Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Office Manager
RRO SP. Z O. O. Nielbark
- zarządzanie, planowanie i nadzorowanie bieżącej realizacji zadań,
- organizowanie i planowanie pracy podległych pracowników,
- zatrudnianie pracowników wraz z przygotowywaniem dokumentacji kadrowej,
- obsługa systemu bankowego - zarządzanie strukturą należności i zobowiązań, sporządzanie planów płatności, monitorowanie terminów oraz dokonywanie płatności,
- wystawianie i podpisywanie fa-vat,
- organizacja i obsługa spotkań,
- wyjazdy służbowe,
- administracyjne wsparcie dla pracowników,
- przygotowywanie rozliczeń, zestawień,
- bieżąca współpraca z biurem rachunkowym - przygotowywanie dokumentów kadrowych i księgowych,
- kontakty z dostawcami i kontrahentami,
- pozyskiwanie kontrahentów, przygotowywanie dla nich ofert cenowych, dopinanie i koordynacja prawidłowego przebiegu zlecenia,
Rozwiązanie stosunku pracy: dopuszczenie się przez pracodawcę ciężkiego naruszenia podstawowych obowiązków wobec pracownika.
- organizowanie i planowanie pracy podległych pracowników,
- zatrudnianie pracowników wraz z przygotowywaniem dokumentacji kadrowej,
- obsługa systemu bankowego - zarządzanie strukturą należności i zobowiązań, sporządzanie planów płatności, monitorowanie terminów oraz dokonywanie płatności,
- wystawianie i podpisywanie fa-vat,
- organizacja i obsługa spotkań,
- wyjazdy służbowe,
- administracyjne wsparcie dla pracowników,
- przygotowywanie rozliczeń, zestawień,
- bieżąca współpraca z biurem rachunkowym - przygotowywanie dokumentów kadrowych i księgowych,
- kontakty z dostawcami i kontrahentami,
- pozyskiwanie kontrahentów, przygotowywanie dla nich ofert cenowych, dopinanie i koordynacja prawidłowego przebiegu zlecenia,
Rozwiązanie stosunku pracy: dopuszczenie się przez pracodawcę ciężkiego naruszenia podstawowych obowiązków wobec pracownika.
Referent ds. gospodarki magazynowej
Mazurskie Meble "Szynaka Interline" Sp. z o. o. Nowe Miasto Lubawskie
- nadzór i koordynacja prac związanych z wprowadzeniem nowego systemu w Dziale Magazynowym,
- bieżące wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego gospodarki materiałowej i magazynowej,
- rozliczanie dostaw materiałów i surowców,
- rozpisywanie stanów magazynowych na podstawie dokumentu RW,
- kontrola stanów magazynowych,
- sporządzanie dokumentów magazynowych, miesięcznych raportów, protokołów reklamacji dostaw, likwidacji,
- współpraca z innymi działami.
- bieżące wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego gospodarki materiałowej i magazynowej,
- rozliczanie dostaw materiałów i surowców,
- rozpisywanie stanów magazynowych na podstawie dokumentu RW,
- kontrola stanów magazynowych,
- sporządzanie dokumentów magazynowych, miesięcznych raportów, protokołów reklamacji dostaw, likwidacji,
- współpraca z innymi działami.
Kierownik
Placówka Franczyzowa Getin Bank S.A, Iława
- zarządzanie zespołem,
- planowanie, organizowanie i monitorowanie realizacji zadań podległych pracowników (2 osób),
- budowanie zaangażowania, satysfakcji oraz pozytywnej atmosfery współpracy wśród pracowników,
- wsparcie doradców w realizacji celów sprzedażowych
- aktywne pozyskiwanie Klientów i dbałość o utrzymanie długofalowych relacji z nimi,
- dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów,
- bieżąca obsługa Klientów zgodnie ze standardami Banku,
- sprzedaż produktów bankowych,
- obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa,
- planowanie, organizowanie i monitorowanie realizacji zadań podległych pracowników (2 osób),
- budowanie zaangażowania, satysfakcji oraz pozytywnej atmosfery współpracy wśród pracowników,
- wsparcie doradców w realizacji celów sprzedażowych
- aktywne pozyskiwanie Klientów i dbałość o utrzymanie długofalowych relacji z nimi,
- dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów,
- bieżąca obsługa Klientów zgodnie ze standardami Banku,
- sprzedaż produktów bankowych,
- obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa,
Specjalista ds. księgowości i kadr
Fidagaria Sp. z o. o. Ostróda (Ośrodek Narciarski "Kurza Góra" Kurzętnik)
a) Prowadzenie spraw administracyjnych:
- obsługa administracyjna firmy,
- sporządzanie notatek, protokołów, raportów,
- prowadzenie terminarza spotkań,
- czynny udział w przygotowywaniu narad, spotkań i podróży służbowych, zgodnie z poleceniami przełożonego,
- organizowanie i zaopatrywanie firmy w artykuły spożywcze. Zapytania ofertowe i zamówienia.
- przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz właściwy ich obieg,
- współpraca pomiędzy jednostkami samorządowymi oraz firmami w związku z rozbudową Ośrodka
Narciarskiego „Kurza Góra”.
b) Prowadzenie spraw z działu płac:
- zarządzanie strukturą należności i zobowiązań, sporządzanie planów płatności, monitorowanie terminów płatności.
c) Prowadzenie spraw księgowych :
- bieżąca współpraca z Głównym księgowym,
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, kontrola oraz ich zabezpieczenie,
- przygotowanie dokumentów księgowych dla Głównego księgowego,
- rozliczanie delegacji,
- prowadzenie raportów kasowych,
- wystawianie fa-vat.
d) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników:
- bieżąca współpraca z Główną kadrową,
- sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń,
- wystawianie zaświadczeń,
- wystawianie świadectw pracy,
- prowadzenie akt personalnych pracowników oraz Zleceniobiorców,
- rozliczanie i monitorowanie wykorzystania urlopów pracowniczych,
- ewidencja i rozliczanie L4,
- kontrola ważności okresowych badań lekarskich,
- monitorowanie terminów szkoleń BHP,
- redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę wraz z prowadzeniem CV i podań osób ubiegających się o pracę.
- obsługa administracyjna firmy,
- sporządzanie notatek, protokołów, raportów,
- prowadzenie terminarza spotkań,
- czynny udział w przygotowywaniu narad, spotkań i podróży służbowych, zgodnie z poleceniami przełożonego,
- organizowanie i zaopatrywanie firmy w artykuły spożywcze. Zapytania ofertowe i zamówienia.
- przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz właściwy ich obieg,
- współpraca pomiędzy jednostkami samorządowymi oraz firmami w związku z rozbudową Ośrodka
Narciarskiego „Kurza Góra”.
b) Prowadzenie spraw z działu płac:
- zarządzanie strukturą należności i zobowiązań, sporządzanie planów płatności, monitorowanie terminów płatności.
c) Prowadzenie spraw księgowych :
- bieżąca współpraca z Głównym księgowym,
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, kontrola oraz ich zabezpieczenie,
- przygotowanie dokumentów księgowych dla Głównego księgowego,
- rozliczanie delegacji,
- prowadzenie raportów kasowych,
- wystawianie fa-vat.
d) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników:
- bieżąca współpraca z Główną kadrową,
- sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń,
- wystawianie zaświadczeń,
- wystawianie świadectw pracy,
- prowadzenie akt personalnych pracowników oraz Zleceniobiorców,
- rozliczanie i monitorowanie wykorzystania urlopów pracowniczych,
- ewidencja i rozliczanie L4,
- kontrola ważności okresowych badań lekarskich,
- monitorowanie terminów szkoleń BHP,
- redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę wraz z prowadzeniem CV i podań osób ubiegających się o pracę.
Kasjer-doradca
PKO Bank Polski SA Nowe Miasto Lubawskie
- realizacja zadań sprzedażowych w zakresie klientów segmentu podstawowego
- gotówkowa i bezgotówkowa obsługa klienta,
- współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi,
- prowadzenie dokumentacji wymaganej do realizacji określonych zadań,
- obsługa reklamacji,
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznej,
- gotówkowa i bezgotówkowa obsługa klienta,
- współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi,
- prowadzenie dokumentacji wymaganej do realizacji określonych zadań,
- obsługa reklamacji,
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznej,
asystentka
Lüttgens Polska Sp. z o. o.,Sp.k Nielbark
a) Planowanie, nadzorowanie profesjonalnego biura, a także obsługa administracyjna firmy.
b) Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, kontrola oraz ich zabezpieczenie.
c) Prowadzenie oraz rozliczanie dokumentacji w szczególności:
• raportów kasowych,
• delegacji służbowych.
d) Sporządzanie notatek, protokołów, raportów.
e) Prowadzenie dokumentacji związanej z :
• protokołem zdawczo-odbiorczym,
• rozliczeniem opakowań.
f) Prowadzenie terminarza spotkań.
g) Czynny udział w przygotowywaniu narad, spotkań i podróży służbowych zgodnie z poleceniami przełożonego.
h) Organizowanie i zaopatrywanie firmy w artykuły spożywcze i przemysłowe.
i) Zawieranie umów na usługi telekomunikacyjne w tym:
• składanie dyspozycji w zakresie uruchomienia bądź rezygnacji z określonych usług telekomunikacyjnych,
• zawieszanie usług i ponowna ich aktywacja,
• zakup, naprawa, wymiana sprzętu.
j) Przygotowanie danych niezbędnych do deklaracji Intrastat GT i sprawozdań miesięcznych.
k) Zarządzanie strukturą należności i zobowiązań, sporządzanie planów płatności, monitorowanie terminów płatności.
l) Dokonywanie wszelkich płatności m.in. składek i należności na rzecz US i ZUS, faktur i wynagrodzeń pracowników.
ł) Opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych – wdrażanie udoskonaleń.
m) Szkolenia wewnętrzne:
• przygotowanie wewnętrznych i zewnętrznych planów szkoleniowych wraz z ich koordynacją przez okres całego roku,
• prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji szkoleniowej wszystkich zatrudnionych pracowników,
• przygotowywanie dokumentacji do audytu.
n) Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę wraz z prowadzeniem CV i podań osób ubiegających się o pracę.
o) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
p) Przygotowywanie dokumentacji BHP w związku z zatrudnieniem nowego pracownika.
r) Koordynowanie spraw związanych z odprawą celną.
s) Wstawianie zamówień, wystawianie fa-vat, dokonywanie aktualizacji itd. w związku z nieobecnością Kordynatora ds. zakupu i sprzedaży.
t) Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz właściwy ich obieg.
b) Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, kontrola oraz ich zabezpieczenie.
c) Prowadzenie oraz rozliczanie dokumentacji w szczególności:
• raportów kasowych,
• delegacji służbowych.
d) Sporządzanie notatek, protokołów, raportów.
e) Prowadzenie dokumentacji związanej z :
• protokołem zdawczo-odbiorczym,
• rozliczeniem opakowań.
f) Prowadzenie terminarza spotkań.
g) Czynny udział w przygotowywaniu narad, spotkań i podróży służbowych zgodnie z poleceniami przełożonego.
h) Organizowanie i zaopatrywanie firmy w artykuły spożywcze i przemysłowe.
i) Zawieranie umów na usługi telekomunikacyjne w tym:
• składanie dyspozycji w zakresie uruchomienia bądź rezygnacji z określonych usług telekomunikacyjnych,
• zawieszanie usług i ponowna ich aktywacja,
• zakup, naprawa, wymiana sprzętu.
j) Przygotowanie danych niezbędnych do deklaracji Intrastat GT i sprawozdań miesięcznych.
k) Zarządzanie strukturą należności i zobowiązań, sporządzanie planów płatności, monitorowanie terminów płatności.
l) Dokonywanie wszelkich płatności m.in. składek i należności na rzecz US i ZUS, faktur i wynagrodzeń pracowników.
ł) Opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych – wdrażanie udoskonaleń.
m) Szkolenia wewnętrzne:
• przygotowanie wewnętrznych i zewnętrznych planów szkoleniowych wraz z ich koordynacją przez okres całego roku,
• prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji szkoleniowej wszystkich zatrudnionych pracowników,
• przygotowywanie dokumentacji do audytu.
n) Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę wraz z prowadzeniem CV i podań osób ubiegających się o pracę.
o) Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
p) Przygotowywanie dokumentacji BHP w związku z zatrudnieniem nowego pracownika.
r) Koordynowanie spraw związanych z odprawą celną.
s) Wstawianie zamówień, wystawianie fa-vat, dokonywanie aktualizacji itd. w związku z nieobecnością Kordynatora ds. zakupu i sprzedaży.
t) Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz właściwy ich obieg.
doradca klienta
Placówka Franczyzowa Getin Noble Bank S.A. Nowe Miasto Lubawskie
- doradztwo w zakresie produktów oraz usług bankowych dedykowanych klientowi indywidualnemu,
- identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
- budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z Klientami,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- dbałość o jakość obsługi oraz budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy,
- realizacja miesięcznych planów sprzedażowych,
- obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa,
- identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
- budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z Klientami,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- dbałość o jakość obsługi oraz budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy,
- realizacja miesięcznych planów sprzedażowych,
- obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa,
Pomoc administracyjna
Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim
Staż w Referacie organizacyjnym i spraw obywatelskich.
- załatwianie spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych, ich wymianą lub utratą,
- prowadzenie dokumentacji dowodów osobistych,
- właściwe zabezpieczanie dowodów osobistych, pieczęci oraz materiałów pomocniczych,
- współpraca z jednostkami samorządowymi w zakresie wydawania dowodów osobistych,
- załatwianie spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych, ich wymianą lub utratą,
- prowadzenie dokumentacji dowodów osobistych,
- właściwe zabezpieczanie dowodów osobistych, pieczęci oraz materiałów pomocniczych,
- współpraca z jednostkami samorządowymi w zakresie wydawania dowodów osobistych,
Pracownik biurowy
GKL Grzegorz Kopiczyński Nowe Miasto Lubawskie
- sumienne wykonywanie poleceń służbowych,
- obsługa programów komputerowych ,
- obsługiwanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej ,
- sporządzanie różnego rodzaju dokumentów firmowych, raportów, sprawozdań i zestawień oraz
nadzorowanie ich obiegu,
- obsługiwanie urządzeń biurowych,
- nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja,
- dbanie o pozytywny wizerunek Firmy,
Rozwiązanie stosunku pracy: redukcja etatu.
- obsługa programów komputerowych ,
- obsługiwanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej ,
- sporządzanie różnego rodzaju dokumentów firmowych, raportów, sprawozdań i zestawień oraz
nadzorowanie ich obiegu,
- obsługiwanie urządzeń biurowych,
- nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja,
- dbanie o pozytywny wizerunek Firmy,
Rozwiązanie stosunku pracy: redukcja etatu.
referent administracyjny
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Brodnicy
- przyjmowanie i rozdział korespondencji,
- wydawanie legitymacji zniżkowych dla pracowników szkoły,
- organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
- pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami,
- wystawianie uczniom nowych legitymacji szkolnych oraz ich przedłużanie,
- wystawianie duplikatów i odpisów świadectw,
- prowadzenie:
+ dokumentacji związanej z kadrami,
+ rejestru wydanych zaświadczeń,
+ dokumentacji uczniów,
+ ewidencji obecności pracowników,
+ ewidencji urlopów i zwolnień,
+ ewidencji wycieczek szkolnych i przedmiotowych,
Rozwiązanie stosunku pracy: z upływem czasu na który była zawarta. Praca na zastępstwo.
- wydawanie legitymacji zniżkowych dla pracowników szkoły,
- organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
- pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami,
- wystawianie uczniom nowych legitymacji szkolnych oraz ich przedłużanie,
- wystawianie duplikatów i odpisów świadectw,
- prowadzenie:
+ dokumentacji związanej z kadrami,
+ rejestru wydanych zaświadczeń,
+ dokumentacji uczniów,
+ ewidencji obecności pracowników,
+ ewidencji urlopów i zwolnień,
+ ewidencji wycieczek szkolnych i przedmiotowych,
Rozwiązanie stosunku pracy: z upływem czasu na który była zawarta. Praca na zastępstwo.
Asystentka zarządu
Biuro Kredytowe „ENCORE” Brodnica
Zajmowane stanowiska:
- Asystentka zarządu,
- Doradca klienta,
- Weryfikator kredytowy,
- Specjalista ds. monitoringu i windykacji,
- obsługa klienta w jak najlepiej dostosowany do jego oczekiwań i wyobrażeń sposób,
- efektywna sprzedaż,
- budowanie relację z klientami, nawet z tymi którzy dziś nie spełniają naszych kryteriów scoringu
- weryfikacja kredytów bankowych w systemie Euro-Bank
Rozwiązanie stosunku pracy: likwidacja stanowiska pracy.
- Asystentka zarządu,
- Doradca klienta,
- Weryfikator kredytowy,
- Specjalista ds. monitoringu i windykacji,
- obsługa klienta w jak najlepiej dostosowany do jego oczekiwań i wyobrażeń sposób,
- efektywna sprzedaż,
- budowanie relację z klientami, nawet z tymi którzy dziś nie spełniają naszych kryteriów scoringu
- weryfikacja kredytów bankowych w systemie Euro-Bank
Rozwiązanie stosunku pracy: likwidacja stanowiska pracy.
Specjalista ds. transportu i spedycji
P.H.U. WULKAN Piotr Szwarc Brodnica
- organizacja przewozów,
- aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych,
- negocjacja warunków współpracy z kontrahentami,
- tworzenie ofert oraz wycen transportowych,
- dbanie o wysoki standard obsługi klienta oraz świadczonych usług,
- monitorowanie stanu realizacji zleceń, kontrola dokumentacji oraz terminowości realizowanych usług,
Rozwiązanie stosunku pracy: likwidacja stanowiska pracy.
- aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych,
- negocjacja warunków współpracy z kontrahentami,
- tworzenie ofert oraz wycen transportowych,
- dbanie o wysoki standard obsługi klienta oraz świadczonych usług,
- monitorowanie stanu realizacji zleceń, kontrola dokumentacji oraz terminowości realizowanych usług,
Rozwiązanie stosunku pracy: likwidacja stanowiska pracy.
Asystentka Dyrektora
P.W. DORTOM Tomasz Paszke Brodnica
- kompleksowa obsługa Sekretariatu Biura Zarządu pod kątem administracyjnym,
- nadzór nad obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- weryfikacja dokumentów pod kątem merytorycznym i formalnym,
- dbałość o terminową realizację zadań zleconych do realizacji,
- wystawianie fa-vat,
- dokonywanie przelewów,
- nadzór nad obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- weryfikacja dokumentów pod kątem merytorycznym i formalnym,
- dbałość o terminową realizację zadań zleconych do realizacji,
- wystawianie fa-vat,
- dokonywanie przelewów,
Szkolenia i kursy
30.06.2022 Zaświadczenie ukończenia certyfikowanego kursu specjalisty ds. wynagrodzeń prowadzonego przez Akademię Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi Moniki Smulewicz
07.12.2016 Zaświadczenie o ukończeniu kursu "Kasjera złotowo-walutowego"
10.10.2013 Zaświadczenie o ukończeniu kursu "Kasjera złotówkowego"
18.10.2013 Certyfikat uprawniający do sprzedaży produktów inwestycyjnych z oferty Getin Noble Bank S.A.
30.09.2013 - 18.10.2013 Dyplom ukończenia szkolenia zorganizowanego przez Getin Noble Bank S.A. z zakresu produktów, procedur, systemów bankowych
06.12.2011 Zaświadczenie ukończenia szkolenia pt. „ Nowe podejście do zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych. Jak skutecznie ubiegać się o zamówienia publiczne?”
05.05.2011 Certyfikat zasad prowadzenia akt osobowych pracowników
01.08.2010 Certyfikat doradcy ds. sprzedaży kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych Euro Bank S.A
07.12.2016 Zaświadczenie o ukończeniu kursu "Kasjera złotowo-walutowego"
10.10.2013 Zaświadczenie o ukończeniu kursu "Kasjera złotówkowego"
18.10.2013 Certyfikat uprawniający do sprzedaży produktów inwestycyjnych z oferty Getin Noble Bank S.A.
30.09.2013 - 18.10.2013 Dyplom ukończenia szkolenia zorganizowanego przez Getin Noble Bank S.A. z zakresu produktów, procedur, systemów bankowych
06.12.2011 Zaświadczenie ukończenia szkolenia pt. „ Nowe podejście do zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych. Jak skutecznie ubiegać się o zamówienia publiczne?”
05.05.2011 Certyfikat zasad prowadzenia akt osobowych pracowników
01.08.2010 Certyfikat doradcy ds. sprzedaży kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych Euro Bank S.A
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Siłownia, to od pewnego czasu jedno z moich ulubionych miejsc, gdzie spędzam wolny czas. Regularna aktywność fizyczna poza zdrowym trybem życia pozwala mi na utrzymanie równowagi między pracą, a domem oraz pomaga rozładować stres.
Inne
Umiejętności:
• znajomość oprogramowania: Open Office, Microsoft Office, Microsoft Word, Exel, Symfonia Handel i Księgowość, WF-MAG i Subiect (podstawy), Gratyfikant GT,
• umiejętność obsługi systemów administracyjnych: systemu do elektronicznego obiegu dokumentów: e-DOKweb, PUMA, Lex, Systemu wydawania dowodów osobistych,
• znajomość systemów bankowych: Euro Bank, Getin Noble Bank SA, PKO Bank Polski SA,
• znajomość systemu magazynowego: Axapta (magazyn surowców i materiałów),
• znajomość programu do zarządzania gospodarką odpadową: DarSoft,
• znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
• prawo jazdy kat. B,
• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
• znajomość oprogramowania: Open Office, Microsoft Office, Microsoft Word, Exel, Symfonia Handel i Księgowość, WF-MAG i Subiect (podstawy), Gratyfikant GT,
• umiejętność obsługi systemów administracyjnych: systemu do elektronicznego obiegu dokumentów: e-DOKweb, PUMA, Lex, Systemu wydawania dowodów osobistych,
• znajomość systemów bankowych: Euro Bank, Getin Noble Bank SA, PKO Bank Polski SA,
• znajomość systemu magazynowego: Axapta (magazyn surowców i materiałów),
• znajomość programu do zarządzania gospodarką odpadową: DarSoft,
• znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
• prawo jazdy kat. B,
• orzeczenie o stopniu niepełnosprawności