Karolina Gałka

Ekspert, Idea Bank S.A.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

ISTQB Certified Microsoft Excel Microsoft Word obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych Obsługa klienta def3000 Weryfikacja dokumentacji •prawo jazdy kat. B (duża praktyka)

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Nokia
Specjalista ds. Integracji Oprogramowania
Idea Bank S.A.
- Specjalista ds. Weryfikacji i Uruchomień - Ekspert ds. Weryfikacji i Uruchomień
- kontrolowanie realizacji warunków określonych w umowie kredytowej, których spełnienie warunkuje wypłatę środków dot. Kredytów samochodowych, hipotecznych oraz gotówkowych,
- weryfikacja pod względem kompletności, poprawności, autentyczności oraz ważności dokumentów złożonych przez kredytobiorcę w celu spełnienia warunków do wypłaty środków kredytowych,
- weryfikacja dyspozycji uruchomienia środków w oparciu o wytyczne z umową kredytu i harmonogramu wypłaty transz,
- weryfikacja, zdejmowanie, dodawanie warunków w systemie REXS oraz prawidłowe zlecenie kredytu do wypłaty,
- weryfikacja KW nieruchomości (działy II, III, IV) stanowiących zabezpieczenie kredytu,
- przygotowywanie raportów i innych wymaganych dokumentów zgodnie z przepisami wewnętrznymi Banku,
- wystawianie zaświadczeń informujących o udzielonym wsparciu unijnym,
- wystawianie zaświadczeń zwrotnego przeniesienia praw własności w kredytach samochodowych,
- zakładanie oraz wypłacanie środków w systemie transakcyjnym DEF3000,
- opiniowanie treści umów kredytu samochodowego,
- realizacja założonych planów uruchamianych kredytów,
Logo
Inspektor w dziale obsługi pośredników
Euro Bank S.A.
- weryfikowanie dokumentów pożyczek wygenerowanych przez pośredników oraz ich archiwizacja,
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z uruchomieniem pożyczki,
- prowadzenie baz i rejestrów związanych z weryfikacją umów kredytowych,
Bank Gospodarstwa Krajowego
praktykant
- zapoznanie się z zasadami otwierania i prowadzenia rachunków Bankowych,
- realizacja czynności kasowo – skarbowych,
- zasada kontroli dokumentów księgowych i ich obieg w Bank,
- prowadzenie dokumentacji kredytowej,
Logo
- Animator Telemarketingu - Specjalista ds. Jakości - Konsultant ds. Obsługi Klienta
Centrum Telemarketingowe TELEPERFORMANCE Polska we Wrocławiu
- telefoniczna obsługa klienta indywidualnego w branży finansowej Santander Consumer Bank, wydawniczej, telekomunikacyjnej,
- prowadzenie szkoleń produktowych dla nowych pracowników,
- telefoniczna obsługa klienta SANTANDER CONSUMER BANKU (infolinia
posprzedażowa),
- odsłuch rozmów oraz kontroling,
- szkolenie pracowników z jakości rozmów,
- prace biurowe,
- telefoniczna sprzedaż produktów i usług,

Szkolenia i kursy

- ISTQB Certified Tester Foundation
- Certyfikat Samodzielnego
Bankowca,
- Odbycie szkoleń w Centrum
Telemarketingowym w roku 2006-
2008
- Techniki Telemarketingowe,
- Procedury bankowe,
- Zasady uruchamiania kredytów
samochodowych, hipotecznych,
gotówkowych, kart kredytowych,
- Obsługa posprzedażowa w/w
kredytów oraz kart kredytowych,

Edukacja

Logo
Menager Finansowy, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Finanse i Rachunkowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Bankowość
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie

Zainteresowania

- sport - siatkówka,
- muzyka,
- kino