Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. Projektów
BFS Group
• koordynacja programów edukacyjnych: GeoTalent (PGNiG), Zagrzewamy do nauki (PGNiG TERMIKA), 6.zmysł (Orange Polska), Fiber to the Future (TELTECH) - zakres obowiązków analogiczny do pełnionych na stanowisku Menedżera Projektu (wymienone poniżej),
• koordynacja pracy zespołu Działu Realizacji złożonego ze Specjalistów ds. Projektów i Stażystów,
• prowadzenie procesów rekrutacji wewnętrznych do zespołu PSZK/BFS Group,
• wdrażanie nowych pracowników do organizacji,
• wsparcie merytoryczne dla młodszych stażem pracowników,
• pełnienie roli Opiekuna/Mentora stażystów i praktykantów.
• koordynacja pracy zespołu Działu Realizacji złożonego ze Specjalistów ds. Projektów i Stażystów,
• prowadzenie procesów rekrutacji wewnętrznych do zespołu PSZK/BFS Group,
• wdrażanie nowych pracowników do organizacji,
• wsparcie merytoryczne dla młodszych stażem pracowników,
• pełnienie roli Opiekuna/Mentora stażystów i praktykantów.
Specjalista ds. Employer Branding, koordynator Programu GeoTalent
zakres obowiązków analogiczny do pełnionych na stanowisku Menedżera Projektu (wymienione poniżej), dodatkowo:
• koordynacja Konkursu Prac Dyplomowych GeoTalent (opracowanie formuły konkursu w zespole projektowym, promocja konkursu na uczelniach z całej Polski, bieżący kontakt z uczestnikami konkursu),
• koordynacja Konferencji GeoTalent (opracowanie programu konferencji, organizacja zaplecza logistycznego, promocja konferencji, organizacja zapisów i bieżący kontakt z zaproszonymi gośćmi, potwierdzanie udziału, współpraca z dostawcami - catering, gadżety reklamowe, transmisje online, nagłośnienie),
• koordynacja Konkursu Prac Dyplomowych GeoTalent (opracowanie formuły konkursu w zespole projektowym, promocja konkursu na uczelniach z całej Polski, bieżący kontakt z uczestnikami konkursu),
• koordynacja Konferencji GeoTalent (opracowanie programu konferencji, organizacja zaplecza logistycznego, promocja konferencji, organizacja zapisów i bieżący kontakt z zaproszonymi gośćmi, potwierdzanie udziału, współpraca z dostawcami - catering, gadżety reklamowe, transmisje online, nagłośnienie),
Menedżer Projektu
BFS Group
Koordynacja Programu GeoTalent - Programu edukacyjnego PGNiG:
• promocja i organizacja wydarzeń na uczelniach partnerskich (warsztaty, konkurs wiedzy branżowej),
• przygotowanie i realizacja kampanii rekrutacyjnych do Programu Praktyk Letnich oraz Programu Ambasadorskiego,
• koordynacja udziału firmy w Targach Pracy i Targach Organizacji Studenckich,
• rekrutacja i koordynacja 30-osobowego zespołu Ambasadorów,
• badanie potrzeb edukacyjnych studentów oraz ich oczekiwań wobec pracodawcy,
• prowadzenie warsztatów z zakresu zarządzania karierą dla studentów,
• koordynacja Programu stypendialnego dla pracowników PGNiG (zapisywanie stypendystów na szkolenia zagraniczne, wyszukiwanie, przygotowywanie rekomendacji i koordynacja zakupu biletów lotniczych i noclegów, wsparcie w procesie aplikowania o wizy do USA),
• budowanie relacji i współpraca z partnerami akademickimi - biurami karier, organizacjami studenckimi, kadrą naukową, etc.,
• budowanie relacji i współpraca z patronami medialnymi, mediami studenckimi, etc.,
• współtworzenie koncepcji materiałów promocyjnych i wizerunkowych,
• przygotowanie treści newsletterów, artykułów do wewnętrznego magazynu firmowego, informacji prasowych,
• zarządzanie stroną internetową Programu oraz profilami w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn),
• współpraca z grafikami, programistami, fotografami, etc.,
• współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie, dostawcy gadżetów, firmy cateringowe, itp.),
• przygotowywanie raportów podsumowujących działania zrealizowane w ramach Programu,
inne zadania:
• kompleksowy research informacji na potrzeby realizowanych projektów,
• analiza danych oraz przygotowanie raportów z badań wśród studentów,
• przygotowanie programu praktyk w PSZK zgodnie z Polskimi Ramami Jakości Staży i Praktyk oraz pełnienie roli Opiekuna/Mentora praktykantów,
• prowadzenie warsztatów dla menedżerów z zakresu współpracy z osobami z pokolenia Y oraz pełnienia roli Mentora.
• promocja i organizacja wydarzeń na uczelniach partnerskich (warsztaty, konkurs wiedzy branżowej),
• przygotowanie i realizacja kampanii rekrutacyjnych do Programu Praktyk Letnich oraz Programu Ambasadorskiego,
• koordynacja udziału firmy w Targach Pracy i Targach Organizacji Studenckich,
• rekrutacja i koordynacja 30-osobowego zespołu Ambasadorów,
• badanie potrzeb edukacyjnych studentów oraz ich oczekiwań wobec pracodawcy,
• prowadzenie warsztatów z zakresu zarządzania karierą dla studentów,
• koordynacja Programu stypendialnego dla pracowników PGNiG (zapisywanie stypendystów na szkolenia zagraniczne, wyszukiwanie, przygotowywanie rekomendacji i koordynacja zakupu biletów lotniczych i noclegów, wsparcie w procesie aplikowania o wizy do USA),
• budowanie relacji i współpraca z partnerami akademickimi - biurami karier, organizacjami studenckimi, kadrą naukową, etc.,
• budowanie relacji i współpraca z patronami medialnymi, mediami studenckimi, etc.,
• współtworzenie koncepcji materiałów promocyjnych i wizerunkowych,
• przygotowanie treści newsletterów, artykułów do wewnętrznego magazynu firmowego, informacji prasowych,
• zarządzanie stroną internetową Programu oraz profilami w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn),
• współpraca z grafikami, programistami, fotografami, etc.,
• współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie, dostawcy gadżetów, firmy cateringowe, itp.),
• przygotowywanie raportów podsumowujących działania zrealizowane w ramach Programu,
inne zadania:
• kompleksowy research informacji na potrzeby realizowanych projektów,
• analiza danych oraz przygotowanie raportów z badań wśród studentów,
• przygotowanie programu praktyk w PSZK zgodnie z Polskimi Ramami Jakości Staży i Praktyk oraz pełnienie roli Opiekuna/Mentora praktykantów,
• prowadzenie warsztatów dla menedżerów z zakresu współpracy z osobami z pokolenia Y oraz pełnienia roli Mentora.
Trener
Różne organizacje
Prowadzenie warsztatów rozwoju kompetencji miękkich (integracja, komunikacja, kreatywność, współpraca w zespole i przywództwo, integracja międzypokoleniowa, podstawy coachingu, zarządzanie sobą w czasie, planowanie ścieżki kariery, warsztaty biograficzne), skierowanych głównie do studentów, seniorów oraz grup między-/wielopokoleniowych.
Współpraca z Fundacją Krzyżowa dla Porozumienia Europejskiego, Kreisau-Initiative, Pracownią Filmową Cotopaxi, Sektorem 3 we Wrocławiu, Klubem Aktywnego Seniora we Wrocławiu, Pracownią Aktywnego Działania Półpiętro, Brando Group, Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie, Uniwersytetem Łódzkim, AEGEE-Warszawa.
Współpraca z Fundacją Krzyżowa dla Porozumienia Europejskiego, Kreisau-Initiative, Pracownią Filmową Cotopaxi, Sektorem 3 we Wrocławiu, Klubem Aktywnego Seniora we Wrocławiu, Pracownią Aktywnego Działania Półpiętro, Brando Group, Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie, Uniwersytetem Łódzkim, AEGEE-Warszawa.
współpracownik
wystawiono
Z Karoliną miałem okazję współpracować podczas projektu szkoleniowego Sięgaj Wyżej. Jest osobą bardzo solidną i zaangażowaną, profesjonalnie podchodzącą do prowadzonych szkoleń. Jednocześnie na sali szkoleniowej zachowuje spokój i uważność na potrzeby uczestników - to jej wielki plus.
Członek zespołu projektowego, później Koordynator Projektu
StartUp w Karierę to program rozwojowy uszyty na miarę potrzeb studentów i absolwentów, którego celem było wsparcie uczestników w zwiększaniu swojej atrakcyjności na rynku pracy. W ramach projektu odbywały się liczne warsztaty rozwoju kompetencji miękkich oraz sesje coachingu kariery. Początkowo jako członek zespołu organizacyjnego, byłam odpowiedzialna za:
• założenie i administrowanie stroną internetową projektu: www.startupwkariere.pl (Wordpress),
• koordynację zapisów i kontakt z uczestnikami warsztatów,
• współprowadzenie fanpage’a projektu na facebooku.
Od stycznia 2013, jako Koordynator Projektu, byłam odpowiedzialna za bieżącą koordynację działań 10-osobowego zespołu trenerów i coachów.
• założenie i administrowanie stroną internetową projektu: www.startupwkariere.pl (Wordpress),
• koordynację zapisów i kontakt z uczestnikami warsztatów,
• współprowadzenie fanpage’a projektu na facebooku.
Od stycznia 2013, jako Koordynator Projektu, byłam odpowiedzialna za bieżącą koordynację działań 10-osobowego zespołu trenerów i coachów.
wystawiono
Z Karoliną znamy się od kilku lat. Uczestniczyłyśmy razem w kilku projektach. Podoba mi się w niej to, że umie uważnie słuchać i empatycznie reagować na potrzeby innych osób (zarówno uczestników szkoleń jak też członków zespołu projektowego). Skuteczna w swoich działaniach, które zazwyczaj są bardzo dobrze przemyślane. Skrupulatna i rzetelna w tym co robi, niezależnie od rodzaju powierzonych jej zadań. Za to najbardziej ją cenię. A dodatkowo tworzy przyjazną atmosferę:)
wystawiono
Kiedy myślę o coachingu - widzę podróż w obszary, w które samemu trudno się zapuścić, kiedy myślę o coachu - widzę osobę, z którą nie jest straszne pokonywanie przeszkód i przełamywanie własnych ograniczeń. Kiedy myślę o skuteczności w coachingu – widzę relację opartą na zaufaniu. Kiedy potrzebuję zmiany – wybieram się z Karoliną w podróż, z której zawsze zabieram coś wartościowego.
wystawiono
Z Karoliną współpracowałam już przy innym projekcie ("Sięgaj Wyżej!") i byłam bardzo zadowolona z tego jak potrafi być samodzielna i proaktywna. Ma ciekawe pomysły, które można od razu wcielić w życie, a które usprawniają funkcjonowanie projektów. To solidny i rzetelny współpracownik, a przy tym bardzo serdeczny i przyjacielski :) Ma dar do skutecznej i klarownej komunikacji, umiejętność analitycznego myślenia (dzięki niej powstało wiele skomplikowanych baz danych w Excelu;)) oraz zdolność szybkiego uczenia (na potrzeby projektów stworzyła samodzielnie od podstaw strony http://siegajwyzej.wordpress.com oraz http://startupwkariere.pl, a potem umiejętnie nimi administrowała)!
wystawiono
Z Karoliną miałem przyjemność współpracować w projekcie StartUp w Karierę będąc kierownikiem projektu. Jako członkini zespołu projektowego Karolina dała się poznać przede wszystkim jako osoba bardzo zaangażowana w prace zespołu i chętnie wspierająca innych nawet w sytuacji, gdy pewne zadania nie dotyczyły jej osobiście. Gdy chciałem mieć 100% pewność, że konkretne zadanie zostanie zrobione na czas i zgodnie ze wspólnymi ustaleniami, Karolina była pierwszą osobą, do której się zwracałem. Ponadto, jako trener i coach Karolina zdecydowanie wyróżniała się uważnością na potrzeby uczestników coachingu i warsztatów oraz umiejętnym dopasowaniem się do nich.
Młodszy Konsultant HR
RESOLUTIO Doradztwo Personalne
Koordynacja projektów Oceny 360 stopni oraz Badań Opinii i Satysfakcji Pracowników:
• identyfikacja potrzeb klientów,
• planowanie i tworzenie harmonogramów projektów,
• przygotowywanie metodologii,
• komunikacja z uczestnikami,
• zbieranie i analiza danych,
• opracowywanie raportów indywidualnych i grupowych,
• koordynacja spotkań feedbackowych,
• współpraca z konsultantami i coachami zewnętrznymi.
Współpraca z zespołem Assessment|Development Centre przy realizacji bieżących projektów:
• przygotowywanie baz danych oraz matryc do generowania raportów,
• opracowywanie raportów grupowych po sesjach,
• sprawdzanie zadań indywidualnych,
inne zadania:
• wsparcie wewnętrznych rekrutacji na etapie selekcji aplikacji i prowadzenia sesji zadań i testów,
• dbanie o rozwój młodszych stażem pracowników, wdrażanie ich w nowe zadania i wsparcie merytoryczne.
Koordynacja projektów dla firm takich jak: US Pharmacia / USP Zdrowie, Zelmer, Stock Polska, Allianz (w zakresie Oceny 360 stopni), ZenithOptimedia Group (Badania Opinii i Satysfakcji Pracowników). Współpraca przy realizacji projektów dla firm: Orange Polska, Oxford University Press, Sandoz, Volkswagen Bank Polska, Kraft Foods, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, BZ WBK (Ocena 360 stopni), MTV Networks Polska (Badania Opinii i Satysfakcji Pracowników), Jeronimo Martins Dystrybucja, KBC, PZL Świdnik (Assessment|Development Centre).
• identyfikacja potrzeb klientów,
• planowanie i tworzenie harmonogramów projektów,
• przygotowywanie metodologii,
• komunikacja z uczestnikami,
• zbieranie i analiza danych,
• opracowywanie raportów indywidualnych i grupowych,
• koordynacja spotkań feedbackowych,
• współpraca z konsultantami i coachami zewnętrznymi.
Współpraca z zespołem Assessment|Development Centre przy realizacji bieżących projektów:
• przygotowywanie baz danych oraz matryc do generowania raportów,
• opracowywanie raportów grupowych po sesjach,
• sprawdzanie zadań indywidualnych,
inne zadania:
• wsparcie wewnętrznych rekrutacji na etapie selekcji aplikacji i prowadzenia sesji zadań i testów,
• dbanie o rozwój młodszych stażem pracowników, wdrażanie ich w nowe zadania i wsparcie merytoryczne.
Koordynacja projektów dla firm takich jak: US Pharmacia / USP Zdrowie, Zelmer, Stock Polska, Allianz (w zakresie Oceny 360 stopni), ZenithOptimedia Group (Badania Opinii i Satysfakcji Pracowników). Współpraca przy realizacji projektów dla firm: Orange Polska, Oxford University Press, Sandoz, Volkswagen Bank Polska, Kraft Foods, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, BZ WBK (Ocena 360 stopni), MTV Networks Polska (Badania Opinii i Satysfakcji Pracowników), Jeronimo Martins Dystrybucja, KBC, PZL Świdnik (Assessment|Development Centre).
wystawiono
Karolina posiada cudowną umiejętność podejmowanie się coraz to nowych wyzwań. Swoim pozytywnym nastawieniem zawsze mobilizowała mnie do działania, jednocześnie zaszczepiając wiarę w sukces każdego przedsięwzięcia. Dodatkowo, Karolina zawsze chętnie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jest pomysłową i cierpliwą trenerką. Niejednokrotnie zaskakiwała mnie umiejętnościami z przeróżnych dziedzin. Inspirująca osoba do współpracy!
współpracownik
wystawiono
Karolina zawsze była otwarta na to, co nowe. Angażowała się w różnorodne zadania bez obaw czerpiąc z nich wiedzę i dając innym radość ze wspólnego działania. Była otwarta i ciekawa wszystkich wydarzeń, które pojawiały się na jej ścieżce kariery. Podejmowała się każdego wyzwania. To, co wyróżniało Karolinę podczas realizacji projektów to wewnętrzny spokój i dystans do tego, co nieprzewidywalne. Zawsze aktywnie poszukiwała rozwiązań dla sytuacji trudnych i brała na siebie pełną odpowiedzialność za efekt powierzonej pracy.
wystawiono
Współpracując z Karoliną, przekonałam się o tym, że w każde zadanie angażuje się całą sobą :) Zawsze widoczny jest jej zapał i inicjatywa w poszukiwaniu nowych pomysłów. Karola jest osobą dotrzymującą wszystkich założonych terminów. Dba o to, aby wypracowywane efekty były najwyższej jakości.
Jest dla mnie wzorem do naśladowania w zakresie dbałości o „work - life balance”.
Jest dla mnie wzorem do naśladowania w zakresie dbałości o „work - life balance”.
współpracownik
wystawiono
Miałem okazję współpracować z Karoliną przez kilka lat i było to bardzo pozytywne doświadczenie. Zawsze imponowała mi swoją inicjatywą, samodzielnością i dbałością o własny rozwój zawodowy i osobisty. Realizacja wspólnych projektów przekonała mnie również o jej ogromnej sumienności i dbałości o jakość ostatecznego efektu, przy jednoczesnym dobrym rozumieniu biznesu.
Jestem przekonany, że Karolina doskonale sprawdzi się we wszystkich rolach, które w przyszłości postanowi podjąć na swojej drodze zawodowej.
Jestem przekonany, że Karolina doskonale sprawdzi się we wszystkich rolach, które w przyszłości postanowi podjąć na swojej drodze zawodowej.
Stażystka w Dziale HR
Rekrutacja:
• redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych i umieszczanie ich na portalach internetowych,
• selekcja aplikacji,
• umawianie kandydatów na spotkania rekrutacyjne,
• współprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska niższego szczebla,
• aktualizowanie baz danych kandydatów,
• koordynacja dokumentów związanych z programami praktyk i staży,
Szkolenia:
• kontakt z ośrodkami i firmami szkoleniowymi,
• koordynacja zapisów pracowników na szkolenia organizowane przez firmy zewnętrzne,
Analizy HR:
• wykonywanie obliczeń niezbędnych do opracowania mierników personalnych, planów zatrudnienia oraz analiz efektywności projektów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
• redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych i umieszczanie ich na portalach internetowych,
• selekcja aplikacji,
• umawianie kandydatów na spotkania rekrutacyjne,
• współprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska niższego szczebla,
• aktualizowanie baz danych kandydatów,
• koordynacja dokumentów związanych z programami praktyk i staży,
Szkolenia:
• kontakt z ośrodkami i firmami szkoleniowymi,
• koordynacja zapisów pracowników na szkolenia organizowane przez firmy zewnętrzne,
Analizy HR:
• wykonywanie obliczeń niezbędnych do opracowania mierników personalnych, planów zatrudnienia oraz analiz efektywności projektów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Stażystka
RESOLUTIO Doradztwo Personalne
Assessment|Development Centre:
• pełnienie roli administratora podczas sesji AC|DC,
• opracowywanie wyników po sesjach w formie raportów ilościowych,
• stworzenie katalogu definicji i wskaźników kompetencyjnych,
Badania Opinii i Satysfakcji Pracowników:
• analiza jakościowa odpowiedzi na pytania otwarte w ramach projektu badania opinii dla firmy z branży medialnej (badanie obejmowało ok. 100 pracowników), przygotowanie podsumowania i wniosków do raportu końcowego.
• pełnienie roli administratora podczas sesji AC|DC,
• opracowywanie wyników po sesjach w formie raportów ilościowych,
• stworzenie katalogu definicji i wskaźników kompetencyjnych,
Badania Opinii i Satysfakcji Pracowników:
• analiza jakościowa odpowiedzi na pytania otwarte w ramach projektu badania opinii dla firmy z branży medialnej (badanie obejmowało ok. 100 pracowników), przygotowanie podsumowania i wniosków do raportu końcowego.
Projekty
StartUp w Karierę
Misją Programu StartUp w Karierę jest upowszechnianie coachingu oraz warsztatów jako skutecznych narzędzi rozwoju dostępnego dla ludzi młodych.
Świadomi, że nie zawsze prywatny budżet pozwala na korzystanie ze szkoleń i coachingu oferowanych klientom biznesowym, oferujemy najwyższej jakości usługi potwierdzane przez międzynarodowe organizacje w bardzo konkurencyjnych cenach.
Program obejmuje kompleksową ofertę coachingu, szkoleń oraz doradztwa kariery, w trakcie których uczestnicy zdobywają wiedzę o swoich kompetencjach, planują ścieżkę kariery, budują swój wizerunek jako potencjalnych pracowników oraz nabywają wiedzę i umiejętności niezbędne na dzisiejszym rynku pracy.
Świadomi, że nie zawsze prywatny budżet pozwala na korzystanie ze szkoleń i coachingu oferowanych klientom biznesowym, oferujemy najwyższej jakości usługi potwierdzane przez międzynarodowe organizacje w bardzo konkurencyjnych cenach.
Program obejmuje kompleksową ofertę coachingu, szkoleń oraz doradztwa kariery, w trakcie których uczestnicy zdobywają wiedzę o swoich kompetencjach, planują ścieżkę kariery, budują swój wizerunek jako potencjalnych pracowników oraz nabywają wiedzę i umiejętności niezbędne na dzisiejszym rynku pracy.
W zespole z
Sięgaj Wyżej! (Koordynacja II edycji)
Międzyuczelniany projekt wspierający studentów wkraczających na rynek pracy, w ramach którego mogą oni wziąć udział w jednodniowych warsztatach z zakresu umiejętności miękkich oraz w sesjach coachingu kariery, prowadzonych przez studentów i absolwentów uczelni, specjalizujących się w tych dziedzinach.
W zespole z
Action Plan dla Studenta
Action Plan dla Studenta to program skierowany do studentów Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, chcących zaplanować drogę do osiągnięcia konkretnego celu (np. napisanie pracy magisterskiej, wyjazd na wymianę zagraniczną). W trzyosobowym zespole zainicjowaliśmy projekt na uczelni, przeprowadziliśmy rozmowy wstępne z osobami zainteresowanymi udziałem w Programie, a następnie na podstawie ich preferencji, doświadczeń i zainteresowań dopasowaliśmy w pary, w ramach których pracowali w dalszej części programu.
W zespole z
Szkolenia i kursy
KOMPETENCJE TRENERSKIE:
• Szkoła Trenerów Biznesu, Grupa TROP
• Kurs Doskonalenia Umiejętności Trenerskich i Komunikacji Opartej na Empatii, Dojrzewalnia Róż
• Szkolenie "Dialog w Konflikcie" w ramach projektu „Skuteczny trener: Kreatywność – Zmiana - Efektywność”, projekt EFS, Grupa TROP
• Metody edukacji osób starszych, Stowarzyszenie Trenerów Organizacji Pozarządowych
• Creating New Cheese - szkolenie w zakresie wspierania przedsiębiorczości młodych osób, Młodzież w Działaniu
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI SZKOLENIOWYMI:
• Zarządzanie projektami - Mariusz Kapusta, Leadership Center
• Zarządzanie projektami szkoleniowymi - Paweł Cieślak, Koło Naukowe Wspierania Osobowości Progres
• Efektywność biznesowa szkoleń - Paweł Kopijer, 2C Consulting
• Projektowanie narzędzi ewaluacji szkoleń - Paweł Kopijer, 2C Consulting
COACHING, MENTORING:
• Studium Zawodowe Coacha Biznesu – Pracownia Coachingu NOVO
• CoachWise Essentials i CoachWiseEquipped (program akredytowany przez ICF) - Coaching Center
• Zaawansowane umiejętności coachingowe - Jac Jakubowski, Grupa TROP
• Podstawy coachingu zespołowego - Edyta Ponarad, Solaris Coaching & Consulting
• Cykl warsztatów z zakresu umiejętności mentorskich i coachingowych w ramach Programu mentorskiego SWPS oraz Mentoringu Kół Naukowych SWPS
KOMPETENCJE MIĘKKIE:
• Trening interpersonalny - Grupa TROP
• Budowanie efektywnych zespołów i komunikacja w zespole - Maciej Baryłka, Grupa TROP
• Studium NVC (nonviolent communication), czyli empatycznej komunikacji - Dojrzewalnia Róż
• Integralne Studium Rozwoju Osobistego - Dojrzewalnia Róż
• Szkoła Trenerów Biznesu, Grupa TROP
• Kurs Doskonalenia Umiejętności Trenerskich i Komunikacji Opartej na Empatii, Dojrzewalnia Róż
• Szkolenie "Dialog w Konflikcie" w ramach projektu „Skuteczny trener: Kreatywność – Zmiana - Efektywność”, projekt EFS, Grupa TROP
• Metody edukacji osób starszych, Stowarzyszenie Trenerów Organizacji Pozarządowych
• Creating New Cheese - szkolenie w zakresie wspierania przedsiębiorczości młodych osób, Młodzież w Działaniu
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI SZKOLENIOWYMI:
• Zarządzanie projektami - Mariusz Kapusta, Leadership Center
• Zarządzanie projektami szkoleniowymi - Paweł Cieślak, Koło Naukowe Wspierania Osobowości Progres
• Efektywność biznesowa szkoleń - Paweł Kopijer, 2C Consulting
• Projektowanie narzędzi ewaluacji szkoleń - Paweł Kopijer, 2C Consulting
COACHING, MENTORING:
• Studium Zawodowe Coacha Biznesu – Pracownia Coachingu NOVO
• CoachWise Essentials i CoachWiseEquipped (program akredytowany przez ICF) - Coaching Center
• Zaawansowane umiejętności coachingowe - Jac Jakubowski, Grupa TROP
• Podstawy coachingu zespołowego - Edyta Ponarad, Solaris Coaching & Consulting
• Cykl warsztatów z zakresu umiejętności mentorskich i coachingowych w ramach Programu mentorskiego SWPS oraz Mentoringu Kół Naukowych SWPS
KOMPETENCJE MIĘKKIE:
• Trening interpersonalny - Grupa TROP
• Budowanie efektywnych zespołów i komunikacja w zespole - Maciej Baryłka, Grupa TROP
• Studium NVC (nonviolent communication), czyli empatycznej komunikacji - Dojrzewalnia Róż
• Integralne Studium Rozwoju Osobistego - Dojrzewalnia Róż
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Organizacje
w przeszłości:
• Pracownia Aktywnego Działania Półpiętro
• SWAT (Sieć Wsparcia Aktywności Trenerskiej)
• Koło Naukowe Psycholog w Biznesie (SWPS)
• EFPSA (European Federation of Psychology Students' Associations)
• Pracownia Aktywnego Działania Półpiętro
• SWAT (Sieć Wsparcia Aktywności Trenerskiej)
• Koło Naukowe Psycholog w Biznesie (SWPS)
• EFPSA (European Federation of Psychology Students' Associations)
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Fotografii
Akademia Fotografii - prywatna placówka edukacyjna, której ukończenie daje absolwentom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód jak i dzie
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre