Karolina Książek

Główny Specjalista ds. Analiz i Raportowania, Orange Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza biznesowa Zarządzanie Kompanią Campaign Managment Data Mining Gretl Marketing Microsoft Excel Oracle Designer Analiza prognostyczna SAP R / 3 SAS (program) Segmentacja SPSS Stata Telekomunikacja Visual Basic Weka 4GL SAS Enterprise Guide SPSS Statistics R MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel) SAS Enterprise Miner

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Segment Manager in SOHO Marketing Department
- researching the effectiveness of used analytical models, new models creation - customers
segmentation, churn/cross-sell/up-sell models
- business analytics of the offer - drawing recommendations and action plans (from both process
and offer perspective)
- B2B cross-sell coordination - enlarging the database of customers using both fixed and mobile
services
- marketing campaigns coordination - results supervision, modication of the customers selection
criteria
Orange Polska S.A.
Senior Analyses and Reporting Specialist in SOHO Marketing Department
- ad hoc analyses on fixed and mobile B2B services
- periodical reporting for SOHO segment
- designing marketing campaigns - generation of databases, results reporting
- preparing calculations for future activities (estimated revenues vs costs)
Nestle Polska S.A.
Junior Management Accountant, Controlling Supply Chain
- taking part in department budgeting for 2013
- cooperation with markets in terms of transfer pricing
- updating periodical operational reports
Statoil Poland Sp. z o.o.
Intern in Operation and Retail Sales Department
- participation in designing operational and sales reports
- financial settlements and accounting issues (SAP/R3)
- coordination of cooperation with other departments and external partners

Szkolenia i kursy

Advanced MS Excel with VBA [Altkom Akademia],
Data processing with SAS - level 1 [SAS Institute]

Edukacja

Logo
Quantitative Methods in Economics and Information Systems, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Quantitative Methods in Economics and Information Systems, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Marketing
Badania marketingowe

Grupy

BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Data Mining w biznesie
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Statystyka
Statystyka
Grupa dla tych, którzy lubią liczby, studiowali metody ilościowe, pracują i wykorzystują statystykę w pracy. To grupa także dla tych, którzy wykorzystują statystykę na giełdzie
Systemy SAS
Systemy SAS
Grupa dla projektantów, analityków, programistów i użytkowników systemów SAS. Wymiana informacji i opinii.