Doświadczenie zawodowe
specjalista ds reklamy
• Główne zadania:
- sprzedaż powierzchni reklamowej w prasie
- bieżąca obsługa stałych klientów,
- pozyskiwanie nowych Klientów
- tworzenie ofert standardowych oraz specjalnych
dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów
- nawiązywanie oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
- monitoring konkurencji
- sprzedaż powierzchni reklamowej w prasie
- bieżąca obsługa stałych klientów,
- pozyskiwanie nowych Klientów
- tworzenie ofert standardowych oraz specjalnych
dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów
- nawiązywanie oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
- monitoring konkurencji
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Health and Beauty Island
Zaplanujemy Ci podróż po Warszawie, która zapewni niezapomniane przeżycia dla Ciała, Umysłu i Ducha. Zorganizujemy za Ciebie przyjęcie okolicznościowe np. zaręczyny, rocznicę ślubu, urodziny i inne. Z