Umiejętności
Copywriting
Event Management
Microsoft Office
Public Relations
Social Media
Microsoft PowerPoint
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
zarządzanie marką
komunikaty prasowe
relacje z mediami
Komunikacja kryzysowa
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
właścicielka
KA MEDIA
Opracowywanie i wdrażanie działań marketingowych w zakresie rozwoju komunikacji oraz realizacji założonych celów biznesowych dla klientów z branży medycznej
Obsługa medialna placówek opieki zdrowotnej, klinik i szpitali.
Reprezentowanie firm w kontaktach z dziennikarzami (w szczególności Internet, prasa, radio, portale branżowe)
Inicjowanie oraz realizacja projektów marketingowych / PR
Kierowanie zespołem
Współpraca w zakresie tworzenia ofert produktowo-usługowych
Zarządzanie informacją oraz nadzór nad jakością wewnętrznych i zewnętrznych źródeł komunikacji
Redagowanie materiałów prasowych, raportów i rankingów branżowych
Monitorowanie mediów, otoczenia zewnętrznego firm, danych rynkowych dotyczących segmentu konsumentów, branży e-commerce oraz działań konkurencji
Analiza rynku e-commerce pod kątem występujących trendów oraz identyfikacja potencjalnych grup odbiorców
Praca nad wizerunkiem klientów biznesowych
Obsługa profili w mediach społecznościowych, facebook, instagram, youtube (video marketing)
PR produktowy
Obsługa medialna placówek opieki zdrowotnej, klinik i szpitali.
Reprezentowanie firm w kontaktach z dziennikarzami (w szczególności Internet, prasa, radio, portale branżowe)
Inicjowanie oraz realizacja projektów marketingowych / PR
Kierowanie zespołem
Współpraca w zakresie tworzenia ofert produktowo-usługowych
Zarządzanie informacją oraz nadzór nad jakością wewnętrznych i zewnętrznych źródeł komunikacji
Redagowanie materiałów prasowych, raportów i rankingów branżowych
Monitorowanie mediów, otoczenia zewnętrznego firm, danych rynkowych dotyczących segmentu konsumentów, branży e-commerce oraz działań konkurencji
Analiza rynku e-commerce pod kątem występujących trendów oraz identyfikacja potencjalnych grup odbiorców
Praca nad wizerunkiem klientów biznesowych
Obsługa profili w mediach społecznościowych, facebook, instagram, youtube (video marketing)
PR produktowy
Public Relations Manager
Obowiązki:
- tworzenie kampanii wizerunkowych oraz akcji społecznych, CSR w firmie
- tworzenie i rozwijanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
-obsługa mediów
- przygotowywanie i wdrażanie programów komunikacyjnych zgodnych ze strategią Zarządu
-opracowywanie prezentacji, analiz, raportów, wystąpień.
- tworzenie kampanii wizerunkowych oraz akcji społecznych, CSR w firmie
- tworzenie i rozwijanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
-obsługa mediów
- przygotowywanie i wdrażanie programów komunikacyjnych zgodnych ze strategią Zarządu
-opracowywanie prezentacji, analiz, raportów, wystąpień.
PR Manager
Lotto Team
-kształtowanie wizerunku załogi rajdowej cross country Martin Kaczmarski/Bartłomiej Boba
-kontakty z mediami
-organizacja konferencji prasowych
-nadzór nad współpracującymi agencjami PR
-przygotowanie materiałów informacyjnych - ulotki, foldery, strona www
-planowanie i koordynacja działań wizerunkowych
-social media
-kontakty z mediami
-organizacja konferencji prasowych
-nadzór nad współpracującymi agencjami PR
-przygotowanie materiałów informacyjnych - ulotki, foldery, strona www
-planowanie i koordynacja działań wizerunkowych
-social media
wydawca serwisów informacyjnych/reporter
Praca z wykorzystaniem nowoczesnych radiowych technik łączności (wóz satelitarny, wóz reporterski, łącza ISDN)
- Obsługa dziennikarska wydarzeń na Dolnym Śląsku
- Przygotowywanie i prowadzenie lokalnych serwisów informacyjnych oraz wiadomości dla kierowców
- Prowadzenie imprez organizowanych przez RMF FM - Olimpiada FM, Inwazja Mocy
- Obsługa dziennikarska wydarzeń na Dolnym Śląsku
- Przygotowywanie i prowadzenie lokalnych serwisów informacyjnych oraz wiadomości dla kierowców
- Prowadzenie imprez organizowanych przez RMF FM - Olimpiada FM, Inwazja Mocy
Szkolenia i kursy
- Szkoła Strategii Marki
Letnia Szkoła Komunikacji zorganizowana - Appalachian State University (USA)i Uniwersytet Gdański,
-Kurs j. angielskigo Cambridge First Certificate,
-2011: Społeczna Odpowiedzialność jako element budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa - narzędzia dla biznesu
- 2011: Google Analitics, Power Point
-2015 Photoshop
Letnia Szkoła Komunikacji zorganizowana - Appalachian State University (USA)i Uniwersytet Gdański,
-Kurs j. angielskigo Cambridge First Certificate,
-2011: Społeczna Odpowiedzialność jako element budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa - narzędzia dla biznesu
- 2011: Google Analitics, Power Point
-2015 Photoshop
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
windsurfing, skimboarding, snowboarding
Squash, koszykówka,
Squash, koszykówka,
Inne
kawosz na codzień i od święta, Monty Pyton jest świetny, 3 miasto też
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
EVENTfilm
EVENTfilm to grupa poświęcona produkcją filmowym z różnego typu wydarzeń.
Zapraszamy do dyskusji oraz do wymiany doświadczeń/spostrzeżeń/uwag ludzi związanych z filmem, branżą event i PR, oraz wszy
Grzechy mediów
Grupa do wytykania błędów w rzemiośle dziennikarskim. Walcie w żurnalistów jak w bęben!
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?