Doświadczenie zawodowe
Customer & Shopper Marketing Manager
2015 VIII Unilever Polska Sp. z o.o. Warszawa
Customer & Shopper Marketing PERSONAL CARE
odpowiedzialność za kanały MT – HM, SM i Drogerie w kategorii Personal Care
• Wprowadzenie na wyłączność dla Rossmanna marki Baby Dove z dużym wsparciem marketingowym i BTL, z całorocznym planem wsparcia promo z wykupieniem serwisów Klienckich i wykorzystaniem wszystkich dostępnych nośników Klienta oraz wsparciem PR Unilever - Rossmann. Budowanie widoczności i dodarcie do grupy docelowej produktu.
• Wprowadzenie do Rossmanna marek na wyłączność ze wsparciem ATL i BTL marek Vaseline i Dove DermaSpa. Przygotowywanie materiałów edukacyjnych dla Konsumentów w punkcie sprzedaży i wszystkich nośnikach Klienckich (ulotki przy półce, Skarb, bannery na stronie www.rossmann.pl). Przeprowadzanie akcji wizerunkowych i sprzedażowych dla obu marek.
• Planowanie, przygotowywanie, przelicznie, opracowywanie materiałów dla Maxi Power Pakietów Dove dla Rossmana i Pwer Pakietów dla Hebe.
• Planowanie, przeliczanie akcji GWP dla Superpham oraz wsparcie przedstawicieli Handlowych przy egzekucji akcji centralnych.
• Opracowywanie i wdrażanie strategii krótko- i długoterminowej trade marketingowej dla klientów w zakresie powierzonej grupy produktów przy współpracy z Brand Managera’mi
• Przygotowywanie rocznych planów Klienckich wraz z organizacją Workshop’ów
• Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie budowania wizerunku marek oraz realizacji sprzedaży i analiz poziomu zysku dla danej marki i klientów
• Wizyty u Klientów z KAM – prezentacja planów rocznych, kwartalnych,
• Tworzenie kampanii reklamowych wspierających sprzedaż z zakresu BTL
• Współpraca z agencjami reklamowymi/producentami w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych (POS), paczek promocyjnych, stojaków reklamowych
• Zarządzanie powierzonym budżetem repackingowym, POS,
• Przygotowywanie prezentacji kwartalnych dla działu Sprzedaży
2014 I – 2015 VIII Unilever Polska Sp. z o.o. Warszawa
Customer & Shopper Marketing
Kanał HM, SM, Dyskonty w kategorii HOME CARE
• Wprowadzenie na Total Rynek po długiej nieobecności marki Coccolino – zbudowanie dystrybucji i półki bez wsparcia ATL. Zbudowanie planu wsparcia BTL oraz promo per Klient. Opracowanie strategii cenowej i promocyjnej.
• Opracowywanie i wdrażanie strategii krótko- i długoterminowej trade marketingowej dla wybranych klientów w zakresie powierzonej grupy produktów przy ścisłej współpracy z Brand Managera’mi
• Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie budowania wizerunku marki oraz realizacji sprzedaży i analiz poziomu zysku dla danej marki i klientów
• Tworzenie kampanii reklamowych wspierających sprzedaż z zakresu BTL
• Współpraca z agencjami reklamowymi/producentami w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych (POS), paczek promocyjnych, stojaków reklamowych
• Zarządzanie powierzonym budżetem
• Analiza wyników prowadzonych kampanii (wysyłanie raportów miesięcznych /kwartalnych do Brand Manager’ów), śledzenie sytuacji rynkowej
• Przygotowywanie prezentacji i zestawień dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
2010 X – 2013 XII Unilever Polska Sp. z o.o. Warszawa
Customer & Shopper Marketing
Rossmann, Schlecker, Polbita, Superpharm, Drogerie Aster:
• Wprowadzenie do Rossmanna w kategorii Hair marki na wyłączność Toni & Guy – przygotowanie planu wsparcia, promocyjnego oraz planu widocznościowego w punkcie sprzedaży. Wykorzystanie nośników Klienckich – bannery na stornie www.rossmann.pl, reklama w miesięczniku Skarb, Konkursy konsumenckie, promocje z gratisami oraz promocje cenowe. Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Konsultantów/Sprzedawców drogerii Rossmann. Przeprowadzenie animacji z Hostessami z materiałami reklamowymi i edukacyjnymi dla Konsumentów w Sieci Rossman. Opracowanie i zaimplementowanie materiałów POS oraz szafy eksponującej produkty.
• Opracowywanie i wdrażanie strategii krótko- i długoterminowej trade marketingowej dla wybranych klientów w zakresie powierzonej grupy produktów przy ścisłej współpracy z Brand Managera’mi
• Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie budowania wizerunku marki oraz realizacji sprzedaży i analiz poziomu zysku dla danej marki i klientów
• Tworzenie kampanii reklamowych wspierających sprzedaż z zakresu BTL
• Współpraca z agencjami reklamowymi/producentami w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych (POS), paczek promocyjnych, stojaków reklamowych
• Zarządzanie powierzonym budżetem
• Analiza wyników prowadzonych kampanii (wysyłanie raportów miesięcznych /kwartalnych do Brand Manager’ów), śledzenie sytuacji rynkowej
• Przygotowywanie prezentacji i zestawień dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Customer & Shopper Marketing PERSONAL CARE
odpowiedzialność za kanały MT – HM, SM i Drogerie w kategorii Personal Care
• Wprowadzenie na wyłączność dla Rossmanna marki Baby Dove z dużym wsparciem marketingowym i BTL, z całorocznym planem wsparcia promo z wykupieniem serwisów Klienckich i wykorzystaniem wszystkich dostępnych nośników Klienta oraz wsparciem PR Unilever - Rossmann. Budowanie widoczności i dodarcie do grupy docelowej produktu.
• Wprowadzenie do Rossmanna marek na wyłączność ze wsparciem ATL i BTL marek Vaseline i Dove DermaSpa. Przygotowywanie materiałów edukacyjnych dla Konsumentów w punkcie sprzedaży i wszystkich nośnikach Klienckich (ulotki przy półce, Skarb, bannery na stronie www.rossmann.pl). Przeprowadzanie akcji wizerunkowych i sprzedażowych dla obu marek.
• Planowanie, przygotowywanie, przelicznie, opracowywanie materiałów dla Maxi Power Pakietów Dove dla Rossmana i Pwer Pakietów dla Hebe.
• Planowanie, przeliczanie akcji GWP dla Superpham oraz wsparcie przedstawicieli Handlowych przy egzekucji akcji centralnych.
• Opracowywanie i wdrażanie strategii krótko- i długoterminowej trade marketingowej dla klientów w zakresie powierzonej grupy produktów przy współpracy z Brand Managera’mi
• Przygotowywanie rocznych planów Klienckich wraz z organizacją Workshop’ów
• Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie budowania wizerunku marek oraz realizacji sprzedaży i analiz poziomu zysku dla danej marki i klientów
• Wizyty u Klientów z KAM – prezentacja planów rocznych, kwartalnych,
• Tworzenie kampanii reklamowych wspierających sprzedaż z zakresu BTL
• Współpraca z agencjami reklamowymi/producentami w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych (POS), paczek promocyjnych, stojaków reklamowych
• Zarządzanie powierzonym budżetem repackingowym, POS,
• Przygotowywanie prezentacji kwartalnych dla działu Sprzedaży
2014 I – 2015 VIII Unilever Polska Sp. z o.o. Warszawa
Customer & Shopper Marketing
Kanał HM, SM, Dyskonty w kategorii HOME CARE
• Wprowadzenie na Total Rynek po długiej nieobecności marki Coccolino – zbudowanie dystrybucji i półki bez wsparcia ATL. Zbudowanie planu wsparcia BTL oraz promo per Klient. Opracowanie strategii cenowej i promocyjnej.
• Opracowywanie i wdrażanie strategii krótko- i długoterminowej trade marketingowej dla wybranych klientów w zakresie powierzonej grupy produktów przy ścisłej współpracy z Brand Managera’mi
• Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie budowania wizerunku marki oraz realizacji sprzedaży i analiz poziomu zysku dla danej marki i klientów
• Tworzenie kampanii reklamowych wspierających sprzedaż z zakresu BTL
• Współpraca z agencjami reklamowymi/producentami w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych (POS), paczek promocyjnych, stojaków reklamowych
• Zarządzanie powierzonym budżetem
• Analiza wyników prowadzonych kampanii (wysyłanie raportów miesięcznych /kwartalnych do Brand Manager’ów), śledzenie sytuacji rynkowej
• Przygotowywanie prezentacji i zestawień dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
2010 X – 2013 XII Unilever Polska Sp. z o.o. Warszawa
Customer & Shopper Marketing
Rossmann, Schlecker, Polbita, Superpharm, Drogerie Aster:
• Wprowadzenie do Rossmanna w kategorii Hair marki na wyłączność Toni & Guy – przygotowanie planu wsparcia, promocyjnego oraz planu widocznościowego w punkcie sprzedaży. Wykorzystanie nośników Klienckich – bannery na stornie www.rossmann.pl, reklama w miesięczniku Skarb, Konkursy konsumenckie, promocje z gratisami oraz promocje cenowe. Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Konsultantów/Sprzedawców drogerii Rossmann. Przeprowadzenie animacji z Hostessami z materiałami reklamowymi i edukacyjnymi dla Konsumentów w Sieci Rossman. Opracowanie i zaimplementowanie materiałów POS oraz szafy eksponującej produkty.
• Opracowywanie i wdrażanie strategii krótko- i długoterminowej trade marketingowej dla wybranych klientów w zakresie powierzonej grupy produktów przy ścisłej współpracy z Brand Managera’mi
• Bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie budowania wizerunku marki oraz realizacji sprzedaży i analiz poziomu zysku dla danej marki i klientów
• Tworzenie kampanii reklamowych wspierających sprzedaż z zakresu BTL
• Współpraca z agencjami reklamowymi/producentami w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych (POS), paczek promocyjnych, stojaków reklamowych
• Zarządzanie powierzonym budżetem
• Analiza wyników prowadzonych kampanii (wysyłanie raportów miesięcznych /kwartalnych do Brand Manager’ów), śledzenie sytuacji rynkowej
• Przygotowywanie prezentacji i zestawień dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Key Account Specialist
- przygotowywanie i egzekucja planów promocyjnych
- opracowywanie krótko- i długoterminowych strategii
klienckich
- kontrola budżetów klienckich – centralnych i lokalnych
- bieżąca współpraca z klientami – listingi, monitoring
i egzekucja zapisów kontraktowych, monitoring cen
- członek zespołu zajmującego się Tesco – Customer Care
Team – współpraca z działami Obsługi Klienta,
Finansów, Marketingu, Customer Marketingu, Logistyki,
Planowania, Sales Force
- analizy klienckie i kanału KA
- opracowywanie krótko- i długoterminowych strategii
klienckich
- kontrola budżetów klienckich – centralnych i lokalnych
- bieżąca współpraca z klientami – listingi, monitoring
i egzekucja zapisów kontraktowych, monitoring cen
- członek zespołu zajmującego się Tesco – Customer Care
Team – współpraca z działami Obsługi Klienta,
Finansów, Marketingu, Customer Marketingu, Logistyki,
Planowania, Sales Force
- analizy klienckie i kanału KA
Projekty
Szkolenia i kursy
- Unilever Supplay Chain Cours
- Warsztaty z Automotywacji
- Komunikacja oraz współpraca w zespole
- Zarządzanie Stresem
- Warsztaty z Automotywacji
- Komunikacja oraz współpraca w zespole
- Zarządzanie Stresem
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Inne
Obsługa Komputera w zakresie: Windows, Exel, Power Point, SAP, SAP-BW
Grupy
FUNDACJA SPORTOWCY DZIECIOM
www.sportowcydzieciom.pl
https://www.facebook.com/FundacjaSportowcyDzieciom
FUNDACJA SPORTOWCY DZIECIOM - Celami Fundacji jest podejmowanie i prowadzenie działalności, pożytku publicznego, oraz s
Kandydaci
Grupa dla osób aktywnych na rynku pracy. Dla kandydatów, którzy chcą znać realia rynku pracy w Polsce. W grupie można wymienić doświadczenia dotyczące tego jak prezentować się na rozmowach rekrutacyjn
Salon Kobiet w Warszawie
Salon Kobiet w Warszawie to grupa adresowana do wspaniałych Warszawianek, zarówno tych miejscowych, jak i przyjezdnych, które mają pasje, biznesy oraz są spragnione rozwoju i kontaktu z innymi równie