Umiejętności
Umiejętności analityczne
Microsoft Excel
Microsoft Word
bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
dokładność i sumienność
Prawo jazdy kat B
dobra organizacja pracy własnej
Praca pod presją czasu i wyników
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
- obsługa procesu Komunikatu Prezesa URE nr 76/2018 w zakresie stosowania taryf dla gospodarstw domowych,
- obsługa reklamacji, zgłoszeń i rozliczeń,
- ustalanie kierunku i zasad współpracy z Operatorem w procesie obsługi posprzedażowej,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi Klienta,
- monitoring i koordynowanie procesu przyłączeniowego po podpisaniu umowy,
- wprowadzanie do systemu IT danych na podstawie umów / aneksów do umów,
- weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych.
- obsługa reklamacji, zgłoszeń i rozliczeń,
- ustalanie kierunku i zasad współpracy z Operatorem w procesie obsługi posprzedażowej,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi Klienta,
- monitoring i koordynowanie procesu przyłączeniowego po podpisaniu umowy,
- wprowadzanie do systemu IT danych na podstawie umów / aneksów do umów,
- weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych.
Doradca Klienta w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 Oddział w Gdańsku:
• kompleksowe doradztwo w zakresie produktów bankowych oraz bankowo-ubezpieczeniowych oferowanych przez Grupę Kapitałową Banku
• profesjonalna obsługa Klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego
• przygotowywanie symulacji produktów kredytowych tj. kredytów gotówkowych oraz hipotecznych, dokonywanie oceny kondycji finansowej Klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną księgowość, generowanie umów kredytowych, monitorowanie tych transakcji
• samodzielne zawieranie umów ubezpieczeniowych na rzecz Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie S.A.
• realizacja dyspozycji księgowych w systemach bankowych, sporządzanie raportów kasowych, wprowadzanie danych do systemu
• sporządzanie opinii, wydawanie zaświadczeń dotyczących kredytów oraz rachunków indywidualnych
• sprawowanie nadzoru merytorycznego nad korespondencją z Klientami, w tym ich dekretacja
• przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji Klientów, współpraca z działem reklamacji
• dokonywanie interpretacji zmian regulaminów oraz zarządzeń w zakresie procedur kredytowych i operacyjnych dla Klientów detalicznych i biznesowych
• profesjonalna sprzedaż oferty produktów inwestycyjnych zgodnie z profilem Klienta
• profesjonalna obsługa Klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego
• przygotowywanie symulacji produktów kredytowych tj. kredytów gotówkowych oraz hipotecznych, dokonywanie oceny kondycji finansowej Klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną księgowość, generowanie umów kredytowych, monitorowanie tych transakcji
• samodzielne zawieranie umów ubezpieczeniowych na rzecz Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie S.A.
• realizacja dyspozycji księgowych w systemach bankowych, sporządzanie raportów kasowych, wprowadzanie danych do systemu
• sporządzanie opinii, wydawanie zaświadczeń dotyczących kredytów oraz rachunków indywidualnych
• sprawowanie nadzoru merytorycznego nad korespondencją z Klientami, w tym ich dekretacja
• przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji Klientów, współpraca z działem reklamacji
• dokonywanie interpretacji zmian regulaminów oraz zarządzeń w zakresie procedur kredytowych i operacyjnych dla Klientów detalicznych i biznesowych
• profesjonalna sprzedaż oferty produktów inwestycyjnych zgodnie z profilem Klienta
Staż zawodowy w biurze rachunkowym
BIuro Rachunkowe ASSEDO Komorowska i Kozłowska S.J.
• prace asystenckie przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych
• pomoc w przygotowaniu dokumentów do księgowania
• kontrola dokumentów i prawidłowości operacji księgowych oraz rozliczenia wyciągów bankowych
• pomoc w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych
• wprowadzanie danych do systemu
• obsługa urządzeń biurowych
• pomoc w przygotowaniu dokumentów do księgowania
• kontrola dokumentów i prawidłowości operacji księgowych oraz rozliczenia wyciągów bankowych
• pomoc w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych
• wprowadzanie danych do systemu
• obsługa urządzeń biurowych
Starszy Doradca Klienta w Kredyt Banku S.A.
Kredyt Bank
• kompleksowe doradztwo w zakresie produktów bankowych oraz bankowo-ubezpieczeniowych oferowanych przez Grupę Kapitałową Banku
• profesjonalna obsługa Klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego
• przygotowywanie symulacji produktów kredytowych tj. kredytów gotówkowych oraz hipotecznych, dokonywanie oceny kondycji finansowej Klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną księgowość, generowanie umów kredytowych, monitorowanie tych transakcji
• samodzielne zawieranie umów ubezpieczeniowych na rzecz TUiR „Warta” S.A.,
• realizacja dyspozycji księgowych w systemach bankowych, sporządzanie raportów kasowych, wprowadzanie danych do systemu
• sporządzanie opinii, wydawanie zaświadczeń dotyczących kredytów oraz rachunków indywidualnych jak i biznesowych
• sprawowanie nadzoru merytorycznego nad korespondencją z Klientami, w tym ich dekretacja
• przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji Klientów, współpraca z działem reklamacji
• dokonywanie interpretacji zmian regulaminów oraz zarządzeń w zakresie procedur kredytowych i operacyjnych dla Klientów detalicznych i biznesowych
• profesjonalna sprzedaż oferty produktów inwestycyjnych zgodnie z profilem Klienta
01.2013 prawne połączenie Banku Zachodniego WBK S.A. z Kredyt Bankiem S.A.
• profesjonalna obsługa Klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego
• przygotowywanie symulacji produktów kredytowych tj. kredytów gotówkowych oraz hipotecznych, dokonywanie oceny kondycji finansowej Klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw prowadzących uproszczoną księgowość, generowanie umów kredytowych, monitorowanie tych transakcji
• samodzielne zawieranie umów ubezpieczeniowych na rzecz TUiR „Warta” S.A.,
• realizacja dyspozycji księgowych w systemach bankowych, sporządzanie raportów kasowych, wprowadzanie danych do systemu
• sporządzanie opinii, wydawanie zaświadczeń dotyczących kredytów oraz rachunków indywidualnych jak i biznesowych
• sprawowanie nadzoru merytorycznego nad korespondencją z Klientami, w tym ich dekretacja
• przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji Klientów, współpraca z działem reklamacji
• dokonywanie interpretacji zmian regulaminów oraz zarządzeń w zakresie procedur kredytowych i operacyjnych dla Klientów detalicznych i biznesowych
• profesjonalna sprzedaż oferty produktów inwestycyjnych zgodnie z profilem Klienta
01.2013 prawne połączenie Banku Zachodniego WBK S.A. z Kredyt Bankiem S.A.
Szkolenia i kursy
• 06.2011 - Dyplom ukończenia Intensywnego Kursu Księgowości od podstaw do Samodzielnego Księgowego z zastosowaniem programów Symfonia Premium Finanse i Księgowość oraz Symfonia Środki Trwałe
• szkolenie dotyczące produktów kredytowych związanych z uproszczoną księgowością oraz kredytów indywidualnych
• zdobycie uprawnień licencji KNUiFE oraz szkolenie dotyczące zawierania i technik sprzedaży w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności agencyjnych ubezpieczeniowych na rzecz TUiR „Warta” S.A.
• Certyfikat ukończenia szkolenia dotyczącego Indywidualnego Ubezpieczenia Oszczędnościowego „Stabilna Przyszłość”
• ukończenie kursu, zorganizowanego przez Generalny Inspektorat Informacji Finansowej, z zakresu obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz przeciwdziałaniem finansowemu terroryzmowi
• techniki profesjonalnej obsługi Klienta Kredyt Banku S.A.
• profesjonalne szkolenie z zakresu funduszy inwestycyjnych
• kurs dotyczący doskonalenia umiejętności rozpoznawania fałszywych banknotów i monet
• prawo jazdy kat. B , bezwypadkowo
• szkolenie dotyczące produktów kredytowych związanych z uproszczoną księgowością oraz kredytów indywidualnych
• zdobycie uprawnień licencji KNUiFE oraz szkolenie dotyczące zawierania i technik sprzedaży w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności agencyjnych ubezpieczeniowych na rzecz TUiR „Warta” S.A.
• Certyfikat ukończenia szkolenia dotyczącego Indywidualnego Ubezpieczenia Oszczędnościowego „Stabilna Przyszłość”
• ukończenie kursu, zorganizowanego przez Generalny Inspektorat Informacji Finansowej, z zakresu obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz przeciwdziałaniem finansowemu terroryzmowi
• techniki profesjonalnej obsługi Klienta Kredyt Banku S.A.
• profesjonalne szkolenie z zakresu funduszy inwestycyjnych
• kurs dotyczący doskonalenia umiejętności rozpoznawania fałszywych banknotów i monet
• prawo jazdy kat. B , bezwypadkowo
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
psychologia organizacji, zachowania organizacyjne, turystyka górska, turystyka rowerowa
Inne
Jestem osobą ambitną, operatywną, dokładną, lojalną, zaangażowaną w powierzone obowiązki, zorientowaną na osiągnięcie jak najlepszych rezultatów, otwartą na nowe wyzwania oraz gotową do zdobywania nowej wiedzy i podnoszenia własnych kwalifikacji.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.