Karolina Jaworska

Brand Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

prawo jazdy kat.B pakiet MS Office system SAP Łatwość nawiązywania kontaktów Umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej umiejetnosc pracy w sytuacjach stresowych Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac

Języki

angielski
biegły
rosyjski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Brand Manager
Laboratorium Kosmetyczne AVA
Laboratorium Kosmetyczne AVA
polski producent dermokosmetyków i kosmetyków pielęgnacyjnych z certyfikatem ECOCERT COSMOS.

Zakres obowiązków:
• Inicjowanie i kompleksowe prowadzenie projektów związanych z wdrażaniem na rynek nowych linii kosmetyków i brandów (od pomysłu, przez przeprowadzenie prób, opracowanie specyfikacji produktu, grafiki opakowań, doboru materiałów i narzędzi do jego wdrożenia).
• Monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej, segmentów, działań konkurencji, trendów rynkowych i potrzeb konsumenta.
• Nadzorowanie linii produktowych, kreowanie ich oblicza i rozwoju w kontekście zmieniającego się otoczenia rynkowego.
• Dostosowanie strategii marketingowej do zmian zachodzących w rynku.
• Tworzenie i realizacja planu marketingowego dla podległych linii produktowych.
• Praca nad ciągłym rozwojem asortymentu oraz wizerunku podległych marek.
• Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych oraz reklamowych.
• Współpraca ze wszystkimi działami w firmie oraz z firmami zewnętrznymi w zakresie działań i materiałów marketingowych (graficy, agencje reklamowe, drukarnie).
• Wsparcie w nadzorowaniu linii produktów, kreowaniu ich oblicza i rozwoju w kontekście zmieniającego się otoczenia rynkowego, w celu osiągnięcia założonych planów sprzedażowych.
• Planowanie, przygotowywanie i kontrolowanie powierzonego budżetu marketingowego.
• Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktowych, szkoleń.
• Przygotowywanie informacji handlowych dla klientów, działów sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych (prezentacje produktowe).
• Współorganizacja i uczestnictwo w targach oraz eventach branżowych.
• Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w celu realizacji projektu.
• Pozyskiwanie podwykonawców do współpracy.
Inter-Vion S.A.
Brand Manager
Firma Inter-Vion SA La Brosse & Dupont
międzynarodowy dystrybutor akcesoriów kosmetycznych, pielęgnacyjnych.

Zakres obowiązków:
• Tworzenie i realizacja planu marketingowego
• Praca nad ciągłym rozwojem asortymentu oraz wizerunku francuskich marek Glamour, Optim’Hom, Efiseptyl, Steripan
• Poszukiwanie i lansowanie nowych produktów oraz marek
• Projektowanie i wdrażanie opakowań
• Planowanie, organizowanie i realizacja działań promocyjnych
• Współpraca z firmami zewnętrznymi, dostawcami usług (agencje reklamowe, drukarnie)
• Przygotowywanie informacji handlowych dla klientów, działów sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych.
Eveline Cosmetics
Brand Manager ds. kosmetyki kolorowej
Eveline Cosmetics S.A.
jeden z największych polskich producentów kosmetyków.

Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz relaunch istniejących;
- Przygotowywanie planogramów, optymalizacja ekspozycji i asortymentu;
- Opracowywanie strategii działań promocyjnych i reklamowych dla danej linii produktowej;
- Współpraca z innymi działami w firmie oraz partnerami zewnętrznymi (m.in. agencjami reklamowymi);
- Monitoring danych rynkowych, analiza i rekomendowanie rozwiązań zwiększających sprzedaż;
- Tworzenie materiałów komunikacji marketingowej;
- Zarządzanie budżetem marketingowym.
Uroda Polska SP.z o.o.
Brand Manager
Uroda Polska Sp. z o.o.
jeden z największych polskich producentów kosmetyków zapachowych.

Zakres obowiązków:
- Implementacja nowych produktów i brandów na rynek;
- Śledzenie bieżących trendów w branży kosmetycznej i perfumeryjnej;
- Opieka nad port folio produktów;
- Współpraca i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dostawcami firmy;
- Pozyskiwanie podwykonawców do współpracy.
Donauchem Polska
Starszy Specjalista ds. Zakupów i Logistyki w Dziale Zakupów Zagranicznych
Firma Donauchem Polska Sp. z o.o.
austriacki dystrybutor surowców i półproduktów chemicznych.

Zakres obowiązków:
• współpraca i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dostawcami firmy
• negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami
• wyszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia wśród producentów na Świecie
• poszukiwanie nowych produktów na Świecie
• kontrola terminowości realizacji dostaw
• ustalanie kalendarza dostaw
• przygotowanie i składanie oraz bieżąca kontrola zamówień
• planowanie dostaw krótko i długoterminowych
• sporządzanie kalkulacji cenowych dla Działu Sprzedaży
• organizacja i koordynacja transportów cało samochodowych, drobnicowych oraz cysternowych w relacjach międzynarodowych
Logo
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Betts Poland Sp. z o.o. - brytyjski lider w produkcji tub laminatowych.
Firma Betts Poland Sp. z o.o.
brytyjski lider w produkcji tub laminatowych przeznaczonych do past do zębów i kosmetyków.

Zakres obowiązków:
• współpraca z kluczowymi klientami firmy na rynku krajowym (Unilever Polska, GlaxoSmithKline) i Europy Wschodniej (Nevska Kosmetika, Kalina)
• sporządzanie i negocjowanie ofert w kraju i zagranicą
• organizacja i obsługa branżowych targów międzynarodowych (m.in. wyjazdy do Rosji)
• monitorowanie płatności klientów
• aktywna współpraca z Działami Zakupów i Planowania produkcji
Brenntag Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży
Firma Brenntag Polska Sp. z o.o.
światowy lider w dziedzinie dystrybucji surowców chemicznych, opakowań kosmetycznych, farmaceutycznych i przemysłowych.

Zakres obowiązków:
• sporządzanie i negocjowanie ofert z kluczowymi klientami firmy na rynku krajowym (Eveline Cosmetics, Kolastyna, Dermika, Farmona) i Europy Wschodniej
• realizacja strategii i planów marketingowych w zakresie opakowań
• odpowiedzialność za realizację zakupu opakowań oraz komponentów do nich
• monitorowanie rynku kosmetycznego pod kątem nowych rozwiązań opakowaniowych
• analiza potrzeb konsumentów i ich oczekiwań w zakresie opakowań
• promowanie i sprzedaż opakowań kosmetycznych dostawców firmy Brenntag Polska w kraju i zagranicą
• udział w specjalistycznych imprezach targowych (m.in. wyjazdy do Rosji)

Szkolenia i kursy

Andrzej Goc; "Negocjacje"

Effect Group Sp. z o.o.; “Negocjacje zakupowe z elementami perswazji”

Ośrodek Szkoleń i Informacji "EFFECT"; „Roszczenia reklamacyjne w usługach transportowych na rynku polskim i międzynarodowym”

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja

Inne

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie