Umiejętności
Basecamp
Marketing
Merchandising
Microsoft Office
Project Management
Social Media
WebEx
Zendesk
Adobe Captivate
Zarządzanie zespołem
Budżety
Obsługa klienta
Promocja
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Kluczowi klienci
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing Project Coordinator
Cambridge English Language Assessment
Przygotowywanie wsparcia marketingowego i promocyjnego dla produktów.
Planowanie, koordynowanie i delegowanie zadań w zespole.
Planowanie i koordynowanie projektów.
Raportowanie wykonania zadań do odpowiednich działów.
Współpraca z menedżerami, kierownikami i klientami.
Obserwacja sprzedaży i stanu zapasów.
Zarządzanie i kontrola budżetu marketingowego.
Planowanie, koordynowanie i delegowanie zadań w zespole.
Planowanie i koordynowanie projektów.
Raportowanie wykonania zadań do odpowiednich działów.
Współpraca z menedżerami, kierownikami i klientami.
Obserwacja sprzedaży i stanu zapasów.
Zarządzanie i kontrola budżetu marketingowego.
Centre Support Officer and Platinum Support Manager (zastępstwo)
Cambridge English Language Assessment
Account manager dla największych centrów egzaminacyjnych Cambridge English.
Opracowywanie, planowanie i realizacja szkoleń dla centrów egzaminacyjnych Cambridge English w zakresie nadzorowania i administrowania egzaminów.
Zarządzanie procesem rejestracji centrów egzaminacyjnych Cambridge English.
Testowanie nowych systemów do rejestracji kandydatów i egzaminu CB BULATS.
Zarządzanie co dwutygodniowym newsletter w zakresie zbierania i edytowania artykułów.
Opracowywanie, planowanie i realizacja szkoleń dla centrów egzaminacyjnych Cambridge English w zakresie nadzorowania i administrowania egzaminów.
Zarządzanie procesem rejestracji centrów egzaminacyjnych Cambridge English.
Testowanie nowych systemów do rejestracji kandydatów i egzaminu CB BULATS.
Zarządzanie co dwutygodniowym newsletter w zakresie zbierania i edytowania artykułów.
Marketing Services Coordinator (zastępstwo)
Cambridge English Language Assessment
Współpraca z klientami w celu ustalenia ich dokładnych wymagań projektowych.
Planowanie i koordynowanie zleceń do drukowania materiałów marketingowych.
Przygotowywanie wprowadzenia nowych produktów promocyjnych.
Monitorowanie budżetu.
Motywowanie i wspieranie pracowników w ustaleniu listy celów i planu ich realizacji.
Planowanie i koordynowanie zleceń do drukowania materiałów marketingowych.
Przygotowywanie wprowadzenia nowych produktów promocyjnych.
Monitorowanie budżetu.
Motywowanie i wspieranie pracowników w ustaleniu listy celów i planu ich realizacji.
Marketing Administrator (Resources)
Cambridge English Language Assessment
Monitorowanie i raportowanie o działalności/ aktywnościach w mediach społecznościowych.
Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie przygotowywania i produkcji gadżetów reklamowych.
Organizowanie druku materiałów marketingowych.
Wysyłanie materiałów marketingowych do centrów egzaminacyjnych i oddziałów firmy na całym świecie.
Dwa tymczasowe oddelegowania na zastępstwo.
Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie przygotowywania i produkcji gadżetów reklamowych.
Organizowanie druku materiałów marketingowych.
Wysyłanie materiałów marketingowych do centrów egzaminacyjnych i oddziałów firmy na całym świecie.
Dwa tymczasowe oddelegowania na zastępstwo.
Szkolenia i kursy
11.2013 FirstImpressions - 2-dniowy kurs o obsłudze klienta, budowaniu relacji z klientem i stosowaniu najlepszych praktyk zakończony uzyskaniem certyfikatu „Institute of Customer Service”.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem