organizacji przyjęć dla gości strategicznych VIP (Management Cocktail),
- współpraca z biurami podróży oraz rezydentami i pilotami grup turystycznych,
- organizowanie czasu wolnego gości,
- przyjmowanie skarg itp. od gości hotelowych,
- rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych oraz autobusowych,
- codzienna kontrola satysfakcji gości poprzez ankietę telefoniczną tzw. Courteousy Calls
Szkolenia i kursy
- Kurs MS Excel 2010 PL na poziomie zaawansowanym, Centrum Edukacyjne Kovex, 05.2013
- Introduction to Revenue Management, wprowadzenie do zarządzania przychodami, Orbis S.A., 09.2011;
- Szkolenie dla kasjerów złotówkowo-walutowych, Centrum szkolenia „Edukacja – Ciszek”, 05.2010;
- Szkolenie z zakresu obsługi gości podczas przyjęć, bankietów i konferencji, Staffer Sp. z.o.o., Hotel Hilton, 10.2009;
- Kurs języka angielskiego poziom B2 Business – Certyfikat TELC, 06.2007;
- Kurs obsługi gości hotelowych jako Guest Relations Officer, Hotel Sheraton Miramar w El Gounie, Egipt, 07-09.2006;
- Kurs animatorów hotelowych, Biuro podróży „TRIADA”, 02-03.2006;
- Introduction to Revenue Management, wprowadzenie do zarządzania przychodami, Orbis S.A., 09.2011;
- Szkolenie dla kasjerów złotówkowo-walutowych, Centrum szkolenia „Edukacja – Ciszek”, 05.2010;
- Szkolenie z zakresu obsługi gości podczas przyjęć, bankietów i konferencji, Staffer Sp. z.o.o., Hotel Hilton, 10.2009;
- Kurs języka angielskiego poziom B2 Business – Certyfikat TELC, 06.2007;
- Kurs obsługi gości hotelowych jako Guest Relations Officer, Hotel Sheraton Miramar w El Gounie, Egipt, 07-09.2006;
- Kurs animatorów hotelowych, Biuro podróży „TRIADA”, 02-03.2006;
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Zakupy
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zakupy
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Turystyka (podróże), marketing i reklama, kultura i sztuka, języki obce, muzyka, sporty ekstremalne
Inne
język angielski – biegły w mowie i piśmie (Certyfikat TELC B2 Business)
język francuski – komunikatywny
język rosyjski – podstawowy
bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office, biegła obsługa systemu Workflow oraz SAP ERP (uprawnienia kupieckie), obsługa hotelowych systemów operacyjnych Fidelio (poziom zaawansowany) i Opera (poziom podstawowy) oraz system rezerwacyjny TARS, sprawne korzystanie z zasobów internetowych oraz stron rezerwacyjnych.
Odpowiedzialność, lojalność i kreatywność
Wysokie umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne
Stanowczość i determinacja w osiąganiu celów zawodowych oraz optymalizacji kosztów
Otwartość na doświadczenie i naukę oraz umiejętność dostosowania się do nowych warunków pracy
język francuski – komunikatywny
język rosyjski – podstawowy
bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office, biegła obsługa systemu Workflow oraz SAP ERP (uprawnienia kupieckie), obsługa hotelowych systemów operacyjnych Fidelio (poziom zaawansowany) i Opera (poziom podstawowy) oraz system rezerwacyjny TARS, sprawne korzystanie z zasobów internetowych oraz stron rezerwacyjnych.
Odpowiedzialność, lojalność i kreatywność
Wysokie umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne
Stanowczość i determinacja w osiąganiu celów zawodowych oraz optymalizacji kosztów
Otwartość na doświadczenie i naukę oraz umiejętność dostosowania się do nowych warunków pracy
Grupy
![Dress Code czyli Etykieta Ubioru](http://static.goldenline.pl/group_logo/004/group_17636_d01425_tiny.jpg)
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
![JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_1116_768cb3_tiny.jpg)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
![Turystyka i hotelarstwo](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_22363_3095c9_tiny.jpg)
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc