Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
francuski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Destination Support Agent-Specjalista ds. Obsługi Procesów Klienta
Wsparcie w zakresie rozwiązywania pojawiających się problemów dotyczących oprogramowania oraz stron internetowych Hotelbeds ODS.
Mailowa i telefoniczna obsługa pracowników firmy oraz międzynarodowych Klientów ( hoteli, tour operatorów, agencji turystycznych) – serwis w języku angielskim i hiszpańskim.
Dbanie o satysfakcję naszych Klientów oraz ulepszanie standardów obsługi. Organizowanie szkoleń dla pracowników w zakresie funkcjonującego oprogramowania.
Mailowa i telefoniczna obsługa pracowników firmy oraz międzynarodowych Klientów ( hoteli, tour operatorów, agencji turystycznych) – serwis w języku angielskim i hiszpańskim.
Dbanie o satysfakcję naszych Klientów oraz ulepszanie standardów obsługi. Organizowanie szkoleń dla pracowników w zakresie funkcjonującego oprogramowania.
Dział Rezerwacji
Zarządzanie oraz kontrola procesu ( gwarancje, kupony) realizacji rezerw hotelowych i transferów francuskiego tour operatora Marmara.
Koordynacja „vol sec”, przyjmowanie potwierdzeń sprzedaży wolnych miejsc w czarterach.
Korespondencja emaliowa oraz obsługa telefoniczna klientów ( tour operatorów) pozostałych krajów Europy takich jak: Anglia, Irlandia, Włochy, Niemcy, Holandia, Szwajcaria, Czechy, Słowacja, Węgry, i Polska.
Sporządzanie ofert cenowych oraz „customer care” dotyczący niezgodności, modyfikacji rezerw a także wszelkich problemów związanych z bezpośrednim pobytem klienta w hotelu.
Współpraca z Działem Transportu oraz Kontraktów.
Bezpośredni kontakt z hotelami na Majorce.
Koordynacja „vol sec”, przyjmowanie potwierdzeń sprzedaży wolnych miejsc w czarterach.
Korespondencja emaliowa oraz obsługa telefoniczna klientów ( tour operatorów) pozostałych krajów Europy takich jak: Anglia, Irlandia, Włochy, Niemcy, Holandia, Szwajcaria, Czechy, Słowacja, Węgry, i Polska.
Sporządzanie ofert cenowych oraz „customer care” dotyczący niezgodności, modyfikacji rezerw a także wszelkich problemów związanych z bezpośrednim pobytem klienta w hotelu.
Współpraca z Działem Transportu oraz Kontraktów.
Bezpośredni kontakt z hotelami na Majorce.
Referent ds Zakupów
Pracownik Działu Zakupów w fabryce czekolady: realizacja bieżących zamówień krajowych i zagranicznych z dziedziny materiałów pośrednich oraz usług; negocjowanie umów, warunków zakupu, sporządzanie reklamacji, współpraca z pozostałymi działami firmy ( produkcji, jakości); utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami oraz dostawcami firmy.
Szkolenia i kursy
Kurs języka angielskiego, The Florida Community College, Jacksonville,USA
Specjalizacje
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Podróże oraz kultura i styl życia innych narodów, dekoracja wnętrz, moda, muzyka, dobra ksiązka, sporty wodne