Karolina Książek

Asystent Działu Obsługi Dokumentacji i Archiwum, Meritum Bank
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Obsługa komputera i urządzeń biurowych Dbałość o szczegóły i zaangażowanie Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Biegła obsługa komputera: pakiet Office Uczciwość , empatia , konsekwencja

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. akredytacji
Lendi Sp. z o.o.
-wsparcie mailowe i telefoniczne Partnerów,
-generowanie w systemie skierowań na badania oraz ich wysyłka,
-generowanie oraz wysyłka umów o pracę, umów partnerskich, agencyjnych oraz franczyzowych przez program Autenti,
-generowanie dokumentów akredytacyjnych dla nowego Partnera,
-wnioskowanie o dostępy do Banków i Instytucji bankowych,
-wysyłka wypowiedzeń umów o prace, umów partnerskich, agencyjnych i franczyzowych.
-kontakt mailowy i telefoniczny z Instytucjami,
-wysyłka dokumentacji do KNF,
-wnioskowanie o zaświadczenia o niekaralności dla Partnerów,
-obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
-wykonywanie zamówień materiałów biurowych,
-archiwizacja dokumentów Partnerów.
Logo
Starszy Specjalista ds. obsługi Klientów,
Nest Bank S.A.
-korespondencyjna oraz telefoniczna obsługa klientów, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami,
-sporządzanie odpowiedzi na zapytania, dyspozycje, reklamacje klientów oraz na przekazane do Banku zapytania Instytucji zewnętrznych,
-korekta i redakcja odpowiedzi,
-analiza powierzonych zadań oraz wypracowanie najlepszego rozwiązania,
-współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w celu należytego wykonywania powierzonych obowiązków,
-raportowanie i ewidencjonowanie wykonywanych zadań,
-zapewnienie wysokiej jakość obsługi oraz dbałość o dobre relacje z klientami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Starszy referent ds. rozliczeń
-terminowa odpowiedź na korespondencję płatników,
-ustalanie prawidłowego stanu konta płatnika i wskazanie struktury zadłużenia,
-wdrażanie postępowania egzekucyjnego,
-rozliczanie wpłat uzyskanych z egzekucji własnej i administracyjnej,
-opracowywanie decyzji stwierdzających wysokość zadłużenia,
-opracowywanie wniosków o wydanie zaświadczeń o niezaleganiu,
-opracowywanie spraw związanych ze stosowaniem sankcji wobec dłużników,
-opracowanie wniosków dotyczących zaległości przeterminowanych,
-zwrot nadpłaconych składek,
-uczestniczenie w obsługiwaniu interesantów,
-przygotowywanie sprawozdań miesięcznych,
-systematyczne zakładanie i weryfikacja akt płatników składek.
Meritum Bank
Specjalista ds. logistyki dokumentacji
-obsługa dokumentacji Banku skierowanej do zarchiwizowania bądź zniszczenia,
-obsługa procesu archiwizacji dokumentacji Banku, w tym obsługa procesu gromadzenia, ewidencji i wypożyczania dokumentacji zarchiwizowanej oraz zwracanych wypożyczeń,
-segregacja dokumentacji przeznaczonej do zarchiwizowania, w tym jej podział na odpowiednie kategorie archiwalne,
-bieżąca współpraca z archiwum zewnętrznym w zakresie skanowania i indeksowania dokumentacji przeznaczonych do przeglądu elektronicznego.
Meritum Bank
Asystent działu telefonicznej obsługi Klienta
-bieżąca, bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klientów,
-przyjmowanie reklamacji klientów, udzielanie wyjaśnień w ramach prowadzonej obsługi,
-udzielanie odpowiedzi na przekazane do Banku zapytania klientów,
-przyjmowanie i przekazywanie do realizacji dyspozycji klientów,
-budowanie i aktualizacja baz danych potencjalnych klientów.
Skok Wspolnota
Doradca Klienta
-kompleksowa obsługa klienta,
-sprzedaż pożyczek, kart, lokat,
-obsługa kasowa,
-pozyskiwanie klientów i aktywna sprzedaż,
-przeprowadzanie akcji marketingowych,
-windykacja telefoniczna,
-archiwizacja dokumentów.
Logo
Doradca Klienta
Sygma Banque S.A. Oddział w Gdańsku
-indywidualna i telefoniczna obsługa klientów,
-pozyskiwanie klientów,
-udzielanie informacji dotyczących warunków kredytowania,
-kompletowanie dokumentacji kredytowej,
-sporządzanie umów kredytowych,
-archiwizacja dokumentów.

Szkolenia i kursy

Ukończony kurs z programu Symfonia, moduł Finanse i Księgowość poparty certyfikatem,
Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych oraz dokumentów, potwierdzających tożsamość klienta,
Profesjonalna obsługa klienta,
Ukończony kurs Asystentki stomatologicznej poparty certyfikatem.

Edukacja

Logo
Rachunkowość i Controlling, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Bankowość i Innowacje Finansowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME

Zainteresowania

Zumba, kosmetyka, muzyka rozrywkowa, rolki, jazda konna.

Inne

Znajomość systemów Outband, CRM, Gandalf, MIDAS, Internal Solution, def300o/CB, def3000/CB, OZI, SBE.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
TANIEC
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)