Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
zarządzanie ogólnopolskimi projektami w obszarze promocji, utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami, zapewnienie najwyższego standardu usług, zarządzanie budżetem projektu; analiza i optymalizacja parametrów kosztowych, dbałość o terminowe raportowanie i rozliczanie projektu, przygotowywanie ofert i prezentacji dla Klientów
Instruktor ds. promocji - Klub Kultury Saska Kępa
Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy
promocja instytucji w Internecie oraz dzielnicy; redagowanie i wysyłanie komunikatów prasowych, obsługa medialna imprez i wydarzeń; sporządzanie raportów oraz relacji z działań Klubu, obsługa PR oraz Social media
Koordynator ds. Promocji i Merchandisingu
zarządzanie grupą merchandiserów i hostess na terenie woj. mazowieckiego, podlaskiego i lubelskiego, rekrutacja, szkolenie i motywowanie podległych pracowników, organizacja i kontrola działań promocyjnych, utrzymywanie pozytywnych relacji oraz reprezentowanie firmy przed Klientami
Specjalista ds. marketingu
szeroko pojęty marketing oraz PR firmy - planowanie, koordynacja i realizacja
Koordynator badań rynku, reklamy, eventów; Administrator
prowadzenie projektów z obszaru event marketingu i field marketingu oraz współpraca ze strukturą terenową agencji, domami mediowymi; realizacja, koordynacja badań ilościowych, akcji eventowych oraz „mystery shopping” a także prowadzenie biura – tworzenie bazy danych, rekrutacja, obsługa korespondencyjna agencji oraz przygotowywanie prezentacji, raportów oraz materiałów POS
Szkolenia i kursy
Reklama i Public Relations
Zasady tworzenia kampanii reklamowej
Trening tworzenia reklam
Tworzenie planu marketingowego
Psychologia rynku
Psychologia zachowań konsumenckich
Metody oddziaływań psychologicznych
Psychologia marketingu politycznego
Praktyczne umiejętności doradcy zawodowego
Komunikacja wizualna
Zasady tworzenia kampanii reklamowej
Trening tworzenia reklam
Tworzenie planu marketingowego
Psychologia rynku
Psychologia zachowań konsumenckich
Metody oddziaływań psychologicznych
Psychologia marketingu politycznego
Praktyczne umiejętności doradcy zawodowego
Komunikacja wizualna
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Field Marketing BTL
Grupa zrzeszająca ludzi aktywnie działających w branży field marketing w sektorze BTL.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
RODZICE I DZIECI
Grupa dla osób zainteresowanych wymianą informacji i doświadczeń dotyczących wychowania dzieci, rozwijania więzi emocjonalnej z dziećmi, sposobami spędzania z nimi czasu wolnego, etc.