Umiejętności
Communication Training
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja kryzysowa
Komunikacja wewnętrzna
relacje z mediami
Kultura organizacyjna
komunikaty prasowe
Zarządzanie reputacją
Strategic Communications
Branding
CSR
CCR
Komunikacja interpersonalna
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Corporate HR Communication Consultant
Swarovski GBS
Aktywacja strategii komunikacji wewnętrznej ukierunkowanej na wdrożenie globalnych inicjatyw HR.
Budowanie zaangażowania pracowników w realizację projektów kształtujących kulturę pozyskiwania i rozwoju talentów.
Zapewnienie społeczności HR, menedżerom i pracownikom bezproblemowego dostępu do wszystkich istotnych informacji w odpowiednich i innowacyjnych formatach, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji.
Budowanie zaangażowania pracowników w realizację projektów kształtujących kulturę pozyskiwania i rozwoju talentów.
Zapewnienie społeczności HR, menedżerom i pracownikom bezproblemowego dostępu do wszystkich istotnych informacji w odpowiednich i innowacyjnych formatach, z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji.
pomysłodawczyni, organizatorka, trenerka
Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl warsztatów otwartych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.
www.dulnik.com.pl
www.dulnik.com.pl
wystawiono
Przybyliśmy na warsztaty Karoliny o budowaniu strategii komunikacji wewnętrznej jako grupa ludzi pracujących w tej samej firmie w różny sposób rozumiejący ideę i potrzebę komunikacji, wyszliśmy jako zespół ds. komunikacji, z jedną wizją, strategią i zestawem narzędzi do dalszej pracy. Cel warsztatów jak najbardziej został osiągnięty! Serdecznie polecam współpracę z Karoliną jako trenerem, doradcą, partnerem... Mam nadzieję, ze nasze zawodowe drogi jeszcze nie raz będą miały okazję sie skrzyżować
Ela Malicka
KGHM O/ ZWR
Specjalista ds. systemów HR i komunikacji
Ela Malicka
KGHM O/ ZWR
Specjalista ds. systemów HR i komunikacji
Właścicielka
Interim Management, doradztwo, szkolenia i mentoring z zakresu komunikacji w organizacji.
Misją DULNIK communico jest dzielenie się pasją i doświadczeniem. Tak, by ludzie łatwiej i z większą satysfakcją komunikowali się ze sobą. Tak, by firmy w sposób przemyślany i skuteczny komunikowały o sobie.
www.dulnik.com.pl
Misją DULNIK communico jest dzielenie się pasją i doświadczeniem. Tak, by ludzie łatwiej i z większą satysfakcją komunikowali się ze sobą. Tak, by firmy w sposób przemyślany i skuteczny komunikowały o sobie.
www.dulnik.com.pl
wystawiono
Miałam okazję brać udział w szkoleniu z budowania strategii komunikacji wewnętrznej prowadzonym przez Karolinę. Moje wrażenia są maksymalnie pozytywne. Praktyczna wiedza, którą wyniosłam na pewno przyda mi się nie jeden raz. Warsztatowy sposób prowadzenia zajęć pozwolił mi zrozumieć różne aspekty komunikacji wewnętrznej i spojrzeć na wszystko z innej perspektywy. Ogromna w tym zasługa Karoliny, która sprawiła, że warsztaty były przyjemne, niestresujące i co najważniejsze praktyczne. Nie była tylko trenerem, ale także partnerem i mentorem. Karolina niezwykle szybko nawiązuje kontakt z ludźmi, chętnie dzieli się swoją wiedzą, a Jej entuzjazm do działania szybko się udziela. Z całą pewnością to co robi to Jej pasja. Współpraca z Karoliną to czysta przyjemność i gwarancja wysokiej jakości.
wystawiono
Karolina jest profesjonalnym doradcą i posiada ogromną wiedzę w sferze kreowania wizerunku i PR. Jest nie tylko ekspertem w swojej dziedzinie, ale również świetnym partnerem biznesowym.
wystawiono
Pełen profesjonalizm, duża wiedza i bardzo indywidualne podejście. Doskonałe zdolności komunikacyjne plus bardzo ciekawa osobowość.
wystawiono
Karolina to właściwa osoba na właściwym miejscu. Dzięki prowadzonemu przez nią szkoleniu z zakresu komunikacji wewnętrznej dowiedziałam się wielu naprawde przydatnych i praktycznych informacji. Świetnie przygotowana, posiada dużą wiedzę. Widać, że lubi to co robi. Pozdrawiam.
klient
wystawiono
Pochwały dla Karoliny zawarte we wcześniejszych referencjach nie są przesadzone. Karolina mimo dużej wiedzy i doświadczenia jest wciąż „otwarta na nowe”. Angażuje się podczas szkolenia. Utrzymuje dobry kontakt z grupą. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem.
wystawiono
Profesjonalna i z dużą wiedzą, przeprowadziła szkolenie z Komunikacji wewnętrznej, w super atmosferze, zachęcając wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami. Szczerze polecam współpracę z Karoliną!
wystawiono
Profesjonalne podejście do tematu, duża wiedza i zaangażowanie. Karolina daje z siebie 100%, a nawet więcej. Przy tym jest opanowana i przede wszystkim lubi to co robi. Umie słuchać i wykorzystuje na bieżąco uzyskane informacje. Naszą współpracę oceniam bardzo dobrze.
klient
wystawiono
Karolina ma ogromną wiedzę z zakresu komunikacji i życia w organizacji. Doskonale wyczuwa potrzeby klienta. Współpraca z nią to przyjemność:-)
wystawiono
Współpraca z Karoliną daje olbrzymią siłę do dalszego działania. Ma głowę pełną pomysłów i rozwiązań. Karolina szeroko widzi nawet najbardziej złożone problemy i w bardzo piękny "kobiecy" sposób znajduje wyjście z sytuacji, wskazuje ścieżki, którymi warto podążać. Jest uważną obserwatorką, dostrzega drobne sytuacje, o których w danej chwili nie ma się pojęcia, a które rzutują na przyszłość. I nie jest to tylko kwestia intuicji.
wystawiono
Nasza firma jest bardzo zadowolona ze współpracy z Panią Karoliną, którą cechuje terminowość, profesjonalizm, elastyczność i jeszcze wiele innych zalet, których nie będę wymieniał, żeby jej nie zawstydzić ;)
Bardzo dziękujemy.
Bardzo dziękujemy.
wystawiono
Komunikacja przez wielkie "K" to wyznacznik wszelkiego działania Karoliny. Realizacja wspólnych projektów to wielka przyjemność połączona z profesjonalizmem, otwartością na "nowe" i kreatywnym doskonaleniem każdego działania. Bezcenna osoba!
wystawiono
Współpraca z Panią Karoliną Dulnik jest czystą przyjemnością. Otwartość, sumienność i pracowitość to jedne z wielu licznych zalet Karoliny. Do pracy podchodzi odpowiedzialnie, rozsądnie i co najważniejsze - z pasją. Bez wątpienia Jej profesjonalizm, zaangażowanie i wiedza przyczynią się do zawodowego i osobistego sukcesu każdej osoby i firmy, z którą przyjdzie Jej współpracować. Należy do Grona Najlepszych z Najlepszych.
Daria Paryła, Agencja SEDNO
Daria Paryła, Agencja SEDNO
wystawiono
Dzieli się wiedzą usystematyzowywując ją i ubiera w proste umiejętności, co ułatwiło mi bardzo prace na etapie tworzenia wizerunku własnej firmy. Polecam.
Mam wiedzę i doświadczenie, i nie waham się nimi dzielić :)
Niezależny doradca, trener, mentor z zakresu komunikacji w organizacji
Kierownik Biura Komunikacji / Rzecznik Prasowy
Byłam odpowiedzialna za doskonalenie komunikacji wewnętrznej oraz budowanie wizerunku zewnętrznego organizacji.
Największe osiągnięcia w ramach komunikacji wewnętrznej to usprawnienie komunikacji kaskadowej, wdrożenie intranetu oraz biuletynu firmowego. W ramach PR prowadziłam standardowe działania, których rezultatem była stała obecność Spółki i jej reprezentantów w mediach. Jako rzeczniczka prasowa zażegnałam sytuację kryzysową w krakowskim oddziale Spółki i lokalnych mediach.
Zarządzałam trzyosobowym działem oraz zespołami projektowymi, zbudowałam nieformalny zespół redakcyjny firmowego biuletynu.
Największe osiągnięcia w ramach komunikacji wewnętrznej to usprawnienie komunikacji kaskadowej, wdrożenie intranetu oraz biuletynu firmowego. W ramach PR prowadziłam standardowe działania, których rezultatem była stała obecność Spółki i jej reprezentantów w mediach. Jako rzeczniczka prasowa zażegnałam sytuację kryzysową w krakowskim oddziale Spółki i lokalnych mediach.
Zarządzałam trzyosobowym działem oraz zespołami projektowymi, zbudowałam nieformalny zespół redakcyjny firmowego biuletynu.
Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej (Region Europy Centralnej, Wschodniej i Północnej)
Głównym celem pracy na tym stanowisku było odświeżenie wartości firmowych i kultury organizacyjnej w polskim oraz wprowadzenie standardów komunikacji w rosyjskim oddziale Firmy.
Dodatkowym efektem moich działań było ujednolicenie komunikacji między polskimi spółkami IKEA.
Koordynowałam pracę zespołów projektowych.
Dodatkowym efektem moich działań było ujednolicenie komunikacji między polskimi spółkami IKEA.
Koordynowałam pracę zespołów projektowych.
Menedżer ds. PR i konferencji
EMPEX była to konferencja towarzysząca międzynarodowym targom inwestycyjnym w Brukseli.
Moimi nadrzędnymi zadaniami przy tym projekcie były organizacja merytoryczna konferencji i paneli dyskusyjnych, pozyskanie honorowych patronatów i obecności głów państw, komisarzy UE, władz miast i innych znaczących osobistości, współpraca patronacka, barterowa i redakcyjna z izbami gospodarczymi, instytucjami, fundacjami w krajach CEE oraz z mediami w Europie, redagowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych w językach polskim i angielskim.
Moimi nadrzędnymi zadaniami przy tym projekcie były organizacja merytoryczna konferencji i paneli dyskusyjnych, pozyskanie honorowych patronatów i obecności głów państw, komisarzy UE, władz miast i innych znaczących osobistości, współpraca patronacka, barterowa i redakcyjna z izbami gospodarczymi, instytucjami, fundacjami w krajach CEE oraz z mediami w Europie, redagowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych w językach polskim i angielskim.
Menedżer ds. PR
W ramach promowania występów zagranicznych artystów prowadziłam współpracę redakcyjną i barterową z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi. Pełniłam także funkcję tour managera kilku gwiazd (np. Gordon Haskell, Patricia Kaas).
Najtrudniejszym zadaniem, zwieńczonym sukcesem, było dotarcie do publiczności poprzez tradycyjne i internetowe media z informacją o zmianach w programie koncertu Gordona Haskella, związanych z żałobą narodową po śmierci Jana Pawła II.
Najtrudniejszym zadaniem, zwieńczonym sukcesem, było dotarcie do publiczności poprzez tradycyjne i internetowe media z informacją o zmianach w programie koncertu Gordona Haskella, związanych z żałobą narodową po śmierci Jana Pawła II.
Główny Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
Współtworzyłam i wdrażałam projekty integracyjne w ramach komunikacji wewnętrznej. Byłam redaktorką naczelną firmowych biuletynów oraz administratorką i moderatorką intranetu. Koordynowałam organizację spotkań pracowników.
Największym osiągnięciem było stworzenie zespołu nieformalnych liderów opinii działających na rzecz integracji pracowników nowopowstałej organizacji.
Największym osiągnięciem było stworzenie zespołu nieformalnych liderów opinii działających na rzecz integracji pracowników nowopowstałej organizacji.
wystawiono
Karolina to - doskonały negocjator - dowód? - jeszcze w okresie pracy w McLane Polska, w roku 1999 dzięki umiejętnościom Karoliny udało mi się rozwiązać bardzo trudny problem zwrotu towaru po jednej z mało udanych promocji organizowanej przez pracodawcę Karoliny ... zadziałała mało wówczas popularna zasada wygrany-wygrany. Karolina ją znała i zastosowała:)
Karolina to - wspaniały Redaktor Naczelny w Każdej Redakcji - dowód? - spotkaliśmy się ponownie w firmie SERVISCO (obecnie DHL Express), w czasie prób zbudowania KULTURY organizacyjnej firmy. Za komunikację wewnętrzną odpowiadała właśnie Karolina. Stworzyła intranet, redagowała pierwszy w PL miesięcznik dla pracowników i kurierów firm z naszej branży. Jeżeli ktoś powie, że SERVISCO/ DHL był liderem to ... prawda, a pionierem odniesieniu do komunikacji wewnętrznej w tej branży była Karolina. Stworzyła pismo nie propagandowe ale takie, na którego kolejny numer czekało się jak na premię roczną :)
Karolina to - Lider Zmiany - dowód? - fuzja tzw 3 D, w wyniku której powstał DHL Express (Polska). Trzy diametralnie różne kultury organizacyjne udało się połączyć w jeden spójny organizm. Jak ktoś nie wie jak to się robi to kontakt z Karoliną rozwiąże taki problem - ONA to po prostu zrobiła.
Karolina to - nie wiem jak opisać to zwykłymi słowami więc? - może ... dowód? - strata pracy, tak z dnia na dzień, jazda bez trzymanki ... rzucić się z pierwszego wysokiego mostu? na złość rozwalić furę służbową, którą w wyjątkowym akcie łaski masz jeszcze przez kilka miesięcy? odwiedzać kilka razy dziennie monopol w Lidlu? Nie. Jeżeli masz to szczęście, że Karolina jest Twoim znajomym ... napisz, zadzwoń. Odnajdziesz się wówczas na rynku pracy, pomimo, że wiele lat (to dla poznaniaków) rynki kojarzą się Tobie z Wildeckim, Łazarskim, Jeżyckim itp) ... po dość krótkim czasie praca znajdzie Ciebie. Ja jestem tego przykładem. Miałem wielu "przyjaciół", pomogło mi dwóch, pierwszym i najważniejszym była Karolina.
Wniosek - WARTO chcieć dostrzec i schylić się po szczęście, Karolina w tym na pewno pomoże.
Karolina to - wspaniały Redaktor Naczelny w Każdej Redakcji - dowód? - spotkaliśmy się ponownie w firmie SERVISCO (obecnie DHL Express), w czasie prób zbudowania KULTURY organizacyjnej firmy. Za komunikację wewnętrzną odpowiadała właśnie Karolina. Stworzyła intranet, redagowała pierwszy w PL miesięcznik dla pracowników i kurierów firm z naszej branży. Jeżeli ktoś powie, że SERVISCO/ DHL był liderem to ... prawda, a pionierem odniesieniu do komunikacji wewnętrznej w tej branży była Karolina. Stworzyła pismo nie propagandowe ale takie, na którego kolejny numer czekało się jak na premię roczną :)
Karolina to - Lider Zmiany - dowód? - fuzja tzw 3 D, w wyniku której powstał DHL Express (Polska). Trzy diametralnie różne kultury organizacyjne udało się połączyć w jeden spójny organizm. Jak ktoś nie wie jak to się robi to kontakt z Karoliną rozwiąże taki problem - ONA to po prostu zrobiła.
Karolina to - nie wiem jak opisać to zwykłymi słowami więc? - może ... dowód? - strata pracy, tak z dnia na dzień, jazda bez trzymanki ... rzucić się z pierwszego wysokiego mostu? na złość rozwalić furę służbową, którą w wyjątkowym akcie łaski masz jeszcze przez kilka miesięcy? odwiedzać kilka razy dziennie monopol w Lidlu? Nie. Jeżeli masz to szczęście, że Karolina jest Twoim znajomym ... napisz, zadzwoń. Odnajdziesz się wówczas na rynku pracy, pomimo, że wiele lat (to dla poznaniaków) rynki kojarzą się Tobie z Wildeckim, Łazarskim, Jeżyckim itp) ... po dość krótkim czasie praca znajdzie Ciebie. Ja jestem tego przykładem. Miałem wielu "przyjaciół", pomogło mi dwóch, pierwszym i najważniejszym była Karolina.
Wniosek - WARTO chcieć dostrzec i schylić się po szczęście, Karolina w tym na pewno pomoże.
wystawiono
Z Karoliną miałem niewątpliwą przyjemność współpracować przez kilka lat w ramach firmy Servisco i później DHL. Jest doskonałym fachowcem, ciepłą i otwarta osobą z którą praca nawet przy trudnych i skomplikowanych projektach jest łatwa i efektywna. Ma wielką intuicje i wiedzę fachową w swojej dziedzinie co bardzo dobrze wykorzystuje w realizacji celów działu, organizacji czy pomagając innym w ich osiąganiu. Polecam Karolinę, jako świetnego współpracownika i eksperta w dziedzinie komunikacji.
P.O. Kierownika ds. Komunikacji Wewnętrznej
Opracowałam strategię komunikacji wewnętrznej w integracji. Współtworzyłam i wdrażałam projekty integracyjne w ramach komunikacji wewnętrznej. Powołałam i przygotowałam do wspólnej pracy redakcję firmowego biuletynu – redaktorami byli nieformalni liderzy opinii z obu integrowanych firm. Byłam odpowiedzialna za merytoryczną zawartość i rozwój intranetu. Koordynowałam organizację spotkań pracowników. Współpracowałam z centralą Deutsche Post, głównym inwestorem, w ramach komunikacji wewnętrznej w sieci.
Zarządzałam dwuosobowym zespołem.
Zarządzałam dwuosobowym zespołem.
Krajowe Biuro ds. Integracji
Zarząd firmy powołał mnie do Krajowego Biura ds. Integracji jako osobę odpowiedzialną za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w integracji. Pozostałymi członkami Biura byli dyrektorzy pionów.
W ramach Biura współpracowałam również z Międzynarodowym Zespołem ds. Integracji.
W ramach Biura współpracowałam również z Międzynarodowym Zespołem ds. Integracji.
Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
Stanowisko powstało w odpowiedzi na potrzebę poprawy komunikacji zgłoszoną w badaniu opinii
i nastawień pracowników. W ramach wdrażania strategii komunikacji, powstałej na bazie badania, uruchomiłam trzy biuletyny firmowe (miesięcznik elektroniczny dla kadry menedżerskiej, drukowane tygodnik i miesięcznik dla pracowników), kierowałam zespołem projektowym ds. intranetu, inicjowałam i organizowałam spotkania pracowników.
W ponownym badaniu opinii i nastawień pracowników, przeprowadzanym rok później, komunikacja wewnętrzna była obszarem, który odnotował największy wzrost procentowy pod względem satysfakcji pracowników.
i nastawień pracowników. W ramach wdrażania strategii komunikacji, powstałej na bazie badania, uruchomiłam trzy biuletyny firmowe (miesięcznik elektroniczny dla kadry menedżerskiej, drukowane tygodnik i miesięcznik dla pracowników), kierowałam zespołem projektowym ds. intranetu, inicjowałam i organizowałam spotkania pracowników.
W ponownym badaniu opinii i nastawień pracowników, przeprowadzanym rok później, komunikacja wewnętrzna była obszarem, który odnotował największy wzrost procentowy pod względem satysfakcji pracowników.
wystawiono
Trudno wspominać współpracę z Karoliną inaczej niż dobrze. Cechuje ją zdolność obserwacji jaka powinna towarzyszyć osobom odpowiedzialnym za komunikację w firmie. Zdecydowanie godna polecenia jest również zdolność przedstawiania faktów w sposób zrozumiały i pozwalający zaakceptować nawet nie do końca łatwe decyzje przez szerokie spektrum społeczności jaką jest załoga wielooddziałowej firmy o zasięgu ogólnopolskim. Sądzę że każdy kto rozpocznie współpracę z Karoliną prędzej czy później dojdzie do podobnych wniosków.
Asystentka Dyrektora ds. Sprzedaży Krajowej i Zagranicznej
- koordynacja pracy pracowników pionu sprzedaży
- prowadzenie dokumentacji, administracja działu sprzedaży
- przygotowywanie raportów sprzedaży
- przygotowywanie prezentacji dla zarządu i dla klientów
- prowadzenie reklamacji
- przygotowywanie, prowadzenie i raportowanie akcji marketingowych
- organizacja spotkań pracowników działu sprzedaży
- prowadzenie dokumentacji, administracja działu sprzedaży
- przygotowywanie raportów sprzedaży
- przygotowywanie prezentacji dla zarządu i dla klientów
- prowadzenie reklamacji
- przygotowywanie, prowadzenie i raportowanie akcji marketingowych
- organizacja spotkań pracowników działu sprzedaży
Administrator Sprzedaży
- tłumaczenie tekstów i prowadzenie korespondencji w językach: angielskim i niemieckim
- przygotowywanie i prowadzenie akcji telemarketingowych oraz promocyjnych
- przeprowadzanie wstępnej rekrutacji pracowników
- tworzenie baz danych klientów
- redagowanie biuletynu firmowego dla pracowników
- przygotowywanie i prowadzenie akcji telemarketingowych oraz promocyjnych
- przeprowadzanie wstępnej rekrutacji pracowników
- tworzenie baz danych klientów
- redagowanie biuletynu firmowego dla pracowników
Szkolenia i kursy
Sierpień 2012 Myślenie wizualne dla trenerów (Grupa SET)
Lipiec / sierpień 2012 SET Interpersonal Skills Training (Grupa SET)
Maj - lipiec 2012 Efektywność komunikacyjna trenera w procesie szkoleniowym w ramach projektu Kompetentny Trener Biznesu (Grupa SET)
Luty 2011 Warsztat umiejętności trenerskich i prezentacyjnych (Grupa SET)
Grudzień 2009 Trener jako konsultant w biznesie - kompetencje i narzędzia (Grupa SET)
Czerwiec 2008 Living and leading in change (szkolenie wewnętrzne IKEA)
Czerwiec 2008 Internal branding jako strategia komunikacji wewnętrznej (RR Communication Consulting)
Kwiecień 2008 Budowanie projektów zaangażowania pracaowników (RR Communication Consulting)
Luty 2008 Information Publisher (szkolenie wewnętrzne IKEA)
Czerwiec 2003 Zarządzanie zmianą w firmie (Midwest)
Czerwiec 2003 Rola działu personalnego w czasie zmian (GFMP)
Maj 2003 Zarządzanie komunikacją w zmianach (GFMP)
Luty 2003 Zarządzanie sobą w czasie (szkolenie wewnętrzne Servisco)
Październik 2002 Komunikacja interpersonalna (szkolenie wewnętrzne Servisco)
Lipiec / sierpień 2012 SET Interpersonal Skills Training (Grupa SET)
Maj - lipiec 2012 Efektywność komunikacyjna trenera w procesie szkoleniowym w ramach projektu Kompetentny Trener Biznesu (Grupa SET)
Luty 2011 Warsztat umiejętności trenerskich i prezentacyjnych (Grupa SET)
Grudzień 2009 Trener jako konsultant w biznesie - kompetencje i narzędzia (Grupa SET)
Czerwiec 2008 Living and leading in change (szkolenie wewnętrzne IKEA)
Czerwiec 2008 Internal branding jako strategia komunikacji wewnętrznej (RR Communication Consulting)
Kwiecień 2008 Budowanie projektów zaangażowania pracaowników (RR Communication Consulting)
Luty 2008 Information Publisher (szkolenie wewnętrzne IKEA)
Czerwiec 2003 Zarządzanie zmianą w firmie (Midwest)
Czerwiec 2003 Rola działu personalnego w czasie zmian (GFMP)
Maj 2003 Zarządzanie komunikacją w zmianach (GFMP)
Luty 2003 Zarządzanie sobą w czasie (szkolenie wewnętrzne Servisco)
Październik 2002 Komunikacja interpersonalna (szkolenie wewnętrzne Servisco)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Public Relations
Wewnętrzny PR
Zainteresowania
Pasjonują mnie ewolucja, kosmos, fantastyka, metafizyka.
Uwielbiam gotować i piec, szczególnie dla gości.
Bardzo ważna jest dla mnie muzyka.
Jednak moja największa fascynacja to życie samo w sobie.
Uwielbiam gotować i piec, szczególnie dla gości.
Bardzo ważna jest dla mnie muzyka.
Jednak moja największa fascynacja to życie samo w sobie.
Inne
Jurorka konkursów i prelegentka spotkań branżowych, m.in. Internale, Konkurs Biuletynów Firmowych Agape, Tuba, Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, Śniadania HR, HR Camp, Konferencja HR.
Wykładowczyni w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wyższej Szkole Bankowej w Opolu, Łużyckiej Wyższej Szkole Humanistycznej, Collegium Civitas w Warszawie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Wykładowczyni w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wyższej Szkole Bankowej w Opolu, Łużyckiej Wyższej Szkole Humanistycznej, Collegium Civitas w Warszawie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Agape custom publishing
Agencja custom publishing, która specjalizuje się w tworzeniu biuletynów i magazynów firmowych, newsletterów elektronicznych, a także prowadzi szkolenia, coaching, przygoto
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
AWANS NA MANAGERA
Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak awansować na stanowisko managera lub niedawno awansowali i szukają praktycznych rozwiązań swoich problemów.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się