Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Coordinator _ Lee, Wrangler
• Tworzenie i realizacja strategii marketingowej marek odzieżowych na polskim rynku w zakresie ATL, BTL, PR.
• Aktywna współpraca z działem Sprzedaży, Produktu, VM i HQ obydwu marek.
• Planowanie efektywnego kalendarza działań marketingowych. Monitoring działań, analizy efektywności.
• Przygotowywanie i zarządzanie materiałami promocyjnymi (materiały POS, witryny, katalogi, bannery, spoty radiowe).
• Współpraca z partnerami handlowymi i galeriami w zakresie działań marketingowych. Wizyty w punktach sprzedaży.
• Udział w projektowaniu nowego wizerunku sklepów. Koordynacja otwarć i refitów - dostarczanie pakietów POS.
• Współpraca z agencjami zewnętrznymi (drukarnie, domy mediowe).
• Odpowiedzialność za kreację wizerunku marki na polskim rynku.
• Zarządzanie działaniami PR, współpraca z dziennikarzami, stylistami, bloggerami, celebrytami.
• Przygotowywanie materiałów prasowych, współpraca z agencją PR.
• Koordynacja działań product placement.
• Zarządzanie wizerunkiem marki Lee w mediach społecznościowych.
• Koordynacja przygotowania i realizacji kampanii ATL.
• Kreacja i koordynowanie eventów (współpraca z agencjami zewnętrznymi, reżyserem, producentem).
• Komunikacja wewnętrzna (newsletter, manual).
• Monitoring, analiza konkurencji.
• Zarządzanie budżetem marketingowym.
• Aktywna współpraca z działem Sprzedaży, Produktu, VM i HQ obydwu marek.
• Planowanie efektywnego kalendarza działań marketingowych. Monitoring działań, analizy efektywności.
• Przygotowywanie i zarządzanie materiałami promocyjnymi (materiały POS, witryny, katalogi, bannery, spoty radiowe).
• Współpraca z partnerami handlowymi i galeriami w zakresie działań marketingowych. Wizyty w punktach sprzedaży.
• Udział w projektowaniu nowego wizerunku sklepów. Koordynacja otwarć i refitów - dostarczanie pakietów POS.
• Współpraca z agencjami zewnętrznymi (drukarnie, domy mediowe).
• Odpowiedzialność za kreację wizerunku marki na polskim rynku.
• Zarządzanie działaniami PR, współpraca z dziennikarzami, stylistami, bloggerami, celebrytami.
• Przygotowywanie materiałów prasowych, współpraca z agencją PR.
• Koordynacja działań product placement.
• Zarządzanie wizerunkiem marki Lee w mediach społecznościowych.
• Koordynacja przygotowania i realizacji kampanii ATL.
• Kreacja i koordynowanie eventów (współpraca z agencjami zewnętrznymi, reżyserem, producentem).
• Komunikacja wewnętrzna (newsletter, manual).
• Monitoring, analiza konkurencji.
• Zarządzanie budżetem marketingowym.
Brand Marketing & Development Manager _ SHIQUA Bags & Accessories
SHIQUA Bags & Accessories
• Wprowadzenie marki premium na rynek w sektorze fashion.
• Tworzenie i realizacja strategii marketingowej w zakresie ATL, BTL, PR.
• Odpowiedzialność za kreację wizerunku marki.
• Koordynacja procesu rozwoju kanału dystrybucji.
• Zarządzanie produktem. Projektowanie kolekcji.
• Współpraca z agencją PR, dziennikarzami, celebrytami.
• Przygotowywanie i realizacja eventów (targi branżowe, konferencje sprzedaży, prezentacje kolekcji dla prasy).
• Zarządzanie działaniami product placement.
• Zarządzanie stroną internetową.
• Zarządzanie budżetem.
• Tworzenie i realizacja strategii marketingowej w zakresie ATL, BTL, PR.
• Odpowiedzialność za kreację wizerunku marki.
• Koordynacja procesu rozwoju kanału dystrybucji.
• Zarządzanie produktem. Projektowanie kolekcji.
• Współpraca z agencją PR, dziennikarzami, celebrytami.
• Przygotowywanie i realizacja eventów (targi branżowe, konferencje sprzedaży, prezentacje kolekcji dla prasy).
• Zarządzanie działaniami product placement.
• Zarządzanie stroną internetową.
• Zarządzanie budżetem.
Główny Projektant Departamentu Akcesoriów _ Projektant mody / Managing Senior Designer
LPP S.A. / www.lpp.com.pl /
Wrzesień 2003 – Styczeń 2006 LPP S.A. – Główny Projektant Departamentu Akcesoriów _ RESERVED, RE-KIDS
Styczeń 2006 – Luty 2007 LPP S.A. – Główny Projektant Departamentu Akcesoriów _ CROPP
(specjalizacja: akcesoria damskie, męskie i dziecięce, obuwie damskie i męskie, odzież damska, bielizna damska)
• Zbudowanie departamentu akcesoriów i wdrożenie dla marek: RESERVED, RE-KIDS, CROPP.
• Zarządzanie produktem i rozwój linii asortymentu.
• Zarządzanie zespołem departamentu akcesoriów.
• Aktywna współpraca z działem marketingu i visual merchandisingu.
• Udział w kreacji koncepcji kampanii marketingowych. Stylizacja kolekcji podczas sesji zdjęciowych.
• Zbudowanie i wdrożenie profilu konsumenta marek.
• Analizy i prezentacje trendów. Prezentacje kolekcji.
• Planowanie i zarządzanie budżetem działu.
Styczeń 2006 – Luty 2007 LPP S.A. – Główny Projektant Departamentu Akcesoriów _ CROPP
(specjalizacja: akcesoria damskie, męskie i dziecięce, obuwie damskie i męskie, odzież damska, bielizna damska)
• Zbudowanie departamentu akcesoriów i wdrożenie dla marek: RESERVED, RE-KIDS, CROPP.
• Zarządzanie produktem i rozwój linii asortymentu.
• Zarządzanie zespołem departamentu akcesoriów.
• Aktywna współpraca z działem marketingu i visual merchandisingu.
• Udział w kreacji koncepcji kampanii marketingowych. Stylizacja kolekcji podczas sesji zdjęciowych.
• Zbudowanie i wdrożenie profilu konsumenta marek.
• Analizy i prezentacje trendów. Prezentacje kolekcji.
• Planowanie i zarządzanie budżetem działu.
Szkolenia i kursy
• Kurs języka angielskiego dla zaawansowanych - szkoła ‘English Unlimited’ 2005/2006, dyplom
• Szkolenie Corel Draw dla zaawansowanych -Trójmiejskie Centrum Edukacji Komputerowej, dyplom
• Szkolenie z kreatywności.
• Szkolenie z asertywności.
• Szkolenie z komunikacji w zespole.
• Szkolenie Corel Draw dla zaawansowanych -Trójmiejskie Centrum Edukacji Komputerowej, dyplom
• Szkolenie z kreatywności.
• Szkolenie z asertywności.
• Szkolenie z komunikacji w zespole.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
• Moda.
• Projektowanie wnętrz.
• Fotografia.
• Sport (bieganie, spinning, snowboard).
• Podróże.
• Projektowanie wnętrz.
• Fotografia.
• Sport (bieganie, spinning, snowboard).
• Podróże.
Inne
KOMPETENCJE:
• Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych w branży retail.
• Wieloletnie doświadczenie w branży mody, poparte sukcesami.
• Znajomość trendów mody i specyfiki branży.
• Kreatywność, innowacyjność, dynamizm, otwartość.
• Dynamizm, charyzma, uśmiech. Zdolności komunikacji.
• Umiejętność pracy pod presją czasu. Terminowość. Zdolności analityczne. Zdolności negocjacyjne.
• Orientacja na cele. Motywacja.
• Umiejętność efektywnego zarządzania jednocześnie prowadzonymi projektami. Bardzo dobra organizacja pracy.
• Efektywna współpraca z agencjami zewnętrznymi, a także zdolności zarządzania zespołem.
• Język angielski – biegła znajomość.
• Znajomość programów komputerowych: MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook), Corel DRAW, Photoshop.
• Prawo jazdy.
• Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych w branży retail.
• Wieloletnie doświadczenie w branży mody, poparte sukcesami.
• Znajomość trendów mody i specyfiki branży.
• Kreatywność, innowacyjność, dynamizm, otwartość.
• Dynamizm, charyzma, uśmiech. Zdolności komunikacji.
• Umiejętność pracy pod presją czasu. Terminowość. Zdolności analityczne. Zdolności negocjacyjne.
• Orientacja na cele. Motywacja.
• Umiejętność efektywnego zarządzania jednocześnie prowadzonymi projektami. Bardzo dobra organizacja pracy.
• Efektywna współpraca z agencjami zewnętrznymi, a także zdolności zarządzania zespołem.
• Język angielski – biegła znajomość.
• Znajomość programów komputerowych: MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook), Corel DRAW, Photoshop.
• Prawo jazdy.
Grupy
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
GYMNASION
Sieć fitness klubów Gymnasion. Zapraszam wszystkich członków oraz miłośników aktywnego spędzania wolnego czasu do wymiany poglądów na forum.
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)