Karolina Wicher

Centrum Medyczne "Żelazna" Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Centrum Medyczne "Żelazna"
Pełnomocnik ds Marketingu
Promocja przedsiębiorstw Centrum Medycznego "Żelazna":
- Szpitala Specjalistycznego św. Zofii
- Przychodni Specjalistycznej św. Zofii

Rozwój działalności komercyjnej Spółki
Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie
Koordynator ds. Logistyki i Higieny Szpitalnej
Nadzór nad pracą Sekcji Zamówień Publicznym, Działu Gospodarczego oraz Działu Higieny Szpitalnej.
Zapewnienie należytej jakości usług w zakresach:
- utrzymania porządku i właściwego stanu sanitarnego Szpitala,
- cateringu,
- zaopatrzenia w materiały i usługi pozamedyczne,
- prania bielizny i pościeli szpitalnej;
- obiegu bielizny i pościeli szpitalnej;
- gospodarki odpadami wytwarzanymi w Szpitalu.
Nadzór nad realizacją procedur zamówień publicznych, poprawnością przeprowadzanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnością przeprowadzanych postępowań z obowiązującymi przepisami.
Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie
Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych
Zakres ten sam;
zmieniła się tylko oficjalna nazwa stanowiska (trzeba się było wykazać ;-p)
Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie
p.o. Kierownika Sekcji Zamówień Publicznych
Kierowanie Sekcją zamówień Publicznych i nadzór nad:
- planowaniem i realizacją procedur zamówień publicznych,
- poprawnością przeprowadzanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- zgodnością przeprowadzanych postępowań z obowiązującymi przepisami.
Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie
Specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych
jak niżej ;o)
Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie
Asystentka w Sekcji Zamówień Publicznych
* realizacja procedury Zamówień Publicznych
* kontrola poprawności przeprowadzanych postępowań przetargowych
* pełnienie funkcji Sekretarza Komisji Przetargowej
* sporządzanie umów
* przeprowadzanie procedur reklamacyjnych w zakresie formalno-prawnym
* kontrola realizacji zamówień oraz umów
* opiniowanie wniosków i zleceń zakupu
* kontaktowanie się z Urzędami Administracji Publicznej, Wykonawcami, Kontrahentami, Przedstawicielami Handlowymi
* współpraca z Komórkami Organizacyjnymi Szpitala
* udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej
Logo
Statystyk medyczny
Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie SPZOZ
* rozliczenia świadczeń z NFZ
* prowadzenie statystyki wykonanych świadczeń
* tworzenie grafików pracy lekarzy
* umawianie pacjentów na wizyty konsultacyjne
* rejestracja pacjentów
* udzielanie informacji na temat zakresu usług standardowych i ponadstandardowych dostępnych w Szpitalu
* współpraca z białym personelem oraz administracją w zakresie usprawniania przebiegu procesu obsługi pacjentów

Szkolenia i kursy

* Protokół dyplomatyczny.
* Audytor wewnętrzny (ISO 9001 i 14001)

Edukacja

Logo
Zarządzanie Organizacjami Ochrony Zdrowia, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychodietetyka, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Psychologia Społeczna - Psychologia organizacji i pracy (ZZL) oraz Psychologia Marketingu Politycznego, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Taniec, fotografia, psychologia, dietetyka (...)

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Ambient
Ambient
Wszystko, co wiąże się z reklamą i marketingiem a ciężko ubrać to w sztywne ramy...
Ars Amandi... Ars Vitae
Ars Amandi... Ars Vitae
sztuka kochania jako sztuka życia
e.Marketing
e.Marketing
Marketing poprzez internet
Email Marketing
Email Marketing
Dobre praktyki i narzędzia przydatne w uprawianiu e-mail marketingu.
Fundusze unijne
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
HACCP
HACCP
Opracowanie i wdrażanie systemu HACCP. Zasady GHP/GMP
Idziemy z GoldenLine na...
Idziemy z GoldenLine na...
GoldenLine rozdaje wejściówki :)
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
marketing 360 stopni
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.