Karolina Kalemba

Specjalista obsługi klienta biznesowego (HelpDesk), Centrum Bankowości Bezpośredniej Call Center
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Linux Mac OS Microsoft Office Obsługa kasy fiskalnej Obsługa klienta System Windows Obsługa komputera i urządzeń biurowych

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Centrum Bankowości Bezpośredniej Call Center
Specjalista obsługi klienta biznesowego (HelpDesk)
Obsługa klienta biznesowego (firmowego i korporacyjnego) banku Pekao SA w ramach Zespołu Obsługi Bankowości Elektronicznej.
Obsługa w charakterze Help Desku, m.in. telefoniczna pomoc w instalacji oraz naprawie oprogramowania bankowego, konfiguracja systemów Windows, Linux, macOS oraz diagnostyka systemu pod względem bezpieczeństwa.
W ramach obowiązków także realizacja procedur bankowych. Działania związane z przeprowadzeniem weryfikacji klienta, aktywacją klucza do podpisu przelewów, aktywacja Bankowości Telefonicznej i Bankowości Elektronicznej, przyjęcie zgłoszeń reklamacyjnych, pomoc w weryfikacji podejrzanych przelewów wychodzących-także wstrzymanych przez algorytmy bankowe, weryfikacja zgodności wyświetlanych danych (dane wyświetlane klientowi oraz dane w systemach bankowych), zabezpieczenie konta klienta w wypadku przejęcia danych logowania oraz przyjęcie zgłoszeń fraudowych-między innymi w kontekście logowań osoby trzeciej, nieautoryzowanych przelewów, przejęcia pliku klucza oraz danych logowania.
DECATHLON POLSKA
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
Obsługa klienta, także w Punkcie Obsługi Klienta.
Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych, wystawianie faktur, przyjmowanie zwrotów.
Zliczanie kas fiskalnych, weryfikacja błędów kasowych, wstępne przygotowanie raportów dobowych oraz miesięcznych.
Uczestniczenie w procedurze zamknięcia sklepu.
Merchandising.

Szkolenia i kursy

Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej (potwierdzone certyfikatem)

Edukacja

Logo
Matematyka (niestacjonarne), licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Matematyka (stacjonarne), nieukończone, licencjackie
Pedagogical University of Kraków

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

podróże (samodzielna organizacja wyjazdów, miasta europejskie)
psychologia (poznawcza oraz społeczna)
social media marketing (społeczności kontentowe)
urządzenia mobilne (drobne naprawy serwisowe)

Organizacje

Koło Matematyków Uniwersytetu Pedagogicznego (październik 2015 - czerwiec 2018)
Członek koła naukowego.
W roku akademickim 2016/2017 członek zarządu-sekretarz.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni