Karolina Marta Ocicka

Telesales Specialist
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office TSL Punktualność Sprzedaż Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Aktywna sprzedaż i obsługa klienta Przygotowywanie ofert pozyskiwanie klientów Praca pod presją czasu i odporność na stres Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

DHL Global Forwarding
Telesales Specialist
Dachser sp. z o.o.
Doradca handlowy
Zadania:

- realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- kontakt i opieka nad obecnymi klientami;
- przygotowywanie ofert transportowych (morskie, lotnicze, kolejowe);
- wzrost sprzedaży;
- realizacja celów sprzedażowych oraz indywidualnego planu i budżetu sprzedażowego;
- sprzedaż telefoniczna;
- negocjowanie warunków handlowych;
- przygotowywanie ofert, umów, raportów, statystyk według standardów;
- wykonywanie analizy jakościowej i ekonomicznej klientów;
- analiza rynku;
Webhelp Poland Sp. z o.o.
Telefoniczna Obsługa Klienta
Logo
Obsługa klienta
La Fragola
- Obsługa klienta;
- Sprzedaż;
Communication Center Group
Specialista ds obslugi klienta

Edukacja

Logo
Logistyka, operator logistyczny, magisterskie
SGGW / Warsaw University of Life Sciences
Logo
Logistyka, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.