Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pharmaceutical Sales Representative SPECIALITY - VACCINES
- merytoryczna promocja preparatów wśród lekarzy i pielęgniarek - lecznictwo otwarte i zamknięte (VACCINES),
- budowanie i podtrzymywanie relacji z lekarzami,
- kreowanie dobrego wizerunku firmy,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marketingowych,
- organizowanie spotkań promocyjnych,
- współpraca z RMAM - programy samorządowe,
- przygotowywanie produktu do przetargów poprzez zbieranie informacji o prognozowanym zużyciu przez przychodnie, monitorowałem przebieg procedur przetargowych,
- współpraca z Sanepidami i Jednostkami Samorządu Terytorialnego (programy profilaktyczne),
- współpraca z sieciami aptek oraz z aptekami,
- praca w oparciu o Farmaprom.
- budowanie i podtrzymywanie relacji z lekarzami,
- kreowanie dobrego wizerunku firmy,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marketingowych,
- organizowanie spotkań promocyjnych,
- współpraca z RMAM - programy samorządowe,
- przygotowywanie produktu do przetargów poprzez zbieranie informacji o prognozowanym zużyciu przez przychodnie, monitorowałem przebieg procedur przetargowych,
- współpraca z Sanepidami i Jednostkami Samorządu Terytorialnego (programy profilaktyczne),
- współpraca z sieciami aptek oraz z aptekami,
- praca w oparciu o Farmaprom.
Przedstawiciel ds. Informacji Medycznej
- realizowanie celów sprzedażowych na poziomie 100%, a także zadań określonych przez firmę oraz ponadprzeciętne wyniki;
- czołówka w rankingu promocji oraz sprzedaży leków, spośród 45 regionów
- monitorowanie działań konkurencji;
- systematyczne umacnianie pozycji produktów na rynku;
- utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów;
- przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań promocyjnych
- organizowanie i koordynowanie warsztatów oraz wykładów naukowych;
- zarządzanie budżetem promocyjnym;
- skuteczne promowanie leków wśród lekarzy specjalistów: linia urologia (sildenafil, doksazosyna), dodatkowo pulmonologia (tiotropium bromide), kardiologia oraz POZ (atorwastatyna, amlodypina, clindamycinum, azithromycinum, celecoxibum)
- czołówka w rankingu promocji oraz sprzedaży leków, spośród 45 regionów
- monitorowanie działań konkurencji;
- systematyczne umacnianie pozycji produktów na rynku;
- utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów;
- przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań promocyjnych
- organizowanie i koordynowanie warsztatów oraz wykładów naukowych;
- zarządzanie budżetem promocyjnym;
- skuteczne promowanie leków wśród lekarzy specjalistów: linia urologia (sildenafil, doksazosyna), dodatkowo pulmonologia (tiotropium bromide), kardiologia oraz POZ (atorwastatyna, amlodypina, clindamycinum, azithromycinum, celecoxibum)
wystawiono
Pracowita, zaangażowana, z bardzo dobrą wiedzą o terenie oraz doskonałą umiejętnością budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientami.. Karolina dała się poznać, jako osoba bardzo ambitna, która zawsze dąży do osiągania założonych przez Nią i przez Firmę celów. Jest przy tym nastawiona na współpracę w Zespole. Otwarta na feedback – szybko wciela w życie nowe dla niej rozwiązania. Chciałbym wyrazić moje ogromne zadowolenie ze współpracy z Karoliną.
Medical Representative
- realizowanie celów sprzedażowych, a także zadań określonych
przez firmę oraz ponadprzeciętne wyniki nagrodzone podwyżką
po pół roku pracy;
- wzrosty citalopramu o ok. 140% po pierwszym kwartale pracy;
- wzrosty paroksetyny o ok. 150% po pierwszym kwartale pracy;
- wzrosty w lamotryginie o ok. 120% po pierwszym kwartale pracy:
- wprowadzanie na rynek innowacyjnych leków;
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- monitorowanie działań konkurencji;
- systematyczne umacnianie pozycji produktów na rynku;
- utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów;
- współpraca z sieciami aptek;
- reprezentowanie firmy na targach branżowych oraz na konferencjach naukowych;
- przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań promocyjnych;
- organizowanie i koordynowanie warsztatów oraz wykładów naukowych;
- zarządzanie budżetem promocyjnym;
- promowanie preparatów wśród lekarzy specjalistów: linia CNS, alergologia, pulmonologia, POZ, w kontakcie z kardiologią
przez firmę oraz ponadprzeciętne wyniki nagrodzone podwyżką
po pół roku pracy;
- wzrosty citalopramu o ok. 140% po pierwszym kwartale pracy;
- wzrosty paroksetyny o ok. 150% po pierwszym kwartale pracy;
- wzrosty w lamotryginie o ok. 120% po pierwszym kwartale pracy:
- wprowadzanie na rynek innowacyjnych leków;
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- monitorowanie działań konkurencji;
- systematyczne umacnianie pozycji produktów na rynku;
- utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów;
- współpraca z sieciami aptek;
- reprezentowanie firmy na targach branżowych oraz na konferencjach naukowych;
- przygotowywanie oraz prowadzenie spotkań promocyjnych;
- organizowanie i koordynowanie warsztatów oraz wykładów naukowych;
- zarządzanie budżetem promocyjnym;
- promowanie preparatów wśród lekarzy specjalistów: linia CNS, alergologia, pulmonologia, POZ, w kontakcie z kardiologią
przedstawiciel farmaceutyczno-medyczny
- realizowanie celów sprzedażowych na poziomie 100-120%, a także zadań określonych przez firmę oraz ponadprzeciętne wyniki dające możliwość dodatkowej premii po pół roku pracy;
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- monitorowanie działań konkurencji;
- systematyczne umacnianie pozycji produktów na rynku;
- utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów;
- współpraca z sieciami aptek;
- merchandising apteczny;
- promowanie preparatów wśród lekarzy specjalistów: ginekolodzy oraz okuliści
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- monitorowanie działań konkurencji;
- systematyczne umacnianie pozycji produktów na rynku;
- utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów;
- współpraca z sieciami aptek;
- merchandising apteczny;
- promowanie preparatów wśród lekarzy specjalistów: ginekolodzy oraz okuliści
Szkolenia i kursy
Centrum Szkolenia Wojskowych Służb Medycznych w Łodzi - ukończone stopniem kaprala;
Urząd Marszałkowski w Łodzi, Departament Polityki Zdrowotnej - praktyki studenckie
Urząd Marszałkowski w Łodzi, Departament Polityki Zdrowotnej - praktyki studenckie
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
turystyka, pływanie
Inne
Szkolenia:
Szkolenie sprzedażowe Sandler
Szkolenie Insights
Techniki sprzedaży doradczej, merchandising w aptece
Budowanie współpracy z lekarzami
Efektywna sprzedaż - planowanie handlowe
Asertywność w komunikacji kluczowym czynnikiem realizowania celów w pracy przedstawiciela medycznego
Kurs języka migowego - I poziom
Szkolenie sprzedażowe Sandler
Szkolenie Insights
Techniki sprzedaży doradczej, merchandising w aptece
Budowanie współpracy z lekarzami
Efektywna sprzedaż - planowanie handlowe
Asertywność w komunikacji kluczowym czynnikiem realizowania celów w pracy przedstawiciela medycznego
Kurs języka migowego - I poziom
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Harlan Coben
Dla tych, którzy zaczytują się w książkach Cobena i mogą polecić inny tytuł z kategorii Thrilleeeerrrrrrr:)
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Pewny zawód
grupa zrzesza wszystkich zainteresowanych uzyskaniem dodatkowych kwalifikacji lub przekwalifikowaniem. Prezentowane są porady w zakresie skutecznego poszukiwania nowego zatrudnienia. Możliwość konsult
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Grupa skupiająca wyłącznie profesjonalistów - osoby pracujące obecnie w (innowacyjnych) firmach farmaceutycznych.
Wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rynku farmaceutycznego.