Umiejętności
Analiza biznesowa
Zarządzanie Kompanią
Campaign Managment
Data Mining
Gretl
Marketing
Microsoft Excel
Oracle Designer
Analiza prognostyczna
SAP R / 3
SAS (program)
Segmentacja
SPSS
Stata
Telekomunikacja
Visual Basic
Weka
4GL
SAS Enterprise Guide
SPSS Statistics
R
MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)
SAS Enterprise Miner
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Segment Manager in SOHO Marketing Department
- researching the effectiveness of used analytical models, new models creation - customers
segmentation, churn/cross-sell/up-sell models
- business analytics of the offer - drawing recommendations and action plans (from both process
and offer perspective)
- B2B cross-sell coordination - enlarging the database of customers using both fixed and mobile
services
- marketing campaigns coordination - results supervision, modication of the customers selection
criteria
segmentation, churn/cross-sell/up-sell models
- business analytics of the offer - drawing recommendations and action plans (from both process
and offer perspective)
- B2B cross-sell coordination - enlarging the database of customers using both fixed and mobile
services
- marketing campaigns coordination - results supervision, modication of the customers selection
criteria
Senior Analyses and Reporting Specialist in SOHO Marketing Department
- ad hoc analyses on fixed and mobile B2B services
- periodical reporting for SOHO segment
- designing marketing campaigns - generation of databases, results reporting
- preparing calculations for future activities (estimated revenues vs costs)
- periodical reporting for SOHO segment
- designing marketing campaigns - generation of databases, results reporting
- preparing calculations for future activities (estimated revenues vs costs)
Szkolenia i kursy
Advanced MS Excel with VBA [Altkom Akademia],
Data processing with SAS - level 1 [SAS Institute]
Data processing with SAS - level 1 [SAS Institute]
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Marketing
Badania marketingowe
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
Statystyka
Grupa dla tych, którzy lubią liczby, studiowali metody ilościowe, pracują i wykorzystują statystykę w pracy. To grupa także dla tych, którzy wykorzystują statystykę na giełdzie
Systemy SAS
Grupa dla projektantów, analityków, programistów i użytkowników systemów SAS. Wymiana informacji i opinii.