Karolina Ignaszak
Manager
Wrocław,
dolnośląskie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Regionalny
Body Chief
Koordynowanie pracy zespołu w oddziale Wrocław, organizacja wydarzeń promocyjnych, nawiązywanie współpracy z partnerami. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, budowanie wizerunku firmy na lokalnym rynku, współpraca z Ambasadorami marki, opracowywanie koncepcji marketingowych , zarządzanie budżetem regionu, planowanie logistyki dostaw, przygotowywanie raportów sprzedaży, dbanie o wysokie standardy obsługi klientów.
Specjalista do spraw administracyjnych
Kancelaria Radców Prawnych Prolegal
Pozyskiwanie klientów wśród osób poszkodowanych w wypadkach, udzielanie konsultacji, weryfikacja dokumentacji wypadkowej i medycznej oraz sporządzanie i kompletowanie dokumentacji potrzebnej do likwidacji szkody. Prowadzenie korespondencji na drodze sądowej, komorniczej oraz ubezpieczeniowej. Obsługa spraw administracyjnych kancelarii: rekrutacja pracowników, tworzenie ofert oraz prowadzenie programu Kancelaris.
Specjalista ds. PR i Marketingu
TTC Consulting i Zarządzanie
Aktywny udział w rozwoju firmy oraz ugruntowaniu jej pozycji rynkowej. Research rynku. Zabiegi marketingowe pozwalające rozszerzyć docelową grupę potencjalnych klientów firmy. Tworzenie koncepcji wraz z realizacją materiałów reklamowych tj. ulotek, wizytówek, banerów, katalogów, strony internetowej. Współpraca z agencjami reklamowymi. Redagowanie tekstów reklamowych. Sprawowanie kontroli nad administracją firmy oraz telemarketing. Organizowanie spotkań kierowniczych w celu przedstawiania rozwoju strategii marketingowej.
Specjalista ds. administracji
Administracja: W ramach opracowania wewnętrznych procedur obiegu dokumentów związanych ze zintegrowanym systemem zarządzania zasobami informacyjnymi - administrowanie częścią systemu zarządzania dokumentami; zarządzanie wewnętrznym obiegiem poczty, prowadzenie bezpośredniego kontaktu z organami administracji publicznej; wsparcie dla działu technicznego pod względem prowadzenia dokumentacji pracowników zagranicznych.
Sekretariat: prowadzenie sekretariatu w ramach codziennych obowiązków m.in. obsługa centrali telefonicznej, koordynacji i przygotowywanie spotkań, organizacja wyposażenia zaplecza budowy.
Sekretariat: prowadzenie sekretariatu w ramach codziennych obowiązków m.in. obsługa centrali telefonicznej, koordynacji i przygotowywanie spotkań, organizacja wyposażenia zaplecza budowy.
Szkolenia i kursy
Dyplom Wedding Planner'a
Dyplom Personal Shopper'a
Dyplom Personal Shopper'a
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie