Umiejętności
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Dbałość o szczegóły i zaangażowanie
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Uczciwość , empatia , konsekwencja
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. akredytacji
Lendi Sp. z o.o.
-wsparcie mailowe i telefoniczne Partnerów,
-generowanie w systemie skierowań na badania oraz ich wysyłka,
-generowanie oraz wysyłka umów o pracę, umów partnerskich, agencyjnych oraz franczyzowych przez program Autenti,
-generowanie dokumentów akredytacyjnych dla nowego Partnera,
-wnioskowanie o dostępy do Banków i Instytucji bankowych,
-wysyłka wypowiedzeń umów o prace, umów partnerskich, agencyjnych i franczyzowych.
-kontakt mailowy i telefoniczny z Instytucjami,
-wysyłka dokumentacji do KNF,
-wnioskowanie o zaświadczenia o niekaralności dla Partnerów,
-obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
-wykonywanie zamówień materiałów biurowych,
-archiwizacja dokumentów Partnerów.
-generowanie w systemie skierowań na badania oraz ich wysyłka,
-generowanie oraz wysyłka umów o pracę, umów partnerskich, agencyjnych oraz franczyzowych przez program Autenti,
-generowanie dokumentów akredytacyjnych dla nowego Partnera,
-wnioskowanie o dostępy do Banków i Instytucji bankowych,
-wysyłka wypowiedzeń umów o prace, umów partnerskich, agencyjnych i franczyzowych.
-kontakt mailowy i telefoniczny z Instytucjami,
-wysyłka dokumentacji do KNF,
-wnioskowanie o zaświadczenia o niekaralności dla Partnerów,
-obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
-wykonywanie zamówień materiałów biurowych,
-archiwizacja dokumentów Partnerów.
Starszy Specjalista ds. obsługi Klientów,
Nest Bank S.A.
-korespondencyjna oraz telefoniczna obsługa klientów, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami,
-sporządzanie odpowiedzi na zapytania, dyspozycje, reklamacje klientów oraz na przekazane do Banku zapytania Instytucji zewnętrznych,
-korekta i redakcja odpowiedzi,
-analiza powierzonych zadań oraz wypracowanie najlepszego rozwiązania,
-współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w celu należytego wykonywania powierzonych obowiązków,
-raportowanie i ewidencjonowanie wykonywanych zadań,
-zapewnienie wysokiej jakość obsługi oraz dbałość o dobre relacje z klientami.
-sporządzanie odpowiedzi na zapytania, dyspozycje, reklamacje klientów oraz na przekazane do Banku zapytania Instytucji zewnętrznych,
-korekta i redakcja odpowiedzi,
-analiza powierzonych zadań oraz wypracowanie najlepszego rozwiązania,
-współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w celu należytego wykonywania powierzonych obowiązków,
-raportowanie i ewidencjonowanie wykonywanych zadań,
-zapewnienie wysokiej jakość obsługi oraz dbałość o dobre relacje z klientami.
Starszy referent ds. rozliczeń
-terminowa odpowiedź na korespondencję płatników,
-ustalanie prawidłowego stanu konta płatnika i wskazanie struktury zadłużenia,
-wdrażanie postępowania egzekucyjnego,
-rozliczanie wpłat uzyskanych z egzekucji własnej i administracyjnej,
-opracowywanie decyzji stwierdzających wysokość zadłużenia,
-opracowywanie wniosków o wydanie zaświadczeń o niezaleganiu,
-opracowywanie spraw związanych ze stosowaniem sankcji wobec dłużników,
-opracowanie wniosków dotyczących zaległości przeterminowanych,
-zwrot nadpłaconych składek,
-uczestniczenie w obsługiwaniu interesantów,
-przygotowywanie sprawozdań miesięcznych,
-systematyczne zakładanie i weryfikacja akt płatników składek.
-ustalanie prawidłowego stanu konta płatnika i wskazanie struktury zadłużenia,
-wdrażanie postępowania egzekucyjnego,
-rozliczanie wpłat uzyskanych z egzekucji własnej i administracyjnej,
-opracowywanie decyzji stwierdzających wysokość zadłużenia,
-opracowywanie wniosków o wydanie zaświadczeń o niezaleganiu,
-opracowywanie spraw związanych ze stosowaniem sankcji wobec dłużników,
-opracowanie wniosków dotyczących zaległości przeterminowanych,
-zwrot nadpłaconych składek,
-uczestniczenie w obsługiwaniu interesantów,
-przygotowywanie sprawozdań miesięcznych,
-systematyczne zakładanie i weryfikacja akt płatników składek.
Specjalista ds. logistyki dokumentacji
-obsługa dokumentacji Banku skierowanej do zarchiwizowania bądź zniszczenia,
-obsługa procesu archiwizacji dokumentacji Banku, w tym obsługa procesu gromadzenia, ewidencji i wypożyczania dokumentacji zarchiwizowanej oraz zwracanych wypożyczeń,
-segregacja dokumentacji przeznaczonej do zarchiwizowania, w tym jej podział na odpowiednie kategorie archiwalne,
-bieżąca współpraca z archiwum zewnętrznym w zakresie skanowania i indeksowania dokumentacji przeznaczonych do przeglądu elektronicznego.
-obsługa procesu archiwizacji dokumentacji Banku, w tym obsługa procesu gromadzenia, ewidencji i wypożyczania dokumentacji zarchiwizowanej oraz zwracanych wypożyczeń,
-segregacja dokumentacji przeznaczonej do zarchiwizowania, w tym jej podział na odpowiednie kategorie archiwalne,
-bieżąca współpraca z archiwum zewnętrznym w zakresie skanowania i indeksowania dokumentacji przeznaczonych do przeglądu elektronicznego.
Asystent działu telefonicznej obsługi Klienta
-bieżąca, bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klientów,
-przyjmowanie reklamacji klientów, udzielanie wyjaśnień w ramach prowadzonej obsługi,
-udzielanie odpowiedzi na przekazane do Banku zapytania klientów,
-przyjmowanie i przekazywanie do realizacji dyspozycji klientów,
-budowanie i aktualizacja baz danych potencjalnych klientów.
-przyjmowanie reklamacji klientów, udzielanie wyjaśnień w ramach prowadzonej obsługi,
-udzielanie odpowiedzi na przekazane do Banku zapytania klientów,
-przyjmowanie i przekazywanie do realizacji dyspozycji klientów,
-budowanie i aktualizacja baz danych potencjalnych klientów.
Doradca Klienta
-kompleksowa obsługa klienta,
-sprzedaż pożyczek, kart, lokat,
-obsługa kasowa,
-pozyskiwanie klientów i aktywna sprzedaż,
-przeprowadzanie akcji marketingowych,
-windykacja telefoniczna,
-archiwizacja dokumentów.
-sprzedaż pożyczek, kart, lokat,
-obsługa kasowa,
-pozyskiwanie klientów i aktywna sprzedaż,
-przeprowadzanie akcji marketingowych,
-windykacja telefoniczna,
-archiwizacja dokumentów.
Szkolenia i kursy
Ukończony kurs z programu Symfonia, moduł Finanse i Księgowość poparty certyfikatem,
Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych oraz dokumentów, potwierdzających tożsamość klienta,
Profesjonalna obsługa klienta,
Ukończony kurs Asystentki stomatologicznej poparty certyfikatem.
Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych oraz dokumentów, potwierdzających tożsamość klienta,
Profesjonalna obsługa klienta,
Ukończony kurs Asystentki stomatologicznej poparty certyfikatem.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
Zumba, kosmetyka, muzyka rozrywkowa, rolki, jazda konna.
Inne
Znajomość systemów Outband, CRM, Gandalf, MIDAS, Internal Solution, def300o/CB, def3000/CB, OZI, SBE.