Karolina Dąbrowska

Alior Bank
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Sprzedaż Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Alior Bank Oddział T-Mobile
Ekspert ds. sprzedaży internetowej
- Budowanie długoterminowych relacji biznesowych
- Negocjacje warunków współpracy z partnerami zewnętrznymi
- Przygotowywanie dokumentów oraz umów dotyczących współpracy z partnerami zewnętrznymi
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie sprzedaży internetowej (sieci afiliacyjne, sieci reklamowe, serwisy finansowe) w modelach nastawionych na pozyskiwanie leadów (CPS, CPL)
- Tworzenie raportów, ze szczególnym uwzględnieniem raportów sprzedażowych oraz przeprowadzanie rozliczeń z partnerami zewnętrznymi
- Tworzenie i kontrola procesów obsługi wniosków internetowych
- Prowadzenie internetowych programów rekomendacyjnych i partnerskich T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank
- Udział w tworzeniu materiałów informacyjnych i marketingowych związanych z procesami sprzedażowymi w Internecie
Alior Bank Oddział T-Mobile
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie sprzedaży internetowej
- Budowanie długoterminowych relacji biznesowych
- Tworzenie raportów, ze szczególnym uwzględnieniem raportów sprzedażowych oraz przeprowadzanie rozliczeń z partnerami zewnętrznymi
- Tworzenie i kontrola procesów obsługi wniosków internetowych
- Prowadzenie internetowych programów rekomendacyjnych i partnerskich T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank
- Udział w tworzeniu materiałów informacyjnych i marketingowych związanych z procesami sprzedażowymi w Internecie
Alior Bank S.A.
Ekspert ds. obsługi Klienta
- Zarządzanie rozwojem podległych Konsultantów
- Nadzór nad realizacją zadań podległych Konsultantów związanych z obsługą Klienta
- Wsparcie merytoryczne i organizacyjne podległych Konsultantów
- Bieżący coaching dla podległych Konsultantów
- Planowanie oraz opracowywanie szkoleń sprzedażowych oraz motywacyjnych
- Prowadzenie szkoleń stanowiskowych oraz grupowych
Alior Bank S.A.
Specjalista ds. obsługi Klienta
- Wsparcie merytoryczne oraz sprzedażowe Konsultantów
- Opracowywanie oraz prowadzenie planów motywacyjnych dla Konsultantów
- Telefoniczna obsługa Klienta indywidualnego w zakresie informacyjnym i transakcyjnym
- Wsparcie techniczne Klientów Banku
- Doradztwo produktów Bankowych
- Aktywna sprzedaż produktów Bankowych
Alior Bank S.A.
Konsultant
- Telefoniczna obsługa Klienta indywidualnego w zakresie informacyjnym i transakcyjnym
- Wsparcie techniczne Klientów Banku
- Doradztwo produktów Bankowych
- Aktywna sprzedaż produktów Bankowych

Szkolenia i kursy

Coaching - wprowadzenie do coachingu holistycznego i użytecznego,
Typologia Klientów i dopasowanie technik sprzedaży i obsługi,
Skuteczna sprzedaż przez telefon,
Rozwiązywanie Konfliktów w zespole,
Zamykanie sprzedaży,
Zarządzanie rozwojem pracowników,
Trudne sytuacje w sprzedaży i obsłudze Klienta indywidualnego,

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Psychologia, magisterskie
Krakowska Szkoła Wyższa im. Frycza Modrzewskiego

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

żeglarstwo,
snowboard,
podróże

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej