Umiejętności
Amadeus GDS
Call Center
Praca biurowa
Szkolenie z obsługi klienta
Obsługa kluczowych klientów
Microsoft Office
Sabre
Praca w zespole
Worldspan
Obsługa klienta
Sprzedaż B2B
Fakturowanie
obsługa sprzętu biurowego(ksero,faks,drukarka,skaner)
sprzedaż b2c
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kasjer lotniczy/konsultant telefoniczny/specjalista do organizacji podróży służbowych
- obsługa klienta indywidualnego
- obsługa klienta korporacyjnego
- ticketing, zmiany, zwroty biletów lotniczych
- obsługa call center i rezerwacji offline
- obsługa rezerwacji online
- kontakt z przewoźnikiem w imieniu klienta
- organizacja wyjazdów grupowych klientów indywidualnych i korporatów
- organizacja podróży służbowych (przeloty, hotele, bilety kolejowe, wynajem samochodów)
- sprzedaż telefoniczna i emailowa
- szkolenia pracowników
- raporty sprzedaży
- obsługa klienta korporacyjnego
- ticketing, zmiany, zwroty biletów lotniczych
- obsługa call center i rezerwacji offline
- obsługa rezerwacji online
- kontakt z przewoźnikiem w imieniu klienta
- organizacja wyjazdów grupowych klientów indywidualnych i korporatów
- organizacja podróży służbowych (przeloty, hotele, bilety kolejowe, wynajem samochodów)
- sprzedaż telefoniczna i emailowa
- szkolenia pracowników
- raporty sprzedaży
wystawiono
Karolina jest bardzo dobrym i solidnym pracownikiem. Jest perfekcjonistką, nigdy nie spotkałem się aby obsługiwani przez nią klienci byli niezadowoleni. Kultura osobista, sumienność, inteligencja oraz bezkonfliktowość. Takie cechy sprawiły że doskonale odnalazła się w obsłudze klienta biznesowego.
wystawiono
Karolina jest pracownikiem na wagę złota. Jej zaangażownie, pracowitość i profesjonalizm usatysfakcjonuje każdego pracodawcę. W Sonata Travel obsługiwała zarówno klientów indywidualnych jak i firmy. Wielu z nich prosiło o obsługę właśnie przez Karolinę. Pozyskując nowych klientów dla Sonaty wiedziałam, że mogę im zapewnić m.in dzięki Karolinie elastyczny, zindywidualizowany serwis na wysokim poziomie
Pracownik Biura Obsługi Klienta/sekretariatu (Słupsk)
British Institute w Słupsku
Sporządzanie dokumentacji kancelaryjnej
Obsługa klienta
Przyjmowanie i rozliczanie wpłat za kursy językowe
Weryfikacja znajomości języka angielskiego celem zapisania do grupy na odpowiednim poziomie zaawansowania
Obsługa urządzeń biurowych - fotokopiatka, fax, bindownica, telefon
Obsługa klienta
Przyjmowanie i rozliczanie wpłat za kursy językowe
Weryfikacja znajomości języka angielskiego celem zapisania do grupy na odpowiednim poziomie zaawansowania
Obsługa urządzeń biurowych - fotokopiatka, fax, bindownica, telefon
Szkolenia i kursy
Certificate in Advanced English
Kurs Amadeus - ticketing i zmiany
Kurs Amadeus - EMD
Kurs Sabre z zakresu zakładania rezerwacji lotniczych, ticketingu, zmian biletów
Kurs Worldspan Convertion
Prawo jazdy kategorii B
Kurs Amadeus - ticketing i zmiany
Kurs Amadeus - EMD
Kurs Sabre z zakresu zakładania rezerwacji lotniczych, ticketingu, zmian biletów
Kurs Worldspan Convertion
Prawo jazdy kategorii B
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Odtwórstwo historyczne, głównie okres X-XI wiek, wczesne średniowiecze - Wikingowie i Słowianie;
Literatura klasyczna, obyczajowa, fantasy, science fiction;
Gra na gitarze klasycznej (amatorska)
Muzyka rockowa
Literatura klasyczna, obyczajowa, fantasy, science fiction;
Gra na gitarze klasycznej (amatorska)
Muzyka rockowa
Inne
Dobrze współpracuję w grupie, stres jest dla mnie czynnikiem mobilizującym. Jestem bardzo obowiązkowa, hołduję zasadzie, że nie ma rzeczy niemożliwych.
Zadania przydzielone realizuję zazwyczaj przed czasem. Jestem osobą kontaktową i nie boję się nowych wyzwań.
Zadania przydzielone realizuję zazwyczaj przed czasem. Jestem osobą kontaktową i nie boję się nowych wyzwań.