![Karolina Korycka](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_woman_photo_huge.png&width=170&height=170&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Karolina Korycka
Inspektor, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
Olsztyn,
warmińsko-mazurskie
Umiejętności
Internet
Microsoft Office
wysoka kultura osobista
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Polski Język Migowy
Driving licence category B
sporządzanie pism urzędowych
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
sumienność i precyzja
Planowanie i organizacja pracy własnej i innych
Wieloletnie doświadczenie w administracji
samodzielność i szybkość w podejmowaniu decyzji
wysokie zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
szybkość w zdobywaniu i przyswajaniu nowej wiedzy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Inspektor
- rozpatrywanie uprawnień, przyznawanie, przeliczanie i obsługa świadczeń długoterminowych z ubezpieczenia społecznego rolników (rent i emerytur rolniczych);
- prowadzenie akt emerytalno-rentowych oraz wprowadzanie, zmiana danych dotyczących świadczeń do systemu komputerowego Farmer;
- wydawanie decyzji emerytalno-rentowych;
- ustalanie nadpłat i niedopłat oraz prowadzenie windykacji z tytułu nienależnie pobranych świadczeń;
- prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami współpracującymi
- obsługa interesanta;
- szkolenie nowozatrudnionych pracowników
- prowadzenie akt emerytalno-rentowych oraz wprowadzanie, zmiana danych dotyczących świadczeń do systemu komputerowego Farmer;
- wydawanie decyzji emerytalno-rentowych;
- ustalanie nadpłat i niedopłat oraz prowadzenie windykacji z tytułu nienależnie pobranych świadczeń;
- prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami współpracującymi
- obsługa interesanta;
- szkolenie nowozatrudnionych pracowników
![Orange Polska S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F072%2Ffirm_456_0fa45a_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
telefoniczny doradca klienta
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientem (kontakt telefoniczny i mailowy);
- sprzedaż i promowanie oferty firmy;
- telefoniczna obsługa klienta zgodnie ze standardami Telekomunikacji Polskiej;
- zakładanie i obsługa konta klienta w systemach komputerowych People Soft i Serat;
- rozpatrywanie reklamacji, rozpoznawanie i usuwanie błędów systemowych będących przyczyną
reklamacji, sporządzanie odpowiedzi i kontakt telefoniczny z klientem celem powiadomienia
o zakończeniu procesu reklamacji;
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału w Olsztynie z zakresu problematyki
reklamacji.
- sprzedaż i promowanie oferty firmy;
- telefoniczna obsługa klienta zgodnie ze standardami Telekomunikacji Polskiej;
- zakładanie i obsługa konta klienta w systemach komputerowych People Soft i Serat;
- rozpatrywanie reklamacji, rozpoznawanie i usuwanie błędów systemowych będących przyczyną
reklamacji, sporządzanie odpowiedzi i kontakt telefoniczny z klientem celem powiadomienia
o zakończeniu procesu reklamacji;
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału w Olsztynie z zakresu problematyki
reklamacji.
Szkolenia i kursy
Polski Język Migowy - poziom początkujący
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Prawo
Wsparcie usług prawnych
Zainteresowania
Zabawy logiczne
Organizacje
Związek Zawodowy Pracowników Oddziału KRUS w Olsztynie - Zastępca Przewodniczącego Związku.
Inne
Członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej od 2010 r.