Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Call Center
Contact Pharm
1. Zadania w zakresie wsparcia sprzedaży:
- monitoring przyjętych zamówień sprzedażowych,
- kontakt z klientem telefoniczny i mailowy,
- opieka nad systemem Farma Prom,
- przygotowywanie materiałów dydaktycznych dla pracowników,
- prowadzenie rankingu pracowników.
2. Zadania w zakresie prowadzenia biura:
- w czasie nieobecności Dyrektora Contact Pharm prowadzenie spraw pracowniczych oraz księgowych,
- pisanie pism, przygotowywanie dokumentów i ich dekretacja,
- dokonywanie rezerwacji hoteli, sal konferencyjnych,
- przyjmowanie gości przychodzących do firmy
- dbanie o stany materiałów biurowych oraz podstawowych środków wyposażenia biura,
- zgłaszanie awarii sprzętu biurowego i monitorowanie przebiegu realizacji napraw,
- kierowanie ruchem telefonicznym i osobowym, tzn. przyjmowanie telefonów
i interesantów, ustalenie priorytetów w kontaktach telefonicznych, spotkaniach,
- selekcjonowanie poczty odebranej,
- dbałość o prawidłową organizację wysyłanej korespondencji (faksy, listy, paczki, poczta wewnętrzna, kurierska),
- opracowywanie raportów i innych dokumentów,
- prowadzenie spraw administracyjnych firmy,
- dbałość o należyty stan, rezerwację i odpowiednie dla rodzaju spotkania przygotowanie sal konferencyjnych,
- współpraca z klientami i pracownikami firmy,
- drukowania list obecności oraz rozliczania czasu pracy po zakończeniu miesiąca,
- przygotowywania dokumentów związanych z przekazywaniem pracownikom oraz
zdawaniem przez nich służbowych środków trwałych,
- prowadzenie ewidencji otwarć i zamknięć biura.
3. Efektywna współpraca z pozostałymi członkami zespołu.
4. Współtworzenie propozycji marketingowych dla potencjalnych klientów.
5. Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe Call Center
- monitoring przyjętych zamówień sprzedażowych,
- kontakt z klientem telefoniczny i mailowy,
- opieka nad systemem Farma Prom,
- przygotowywanie materiałów dydaktycznych dla pracowników,
- prowadzenie rankingu pracowników.
2. Zadania w zakresie prowadzenia biura:
- w czasie nieobecności Dyrektora Contact Pharm prowadzenie spraw pracowniczych oraz księgowych,
- pisanie pism, przygotowywanie dokumentów i ich dekretacja,
- dokonywanie rezerwacji hoteli, sal konferencyjnych,
- przyjmowanie gości przychodzących do firmy
- dbanie o stany materiałów biurowych oraz podstawowych środków wyposażenia biura,
- zgłaszanie awarii sprzętu biurowego i monitorowanie przebiegu realizacji napraw,
- kierowanie ruchem telefonicznym i osobowym, tzn. przyjmowanie telefonów
i interesantów, ustalenie priorytetów w kontaktach telefonicznych, spotkaniach,
- selekcjonowanie poczty odebranej,
- dbałość o prawidłową organizację wysyłanej korespondencji (faksy, listy, paczki, poczta wewnętrzna, kurierska),
- opracowywanie raportów i innych dokumentów,
- prowadzenie spraw administracyjnych firmy,
- dbałość o należyty stan, rezerwację i odpowiednie dla rodzaju spotkania przygotowanie sal konferencyjnych,
- współpraca z klientami i pracownikami firmy,
- drukowania list obecności oraz rozliczania czasu pracy po zakończeniu miesiąca,
- przygotowywania dokumentów związanych z przekazywaniem pracownikom oraz
zdawaniem przez nich służbowych środków trwałych,
- prowadzenie ewidencji otwarć i zamknięć biura.
3. Efektywna współpraca z pozostałymi członkami zespołu.
4. Współtworzenie propozycji marketingowych dla potencjalnych klientów.
5. Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe Call Center
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik obiektu - koordynator
Work Service S.A. na rzecz Telekomunikacji Polskiej S.A
- prowadzenie dokumentacji pracowników czasowych
- układanie i zarządzanie harmonogramem pracy (grafiki)
- zawieranie umów z nowymi pracownikami
- organizacja drzwi otwartych, pozyskiwanie pracowników
- prowadzenie rozliczeń
- układanie i zarządzanie harmonogramem pracy (grafiki)
- zawieranie umów z nowymi pracownikami
- organizacja drzwi otwartych, pozyskiwanie pracowników
- prowadzenie rozliczeń
![Silver Screen](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
pracownik sali kinowej (praca weekendowa)
sprawdzanie biletów, obsługa barku, dbanie o czystość sal kinowych, informowanie klientów o repertuarze i nadchodzących nowościach kinowych
Szkolenia i kursy
04.2008 - Szkolenie z zakresu obsługi programu PeopleSoft (Telekomunikacja Polska)
04.2006 - CYKL SZKOLEŃ MIĘKKICH Z ZAKRESU OBSŁUGI KLIENTA
06.2007 - KURS DLA WYCHOWAWCÓW PLACÓWEK WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY
04.2006 - CYKL SZKOLEŃ MIĘKKICH Z ZAKRESU OBSŁUGI KLIENTA
06.2007 - KURS DLA WYCHOWAWCÓW PLACÓWEK WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Zainteresowania
- organizacja imprez masowych
- pływanie
- gra na gitarze
- moda
- pływanie
- gra na gitarze
- moda
Organizacje
01.2001-01.2005 - WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY (wolontariat)
05.2006 - VENA Festiwal (wolontariat)
05.2006 - VENA Festiwal (wolontariat)
Grupy
![A Ja Szukam Pracy](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_47292_6e4cd3_tiny.jpg)
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
![ABY POMÓC W 48 GODZIN](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_18002_69c572_tiny.jpg)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
![Banki](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_16886_1f4160_tiny.jpg)
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
![Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_19122_430418_tiny.jpg)
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
![Calz Polska (Calzedonia, Intimissimi)](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_19248_0945bf_tiny.jpg)
Calz Polska (Calzedonia, Intimissimi)
CALZ Polska Sp. z o.o. generalny przedstawiciel marek: Calzedonia, Intimissimi i Tezenis w Polsce.
![Darmowe ebooki](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_60332_1495e6_tiny.jpg)
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.