Karolina Kaczmarczyk

Karolina Kaczmarczyk

Brand Consultant, CPC
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Język angielski w biznesie Prawo jazdy kategorii B język rosyjski - średniozaawansowany LCCI Język angielski - zaawansowany w mowie i w piśmie FCE certificate of English Obsługa programów biurowych: pakiet MS Office

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Corporate Profiles Consulting
Brand Consultant
Project management projektów strategicznych i strategiczno-badawczych.
Prowadzenie i koordynacja wszelkiego rodzaju analiz na potrzeby projektów strategicznych i badawczych: analiza kategorii, komunikacji, benchmarków, trendów rynkowych.
Tworzenie strategii pozycjonowania, architektury, komunikacji oraz ich implementacji.
Przygotowywanie oraz prowadzenie warsztatów strategicznych i kreatywnych w zespołach interdyscyplinarnych.
Współpraca z markami z kategorii: ubezpieczenia, alkohole mocne, farmacja, przemysł
Corporate Profiles Consulting
Junior Brand Consultant
Prowadzenie wszelkiego rodzaju analiz na potrzeby projektów strategicznych i badawczych: analiza kategorii, komunikacji, benchmarków, trendów rynkowych.
Tworzenie strategii pozycjonowania i komunikacji oraz ich implementacji.
Przygotowywanie oraz współprowadzenie warsztatów strategicznych i kreatywnych w zespołach interdyscyplinarnych.
Współpraca z markami z kategorii: telekomunikacja, FMCG, beauty
San Markos
Project Manager/Junior Planner
Project management oraz wsparcie strategiczne projektów New Business
Prowadzenie analiz wspierających: kategorii, komunikacji, trendów rynkowych
Tworzenie strategii komunikacji
Współpraca z następującymi markami: Łaciate, RWE, Heineken, Palette, Narodowy Bank Polski, Warszawski Festiwal Filmowy, Irving Tea
JWT
Strategy Executive/ Junior Planner
Prowadzenie analiz wspierających: komunikacji, trendów rynkowych
Wsparcie strategiczne przy projektach przetargowych oraz bieżącej obsłudze klientów
Współpraca z następującymi markami: Mazda, Nokia, Bepanthen, Kinder Biovital, HSBC; projekty typu New Business w branży odżywek dla dzieci, banków, hipermarketów C&C, bielizny
Logo
pracownik Działu Marketingu
Workshop- czasopismo studenckie
Pozyskiwanie sponsorów oraz sprzedaż powierzchni reklamowych dla magazynu, organizacja dystrybucji czasopisma w okresie wakacji oraz przeprowadzenie rekrutacji na nowych pracowników Działu Reklamy i Marketingu

Szkolenia i kursy

2015 PROWADZENIE I FACYLITACJA WARSZTATÓW (PTBRiO)
2009 CERTYFIKAT LCCI
2006 KURS NEGOCJACJE W BIZNESIE
2005 KURS TECHNIK SPRZEDAŻY
2003 FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH

Edukacja

Logo
Komunikacja Strategiczna w Marketingu, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania Polish Open University
Logo
Reklama i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

narciarstwo zjazdowe, taniec, jazda konna, kuchnia, literatura

Inne

2014: XV KONGRES BADACZY (PTBRIO) – wystąpienie na temat zmian w definiowaniu pojęcia patriotyzmu i ich wpływie na decyzje podejmowane przez młodych konsumentow
2014: II EDYCJA YOUNG CREATIVES PLANNERS (SAR) – zajęcie drugiego miejsca (wyróżnienie)
2013: I EDYCJA YOUNG CREATIVES PLANNERS (SAR) – zajęcie trzeciego miejsca

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
CZARNE RYTMY
CZARNE RYTMY
miejsce dla tych co kochają hip-hop, r&b soul, rap. d;a tych co żyją tą muzyką i nie mogę wbić sie w inne rytmy
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Naming
Naming
Grupa dotycząca tematyki tworzenia nazw firm i produktów. Do grupy przyjmowane są wyłącznie osoby z widocznym profilem.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Silna marka
Silna marka
Silna marka, to gwarancja spodziewanych rezultatów.
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!
TANIEC
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)