Umiejętności
Linux
Mac OS
Microsoft Office
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa klienta
System Windows
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista obsługi klienta biznesowego (HelpDesk)
Obsługa klienta biznesowego (firmowego i korporacyjnego) banku Pekao SA w ramach Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej.
Obsługa w charakterze Help Desku, m.in. telefoniczna pomoc w instalacji oraz naprawie oprogramowania bankowego, konfiguracja systemów Windows, Linux, macOS oraz diagnostyka systemu pod względem bezpieczeństwa.
W ramach obowiązków także realizacja procedur bankowych. Działania związane z przeprowadzeniem weryfikacji klienta, aktywacją klucza do podpisu przelewów, aktywacja Bankowości Telefonicznej i Bankowości Elektronicznej, przyjęcie zgłoszeń reklamacyjnych, pomoc w weryfikacji podejrzanych przelewów wychodzących-także wstrzymanych przez algorytmy bankowe, weryfikacja zgodności wyświetlanych danych (dane wyświetlane klientowi oraz dane w systemach bankowych), zabezpieczenie konta klienta w wypadku przejęcia danych logowania oraz przyjęcie zgłoszeń fraudowych-między innymi w kontekście logowań osoby trzeciej, nieautoryzowanych przelewów, przejęcia pliku klucza oraz danych logowania.
Obsługa w charakterze Help Desku, m.in. telefoniczna pomoc w instalacji oraz naprawie oprogramowania bankowego, konfiguracja systemów Windows, Linux, macOS oraz diagnostyka systemu pod względem bezpieczeństwa.
W ramach obowiązków także realizacja procedur bankowych. Działania związane z przeprowadzeniem weryfikacji klienta, aktywacją klucza do podpisu przelewów, aktywacja Bankowości Telefonicznej i Bankowości Elektronicznej, przyjęcie zgłoszeń reklamacyjnych, pomoc w weryfikacji podejrzanych przelewów wychodzących-także wstrzymanych przez algorytmy bankowe, weryfikacja zgodności wyświetlanych danych (dane wyświetlane klientowi oraz dane w systemach bankowych), zabezpieczenie konta klienta w wypadku przejęcia danych logowania oraz przyjęcie zgłoszeń fraudowych-między innymi w kontekście logowań osoby trzeciej, nieautoryzowanych przelewów, przejęcia pliku klucza oraz danych logowania.
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
Obsługa klienta, także w Punkcie Obsługi Klienta.
Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, wystawianie faktur, przyjmowanie zwrotów.
Zliczanie kas fiskalnych, weryfikacja błędów kasowych, wstępne przygotowanie raportów dobowych oraz miesięcznych.
Uczestniczenie w procedurze zamknięcia sklepu.
Merchandising.
Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, wystawianie faktur, przyjmowanie zwrotów.
Zliczanie kas fiskalnych, weryfikacja błędów kasowych, wstępne przygotowanie raportów dobowych oraz miesięcznych.
Uczestniczenie w procedurze zamknięcia sklepu.
Merchandising.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej (potwierdzone certyfikatem)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
podróże (samodzielna organizacja wyjazdów, miasta europejskie)
psychologia (poznawcza oraz społeczna)
social media marketing (społeczności kontentowe)
urządzenia mobilne (drobne naprawy serwisowe)
psychologia (poznawcza oraz społeczna)
social media marketing (społeczności kontentowe)
urządzenia mobilne (drobne naprawy serwisowe)
Organizacje
Koło Matematyków Uniwersytetu Pedagogicznego (październik 2015 - czerwiec 2018)
Członek koła naukowego.
W roku akademickim 2016/2017 członek zarządu-sekretarz.
Członek koła naukowego.
W roku akademickim 2016/2017 członek zarządu-sekretarz.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni