Umiejętności
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Znajomość programu SAP i BexAnalyzer
Znajomość programu kadrowego TETA 2000 i TETA HR
Znajomość programu FOCUS
Znajomość programu gastronomicznego Revelation: Point-of-sale for Hospitality & Foodservice
Bardzo dobra obsługa komputera oraz internetu
Znajomość programu SAP ARIBA
Znajomość programu iBiznes
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW, PRACOWNIK BIUROWY
GOLD SUPPLIER
Poszukiwanie alternatywnych dostawców i optymalizacja warunków zakupu.
Współpraca z dostawcami na rynku krajowym i zagranicznym.
Zakup towarów do dalszej odsprzedaży.
Kontrola stanów magazynowych
Monitorowanie dostaw oraz płatności klientów.
Obsługa systemu firmowego w zakresie wprowadzania zamówień, wprowadzania i wystawiania faktur.
Przeprowadzenie analiz i raportów dotyczących realizacji usług w obszarze zaopatrzenia, sporządzanie dokumentacji.
Przygotowywanie kompletnych ofert i kalkulacji cenowych dla klientów.
Utrzymywanie kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Obsługa korespondencji firmowej.
Zarządzanie pracą sekretariatu i biura firmy.
Rozliczanie czasu pracy pracowników.
Przygotowywanie i realizacja wysyłek kurierskich.
Współpraca z dostawcami na rynku krajowym i zagranicznym.
Zakup towarów do dalszej odsprzedaży.
Kontrola stanów magazynowych
Monitorowanie dostaw oraz płatności klientów.
Obsługa systemu firmowego w zakresie wprowadzania zamówień, wprowadzania i wystawiania faktur.
Przeprowadzenie analiz i raportów dotyczących realizacji usług w obszarze zaopatrzenia, sporządzanie dokumentacji.
Przygotowywanie kompletnych ofert i kalkulacji cenowych dla klientów.
Utrzymywanie kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Obsługa korespondencji firmowej.
Zarządzanie pracą sekretariatu i biura firmy.
Rozliczanie czasu pracy pracowników.
Przygotowywanie i realizacja wysyłek kurierskich.
Referent ds. obsługi klienta WOOD & JOINERY Coatings
Prowadzenie lokalnego biura sprzedaży WOOD&JOINERY w Cieszynie.
Koordynacja sprzedaży pomiędzy działami.
Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb działu.
Obsługa systemów sprzedażowych w zakresie wprowadzania danych i wykonywania zestawień danych.
Utrzymywanie kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Przygotowywanie kompletnych ofert i kalkulacji cenowych dla klientów.
Organizacja oraz uczestniczenie w szkoleniach, spotkaniach sprzedażowych.
Monitorowanie dostaw oraz płatności klienta.
Współpraca z działami Customer service, HR oraz Produkcji.
Prowadzenie dokumentacji wewnątrz działu wyrobów na drewno i stolarkę.
Koordynacja sprzedaży pomiędzy działami.
Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb działu.
Obsługa systemów sprzedażowych w zakresie wprowadzania danych i wykonywania zestawień danych.
Utrzymywanie kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Przygotowywanie kompletnych ofert i kalkulacji cenowych dla klientów.
Organizacja oraz uczestniczenie w szkoleniach, spotkaniach sprzedażowych.
Monitorowanie dostaw oraz płatności klienta.
Współpraca z działami Customer service, HR oraz Produkcji.
Prowadzenie dokumentacji wewnątrz działu wyrobów na drewno i stolarkę.
Referent ds. obsługi klienta LQ&PW Coatings
Przygotowywanie kompletnych ofert i kalkulacji cenowych dla klientów.
Prowadzenie dokumentacji wewnątrz działu Liquid&Powder.
Utrzymywanie kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Prowadzenie lokalnego biura sprzedaży LQ&PW w Cieszynie.
Organizacja oraz uczestniczenie w szkoleniach, spotkaniach sprzedażowych.
Koordynacja sprzedaży pomiędzy działami.
Monitorowanie dostaw oraz płatności klienta.
Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb działu.
Obsługa systemów sprzedażowych w zakresie wprowadzania danych i wykonywania zestawień danych.
Współpraca z działami Customer service, HR oraz Produkcji.
Prowadzenie dokumentacji wewnątrz działu Liquid&Powder.
Utrzymywanie kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Prowadzenie lokalnego biura sprzedaży LQ&PW w Cieszynie.
Organizacja oraz uczestniczenie w szkoleniach, spotkaniach sprzedażowych.
Koordynacja sprzedaży pomiędzy działami.
Monitorowanie dostaw oraz płatności klienta.
Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb działu.
Obsługa systemów sprzedażowych w zakresie wprowadzania danych i wykonywania zestawień danych.
Współpraca z działami Customer service, HR oraz Produkcji.
Asystent ds. obsługi klienta - staż
Aktualizacja od strony marketingowej strony internetowej firmy.
Obsługa systemów sprzedażowych w zakresie wprowadzania danych i wykonywania zestawień danych.
Przygotowywanie kompletnych ofert dla klientów B2B.
Bieżąca praca biurowa w zakresie obsługi klienta.
Przygotowywanie i realizacja wysyłek kurierskich
Obsługa systemów sprzedażowych w zakresie wprowadzania danych i wykonywania zestawień danych.
Przygotowywanie kompletnych ofert dla klientów B2B.
Bieżąca praca biurowa w zakresie obsługi klienta.
Przygotowywanie i realizacja wysyłek kurierskich
Szkolenia i kursy
Szkolenie Organizacji Czasu Wolnego z Elementami Pedagogiki Zabawy (STAGEMAN POLSKA)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Fotografia
Podróże
Podróże
Inne
Prawo jazdy - kat. B