Karolina Kaczmarczyk
Brand Consultant, CPC
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Język angielski w biznesie
Prawo jazdy kategorii B
język rosyjski - średniozaawansowany
LCCI
Język angielski - zaawansowany w mowie i w piśmie
FCE certificate of English
Obsługa programów biurowych: pakiet MS Office
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Consultant
Project management projektów strategicznych i strategiczno-badawczych.
Prowadzenie i koordynacja wszelkiego rodzaju analiz na potrzeby projektów strategicznych i badawczych: analiza kategorii, komunikacji, benchmarków, trendów rynkowych.
Tworzenie strategii pozycjonowania, architektury, komunikacji oraz ich implementacji.
Przygotowywanie oraz prowadzenie warsztatów strategicznych i kreatywnych w zespołach interdyscyplinarnych.
Współpraca z markami z kategorii: ubezpieczenia, alkohole mocne, farmacja, przemysł
Prowadzenie i koordynacja wszelkiego rodzaju analiz na potrzeby projektów strategicznych i badawczych: analiza kategorii, komunikacji, benchmarków, trendów rynkowych.
Tworzenie strategii pozycjonowania, architektury, komunikacji oraz ich implementacji.
Przygotowywanie oraz prowadzenie warsztatów strategicznych i kreatywnych w zespołach interdyscyplinarnych.
Współpraca z markami z kategorii: ubezpieczenia, alkohole mocne, farmacja, przemysł
Junior Brand Consultant
Prowadzenie wszelkiego rodzaju analiz na potrzeby projektów strategicznych i badawczych: analiza kategorii, komunikacji, benchmarków, trendów rynkowych.
Tworzenie strategii pozycjonowania i komunikacji oraz ich implementacji.
Przygotowywanie oraz współprowadzenie warsztatów strategicznych i kreatywnych w zespołach interdyscyplinarnych.
Współpraca z markami z kategorii: telekomunikacja, FMCG, beauty
Tworzenie strategii pozycjonowania i komunikacji oraz ich implementacji.
Przygotowywanie oraz współprowadzenie warsztatów strategicznych i kreatywnych w zespołach interdyscyplinarnych.
Współpraca z markami z kategorii: telekomunikacja, FMCG, beauty
Project Manager/Junior Planner
Project management oraz wsparcie strategiczne projektów New Business
Prowadzenie analiz wspierających: kategorii, komunikacji, trendów rynkowych
Tworzenie strategii komunikacji
Współpraca z następującymi markami: Łaciate, RWE, Heineken, Palette, Narodowy Bank Polski, Warszawski Festiwal Filmowy, Irving Tea
Prowadzenie analiz wspierających: kategorii, komunikacji, trendów rynkowych
Tworzenie strategii komunikacji
Współpraca z następującymi markami: Łaciate, RWE, Heineken, Palette, Narodowy Bank Polski, Warszawski Festiwal Filmowy, Irving Tea
Strategy Executive/ Junior Planner
Prowadzenie analiz wspierających: komunikacji, trendów rynkowych
Wsparcie strategiczne przy projektach przetargowych oraz bieżącej obsłudze klientów
Współpraca z następującymi markami: Mazda, Nokia, Bepanthen, Kinder Biovital, HSBC; projekty typu New Business w branży odżywek dla dzieci, banków, hipermarketów C&C, bielizny
Wsparcie strategiczne przy projektach przetargowych oraz bieżącej obsłudze klientów
Współpraca z następującymi markami: Mazda, Nokia, Bepanthen, Kinder Biovital, HSBC; projekty typu New Business w branży odżywek dla dzieci, banków, hipermarketów C&C, bielizny
Szkolenia i kursy
2015 PROWADZENIE I FACYLITACJA WARSZTATÓW (PTBRiO)
2009 CERTYFIKAT LCCI
2006 KURS NEGOCJACJE W BIZNESIE
2005 KURS TECHNIK SPRZEDAŻY
2003 FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH
2009 CERTYFIKAT LCCI
2006 KURS NEGOCJACJE W BIZNESIE
2005 KURS TECHNIK SPRZEDAŻY
2003 FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
narciarstwo zjazdowe, taniec, jazda konna, kuchnia, literatura
Inne
2014: XV KONGRES BADACZY (PTBRIO) – wystąpienie na temat zmian w definiowaniu pojęcia patriotyzmu i ich wpływie na decyzje podejmowane przez młodych konsumentow
2014: II EDYCJA YOUNG CREATIVES PLANNERS (SAR) – zajęcie drugiego miejsca (wyróżnienie)
2013: I EDYCJA YOUNG CREATIVES PLANNERS (SAR) – zajęcie trzeciego miejsca
2014: II EDYCJA YOUNG CREATIVES PLANNERS (SAR) – zajęcie drugiego miejsca (wyróżnienie)
2013: I EDYCJA YOUNG CREATIVES PLANNERS (SAR) – zajęcie trzeciego miejsca
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
CZARNE RYTMY
miejsce dla tych co kochają hip-hop, r&b soul, rap. d;a tych co żyją tą muzyką i nie mogę wbić sie w inne rytmy
Naming
Grupa dotycząca tematyki tworzenia nazw firm i produktów. Do grupy przyjmowane są wyłącznie osoby z widocznym profilem.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)