Karolina Gazda Wojszwiłło

Public Relations Manager, Zamykam oczy, aby lepiej widzieć
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Copywriting Event Management Microsoft Office Public Relations Social Media Microsoft PowerPoint Komunikacja korporacyjna Komunikacja wewnętrzna zarządzanie marką komunikaty prasowe relacje z mediami Komunikacja kryzysowa Społeczna odpowiedzialność biznesu

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
właścicielka
KA MEDIA
Opracowywanie i wdrażanie działań marketingowych w zakresie rozwoju komunikacji oraz realizacji założonych celów biznesowych dla klientów z branży medycznej
Obsługa medialna placówek opieki zdrowotnej, klinik i szpitali.
Reprezentowanie firm w kontaktach z dziennikarzami (w szczególności Internet, prasa, radio, portale branżowe)
Inicjowanie oraz realizacja projektów marketingowych / PR
Kierowanie zespołem
Współpraca w zakresie tworzenia ofert produktowo-usługowych
Zarządzanie informacją oraz nadzór nad jakością wewnętrznych i zewnętrznych źródeł komunikacji
Redagowanie materiałów prasowych, raportów i rankingów branżowych
Monitorowanie mediów, otoczenia zewnętrznego firm, danych rynkowych dotyczących segmentu konsumentów, branży e-commerce oraz działań konkurencji
Analiza rynku e-commerce pod kątem występujących trendów oraz identyfikacja potencjalnych grup odbiorców
Praca nad wizerunkiem klientów biznesowych
Obsługa profili w mediach społecznościowych, facebook, instagram, youtube (video marketing)
PR produktowy
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Public Relations Manager
Obowiązki:
- tworzenie kampanii wizerunkowych oraz akcji społecznych, CSR w firmie
- tworzenie i rozwijanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
-obsługa mediów
- przygotowywanie i wdrażanie programów komunikacyjnych zgodnych ze strategią Zarządu
-opracowywanie prezentacji, analiz, raportów, wystąpień.
Logo
PR Manager
Lotto Team
-kształtowanie wizerunku załogi rajdowej cross country Martin Kaczmarski/Bartłomiej Boba
-kontakty z mediami
-organizacja konferencji prasowych
-nadzór nad współpracującymi agencjami PR
-przygotowanie materiałów informacyjnych - ulotki, foldery, strona www
-planowanie i koordynacja działań wizerunkowych
-social media
Polskie Radio S.A
wydawca serwisów informacyjnych \reporter
Przygotowanie i prowadzenie wiadomości
- Wywiady
-prowadzenie relacji “na żywo” z różnych wydarzeń
-prowadzenie programów ekonomicznych
WKS Śląsk Wrocław S.A.
PR Manager, rzecznik prasowy
komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna, planowanie i koordynacja kampanii wizerunkowych Idei Ślaska Wrocław
RMF FM
wydawca serwisów informacyjnych/reporter
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych radiowych technik łączności (wóz satelitarny, wóz reporterski, łącza ISDN)
- Obsługa dziennikarska wydarzeń na Dolnym Śląsku
- Przygotowywanie i prowadzenie lokalnych serwisów informacyjnych oraz wiadomości dla kierowców
- Prowadzenie imprez organizowanych przez RMF FM - Olimpiada FM, Inwazja Mocy

Szkolenia i kursy

- Szkoła Strategii Marki
Letnia Szkoła Komunikacji zorganizowana - Appalachian State University (USA)i Uniwersytet Gdański,
-Kurs j. angielskigo Cambridge First Certificate,
-2011: Społeczna Odpowiedzialność jako element budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa - narzędzia dla biznesu

- 2011: Google Analitics, Power Point
-2015 Photoshop

Edukacja

Logo
public relations , studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
politologia, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

windsurfing, skimboarding, snowboarding
Squash, koszykówka,

Inne

kawosz na codzień i od święta, Monty Pyton jest świetny, 3 miasto też

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
EVENTfilm
EVENTfilm
EVENTfilm to grupa poświęcona produkcją filmowym z różnego typu wydarzeń. Zapraszamy do dyskusji oraz do wymiany doświadczeń/spostrzeżeń/uwag ludzi związanych z filmem, branżą event i PR, oraz wszy
Grzechy mediów
Grzechy mediów
Grupa do wytykania błędów w rzemiośle dziennikarskim. Walcie w żurnalistów jak w bęben!
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Relations
Media Relations
Grupa dla osób, które zajmują się lub chciałyby zajmować się media relations.
Prasa firmowa
Prasa firmowa
Zapraszam do dyskusji na temat roli prasy firmowej w komunikowaniu przedsiębiorstw
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?