Karolina Muras

Specjalista d/s projektów, PM Group s. j.

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager ds. kluczowych klientów
AJH Legal Kancelaria Prawna
PM Group
Kierownik ds. zamówień publicznych
• Przygotowywanie ofert biorących udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego – kompletacja wymaganej dokumentacji, kontakt z bankiem w sprawach dotyczących wymaganych oświadczeń oraz wadium, prowadzenie korespondencji z Zamawiającym w sprawach związanych z postępowaniem przetargowym.
• Koordynowanie realizacji udzielonego zamówienia publicznego – odpowiedzialność za kontakt z Zamawiającym, nadzór na realizacją zapisów umowy, kontrola budżetu, prowadzenie negocjacji z firmami/osobami uczestniczącymi w realizacji zamówienia, sprawozdawczość wobec Zamawiającego, nadzór nad dokumentacją projektu.
• Przygotowywanie ofert przesyłanych klientom w odpowiedzi na otrzymane zapytanie (również w języku angielskim).
• Prezentacja firmy na organizowanych spotkaniach informacyjnych projektów.
• Odpowiedzialność za promocję projektu „Usługa szkoleniowo-doradcza w zakresie nowego podejścia do zamówień publicznych” (zamówienie realizowane na rzecz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) – przygotowanie oraz nadzór nad realizacją planu promocji projektu, koordynowanie prac związanych z przygotowaniem projektu oraz wykonaniem strony internetowej i innych materiałów promocyjnych, opracowanie treści materiałów promocyjnych.
• Odpowiedzialność za przygotowanie materiałów szkoleniowych do projektu Akademia EURO 2012 – opracowanie układu treści; znalezienie wykonawcy materiałów; prowadzenie negocjacji cenowych; współpraca z wykonawcą: nadzór nad przygotowaniem materiałów do druku i wykonaniem wymaganych projektów, planowanie dostaw, kontrola jakości.
PM Group
Specjalista d/s projektów
• Poszukiwanie trenerów o odpowiednich kwalifikacjach.
• Rekrutacja uczestników szkoleń realizowanych w ramach zamówienia publicznego udzielonego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów – przygotowanie i prowadzenie bazy uczestników szkoleń, nadzór nad dokumentacją zgłoszeniową, wysyłanie zaproszeń, odpowiedzialność za kontakt z uczestnikami szkoleń oraz przekazywanie informacji organizacyjnych.
• Rekrutacja uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu pt. „D@ta Explorer - cykl szkoleń z zakresu prowadzenia badań, statystyki i analizy danych z użyciem SPSS” – przygotowanie i prowadzenie bazy uczestników szkoleń, nadzór nad dokumentacją zgłoszeniowa, odpowiedzialność za kontakt z uczestnikami szkoleń oraz przekazywanie informacji organizacyjnych.
• Opracowywanie analizy ankiet oceny szkoleń realizowanych w ramach zamówienia publicznego udzielonego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów (część sprawozdawczości) – opracowanie bazy do gromadzenia i analizy danych, przygotowanie analizy statystycznej, interpretacja uzyskanych wyników.
Logo
Właściciel
Sklep spożywczo-przemysłowy "Karolcia" Karolina Muras
Zarządzanie i nadzór nad działalnością firmy.
Logo
Saleslady
SOBRIO Ltd.
Obsługa klienta (stoisko z pieczywem na Clapham Junction Market oraz na Primrose Hill).

Szkolenia i kursy

2011 - październik: Szkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych (szkolenie dla pracowników PM Group sp. j. realizowane przez Forum Edukacyjne Centrum Zamówień Publicznych sp. z o. o.);
2008 - wrzesień-grudzień: Uniwersytet w Joensuu (Finlandia) studia w ramach Programu "Uczę się przez całe życie" Erasmus;
2006 - lipiec: Kurs języka angielskiego (poziom zaawansowany), South Thames College London.

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Inne

Zainteresowania

Trekking rowerowy, sport (strzelectwo sportowe, kolarstwo, squash), polityka,literatura, film.

Organizacje

listopad 2005 - czerwiec 2009: Koło Naukowe Socjologów (Przewodnicząca Koła w latach 2006-2007), w tym "Scojomat" Mechanizm społeczny (internetowe pismo studenckie wydawane w latach 2005-2009); grudzień 2007 - czerwiec 2008: "Co nas łączy, co nas różni? Białystok i jego mieszkańcy w oczach obcokrajowców" projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Programu "Młodzież w działaniu", pod patronatem Fundacji Uniwersytetu w Białymstoku.

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
MTB i kolarstwo
MTB i kolarstwo
Grupa ludzi kochająca kolarstwo górskie i szosowe.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rozwiń Skrzydła Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju
Rozwiń Skrzydła Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju
Organizujemy dobre i dostępne warsztaty, szkolenia i inne formy wsparcia będące okazją do rozwoju zawodowego i osobistego ich odbiorców. Działamy w oparciu o zasoby naszych członków. Współpracujemy z
Squash
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)
Tygodnik POLITYKA
Tygodnik POLITYKA
Grupa czytelników, dziennikarzy i sympatyków Tygodnika POLITYKA