Umiejętności
Angielski
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
PowerPoint
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista do spraw obsługi klienta strategicznego/trener wewnętrzny
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa pacjentów strategicznych
- rezerwowanie i rejestrowanie usług medycznych w programie 4Net
- przygotowywanie i wydawanie dokumentacji medycznej
- obsługa skrzynki e-mail, rozliczanie kasy
- wystawianie korekt do faktur
- sprawdzanie rejestrów dokumentacji
- składanie zamówień biurowych i marketingowych
- szkolenie i opieka nad nowo zatrudnionymi pracownikami
- kontrola pracowników (TOP, karty coachingowe)
- nadzór nad wdrożeniem nowych projektów
- przekazywanie recepcji bieżących informacji
- szkolenie nowo zatrudnionych lekarzy z systemu 4net
- rezerwowanie i rejestrowanie usług medycznych w programie 4Net
- przygotowywanie i wydawanie dokumentacji medycznej
- obsługa skrzynki e-mail, rozliczanie kasy
- wystawianie korekt do faktur
- sprawdzanie rejestrów dokumentacji
- składanie zamówień biurowych i marketingowych
- szkolenie i opieka nad nowo zatrudnionymi pracownikami
- kontrola pracowników (TOP, karty coachingowe)
- nadzór nad wdrożeniem nowych projektów
- przekazywanie recepcji bieżących informacji
- szkolenie nowo zatrudnionych lekarzy z systemu 4net
Pracownik biurowy (staż)
P.H.U. "Bady" Bogdan Dyjak
- wprowadzanie zamówień do programu WF-MAG
- wystawianie dokumentów handlowych (WZ) oraz faktur, w tym faktur korygujących
- przyjmowanie zwrotów towarów
- prowadzenie sklepu internetowego www.pamiatkizpolski.pl oraz strony internetowej www.bady.pl
- wypisywanie listów przewozowych
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- telefoniczna obsługa klientów, w tym przyjmowanie zamówień
- wystawianie dokumentów handlowych (WZ) oraz faktur, w tym faktur korygujących
- przyjmowanie zwrotów towarów
- prowadzenie sklepu internetowego www.pamiatkizpolski.pl oraz strony internetowej www.bady.pl
- wypisywanie listów przewozowych
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- telefoniczna obsługa klientów, w tym przyjmowanie zamówień
Pracownik biurowy
- wprowadzanie i weryfikowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w programie „OPLOK – rozliczanie opłaty za śmieci i nieczystości”
- sprawdzanie poprawności naliczenia opłat za gospodarowania odpadami komunalnymi oraz korygowanie ewentualnych błędów w programie „OPLOK - rozliczanie opłaty za śmieci i nieczystości”
- wprowadzanie danych do programu GOMiG – ewidencja umów na odbiór odpadów od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, wprowadzanie danych ze sprawozdań
- przygotowywanie wykazu adresów nieruchomości, objętych umową na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
- odbieranie telefonów i przyjmowanie interesantów
- wykonywanie czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi
- sprawdzanie poprawności naliczenia opłat za gospodarowania odpadami komunalnymi oraz korygowanie ewentualnych błędów w programie „OPLOK - rozliczanie opłaty za śmieci i nieczystości”
- wprowadzanie danych do programu GOMiG – ewidencja umów na odbiór odpadów od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, wprowadzanie danych ze sprawozdań
- przygotowywanie wykazu adresów nieruchomości, objętych umową na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
- odbieranie telefonów i przyjmowanie interesantów
- wykonywanie czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi
Pracownik biurowy (praktyki)
- zapoznanie z zasadami prowadzenia podstawowej dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- udział w kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
- udział w procesie oceny ryzyka zawodowego
- udział w naradzie zespołu wdrażającego system HSE
- kwalifikacja stanowisk pracy na podstawie prac w warunkach szczególnych lub o szczególnym charakterze w świetle obowiązujących przepisów
- dobór odzieży i obuwia roboczego oraz ochronnego, a także środków ochrony indywidualnej do zagrożeń występujących na stanowisku pracy
- wypełnianie protokołu powypadkowego oraz statystycznej karty wypadku
- udział w kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
- udział w procesie oceny ryzyka zawodowego
- udział w naradzie zespołu wdrażającego system HSE
- kwalifikacja stanowisk pracy na podstawie prac w warunkach szczególnych lub o szczególnym charakterze w świetle obowiązujących przepisów
- dobór odzieży i obuwia roboczego oraz ochronnego, a także środków ochrony indywidualnej do zagrożeń występujących na stanowisku pracy
- wypełnianie protokołu powypadkowego oraz statystycznej karty wypadku
Stanowiso do spraw planowania gospodarki odpadami (staż)
- przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dotyczące przepisów ochrony środowiska
- przygotowywanie i udział w konferencjach, w tym tworzenie prezentacji
- udział w pracach legislacyjnych wynikających ze zmian w przepisach UE
- analiza i zestawianie informacji na temat realizacji zadań wynikających z Krajowego planu gospodarki odpadami
- wykonywanie bieżących zadań administracyjnych, między innymi związanych z rejestracją i archiwizacją pism
- obsługa sekretariatu, w tym elektronicznego systemu obiegu dokumentów
- przygotowywanie i udział w konferencjach, w tym tworzenie prezentacji
- udział w pracach legislacyjnych wynikających ze zmian w przepisach UE
- analiza i zestawianie informacji na temat realizacji zadań wynikających z Krajowego planu gospodarki odpadami
- wykonywanie bieżących zadań administracyjnych, między innymi związanych z rejestracją i archiwizacją pism
- obsługa sekretariatu, w tym elektronicznego systemu obiegu dokumentów
Referent do spraw obsługi klienta Call Center
telefoniczna obsługa klienta – przyjmowanie zleceń, rozwiązywanie problemów klientów
Szkolenia i kursy
jak radzić sobie z emocjami i stresem w sytuacjach trudnych nie tylko z pacjentem
zarządzenie projektami
zarządzanie czasem
budowanie zespołu, coaching, mentoring
warsztaty Rozwoju Kariery
warsztat Pracy Doradcy Zawodowego
warsztaty Kompetencji Społecznych
kurs Pedagogiczny
kurs języka angielskiego w Szkole języków obcych Profi-Lingua - poziom intermediate
zarządzenie projektami
zarządzanie czasem
budowanie zespołu, coaching, mentoring
warsztaty Rozwoju Kariery
warsztat Pracy Doradcy Zawodowego
warsztaty Kompetencji Społecznych
kurs Pedagogiczny
kurs języka angielskiego w Szkole języków obcych Profi-Lingua - poziom intermediate
Edukacja
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Inne
Zainteresowania
jazda na rowerze i łyżwach
pływanie
chodzenie po górach
taniec latynoamerykański
numizmatyka
haft krzyżykowy
pływanie
chodzenie po górach
taniec latynoamerykański
numizmatyka
haft krzyżykowy
Inne
znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet)
znajomość obsługi urządzeń biurowych
bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
uprawnienia pedagogiczne
K1 – Zarządzanie bezpieczeństwem w środowisku pracy (Z.13.)
prawo jazdy kat. B
znajomość obsługi urządzeń biurowych
bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
uprawnienia pedagogiczne
K1 – Zarządzanie bezpieczeństwem w środowisku pracy (Z.13.)
prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie