Umiejętności
Obsługa kluczowych klientów
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie projektami
Język angielski - zaawansowany w mowie i w piśmie
wystapienia publiczne, prowadzenie prezentacji i szkoleń wewn.
organizacja eventów oraz wyjazdów integracyjnych
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Wsparcia Klienta Strategicznego
Współuczestniczenie w określeniu wewnętrznych procedur i standardów;
Wsparcie operacyjne i merytoryczne w zakresie realizacji zadań współpracujących zespołów;
Koordynowanie wewnętrznych projektów;
Audytor wewnętrzny
Wsparcie operacyjne i merytoryczne w zakresie realizacji zadań współpracujących zespołów;
Koordynowanie wewnętrznych projektów;
Audytor wewnętrzny
Koordynator Projektów
- opracowywanie, koordynowanie i kontrola zlecanych projektów w dla klienta wewnętrznego i zewnętrznych;
- sporządzanie ofert oraz projektów umów dla potencjalnych klientów strategicznych,
- prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
- sporządzanie analiz rynku pod kątem klientów strategicznych,
- koordynacja pracy zespołu obsługi posprzedażowej klienta strategicznego,
- przygotowywanie akcji marketingowych dla klientów strategicznych,
- ścisła współpraca z departamentami: IT, Marketing, PR
- udział w przygotowywaniu i realizacji kluczowych dla firmy projektów
- organizacja i uczestnictwo w konferencjach, seminariach dla klientów oraz potencjalnych klientów strategicznych
- sporządzanie ofert oraz projektów umów dla potencjalnych klientów strategicznych,
- prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
- sporządzanie analiz rynku pod kątem klientów strategicznych,
- koordynacja pracy zespołu obsługi posprzedażowej klienta strategicznego,
- przygotowywanie akcji marketingowych dla klientów strategicznych,
- ścisła współpraca z departamentami: IT, Marketing, PR
- udział w przygotowywaniu i realizacji kluczowych dla firmy projektów
- organizacja i uczestnictwo w konferencjach, seminariach dla klientów oraz potencjalnych klientów strategicznych
Specjalista ds. Klientów Strategicznych
- sporządzanie ofert oraz projektów umów dla potencjalnych klientów strategicznych,
- prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
- sporządzanie analiz rynku pod kątem klientów strategicznych,
- koordynacja pracy zespołu obsługi posprzedażowej klienta strategicznego,
- przygotowywanie akcji marketingowych dla klientów strategicznych,
- ścisła współpraca z departamentami: IT, Marketing, PR
- udział w przygotowywaniu i realizacji kluczowych dla firmy projektów
- organizacja i uczestnictwo w konferencjach, seminariach dla klientów oraz potencjalnych klientów strategicznych
- prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,
- sporządzanie analiz rynku pod kątem klientów strategicznych,
- koordynacja pracy zespołu obsługi posprzedażowej klienta strategicznego,
- przygotowywanie akcji marketingowych dla klientów strategicznych,
- ścisła współpraca z departamentami: IT, Marketing, PR
- udział w przygotowywaniu i realizacji kluczowych dla firmy projektów
- organizacja i uczestnictwo w konferencjach, seminariach dla klientów oraz potencjalnych klientów strategicznych
Specjalista ds. Współpracy z Zagranicą
tworzenie dokumentacji w językach obcych z przeznaczeniem na rynki zagraniczne,
prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi,
pozyskiwanie klientów strategicznych i zagranicznych,
reprezentowanie KRD BIG S.A. na spotkaniach w celu pozyskania klientów strategicznych i zagranicznych,
sporządzanie ofert ogólnych i szczegółowych oraz projektów umów z klientami - standardowych lub indywidualnych dla potencjalnych klientów strategicznych i zagranicznych,
prowadzenie rozmów i negocjacji cenowych,
realizowanie opieki posprzedażowej dla zagranicznych klientów,
organizowanie, uczestnictwo i reprezentowanie KRD w polskich i zagranicznych konferencjach, seminariach dla klientów oraz potencjalnych klientów strategicznych i zagranicznych,
sporządzanie analiz rynku pod kątem klientów strategicznych i zagranicznych,
wspieranie Zarządu firmy na arenie międzynarodowej.
prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi,
pozyskiwanie klientów strategicznych i zagranicznych,
reprezentowanie KRD BIG S.A. na spotkaniach w celu pozyskania klientów strategicznych i zagranicznych,
sporządzanie ofert ogólnych i szczegółowych oraz projektów umów z klientami - standardowych lub indywidualnych dla potencjalnych klientów strategicznych i zagranicznych,
prowadzenie rozmów i negocjacji cenowych,
realizowanie opieki posprzedażowej dla zagranicznych klientów,
organizowanie, uczestnictwo i reprezentowanie KRD w polskich i zagranicznych konferencjach, seminariach dla klientów oraz potencjalnych klientów strategicznych i zagranicznych,
sporządzanie analiz rynku pod kątem klientów strategicznych i zagranicznych,
wspieranie Zarządu firmy na arenie międzynarodowej.
Szkolenia i kursy
Efektywne wykorzystywanie narzędzi informatycznych w zwiększaniu konkurencyjności firmy;
Język niemiecki w handlu i usługach;
Negocjacje + NLP;
Wystąpienia publiczne w sprzedaży;
Prezentacja i autoprezentacja;
Poznaj siebie “Knowing yourself”;
Business negotiations in English;
Klient - sprzedaż i obsługa.
Trudne sytuacje w komunikowaniu się z klientami.
Radzenie sobie z manipulacjami klientów.
Język niemiecki w handlu i usługach;
Negocjacje + NLP;
Wystąpienia publiczne w sprzedaży;
Prezentacja i autoprezentacja;
Poznaj siebie “Knowing yourself”;
Business negotiations in English;
Klient - sprzedaż i obsługa.
Trudne sytuacje w komunikowaniu się z klientami.
Radzenie sobie z manipulacjami klientów.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
literatura, poezja, podróże, języki obce, kuchnia orientalna, aktywne formy wypoczynku, jazda na rowerze...
Inne
Udział i wystąpienia w konferencjach międzynarodowych w Polsce i za granicą.
Uczestnictwo w dwóch edycjach Kongresu "Lojalność Klienta".
Festiwal Inspiracji 2013.
Uczestnictwo w dwóch edycjach Kongresu "Lojalność Klienta".
Festiwal Inspiracji 2013.
Grupy
Controlling WSB Wrocław 2006/2007
Grupa znajomomych z podyplomowych studiów Controllingu na WBS we Wrocławiu 2006/2007