Karolina Orzelska

ekspert, BANK Pekao S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Pekao SA
ekspert w Departamencie Kredytów Konsupmcyjnych
Bank Pekao SA
ekspert w Zespole Wsparcia Sprzedaży - Region Warszawa
Bank Pekao SA
menadżer sprzedaży
- koordynowanie pracą 11-osobowego zespołu doradców klienta indywidualnego
- odpowiedzialna za realizację przydzielonych planów sprzedaży
- dbanie o wizerunek, kulturę sprzedażową i jakość obsługi
Bank BPH
doradca klienta
- kompleksowa obsługa klienta detalicznego
- czynna sprzedaż produktów bankowych
- współpraca z firmami w celu pozyskania klientów
- odpowiedzialna za realizację kwartalnych planów sprzedaży - lider zepołu sprzedażowego (karty kredytowe)

Szkolenia i kursy

04-05.09.2007 Efektywność współpracy w zespole, Letnia Szkoła Doskonalenia, Bank BPH
12-13.04.2007 Asertywność, Akademia Ambitnych, Bank BPH
05-30.06.2006 Od relacji do rekomendacji – cykl szkoleń, Bank BPH.
01-02.02.2006 Efektywne metody sprzedaży usług finansowych – Edycja II, Komunikacja i negocjacje,
Firma prowadząca: GSI- SI Group Poland
29-30.11.2005 Kreatywność i innowacyjność, Bank BPH
09.2005 Standardy obsługi klienta – cykl szkoleń, Bank BPH.
11-13.07.2005 Efektywne metody sprzedaży usług finansowych - Edycja I, Firma prowadząca: GSI- SI Group Poland

Edukacja

Logo
studia europejskie, studia podyplomowe
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
zarządzanie finansami i rachunkowość, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.