Karolina Bourgeon-Zielińska

Account Director/Client Service Director
Marylka, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
biegły
rosyjski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Brand Support Sp. z o.o.
Senior Account Manager
Zarządzanie budżetem Klientów. Bieżąca obsługa klientów, czynny udział w przetargach.
Planowanie, realizacja i nadzór kampanii reklamowych 360. Nadzór nad produkcją ATL.
Formalne zarządzanie projektami: sporządzanie harmonogramów, kosztorysów, nadzór nad wdrażaniem strategii, nadzór nad procesem kreacji, nadzór nad produkcją. Produkcja sesji fotograficznych.
Klienci:
Bakalland, Festiwal Wypieków, realizacja kampanii 360, wydawca dwóch edycji Wielkiej Księgi z Wypiekami
Delecta, kampania ATL dla kawy Anatol
Valeant, wprowadzenie na rynek okładów Thera Pearls
Danone (Nutricia, Bebilon), prezentacje sprzedażowe
Logo
Dyrektor zarządzający, współwłaściciel
Kurdemol
Zarządzanie biznesem, płynnością finansową, kontaktami z klientami i dostawcami. Zarządzanie stroną internetową, obecnością marki w serwisach społecznościowych i na platformach sprzedażowych. Projektowanie.
Logo
właściciel, projektant
BonBon
Własna marka odzieżowa.
Logo
Dyrektor Zarządzający
Cryptone
Brasil Sp. z o.o.
Account Director
BOŚ Bank, obsługa w zakresie ATL i BTL
Great Open House
Client Service Director
Zarządzanie 6-osobowym działem Client Service
i organizacja pracy działu kreacji (7 osób).
Nadzór nad pracą dla wszystkich klientów/projektów prowadzonych przez accountów
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem każdego zlecenia
w agencji:
- właściwe przygotowanie funkcjonujących dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych: contact reports, timingi/harmonogramy, kosztorysy wstępne
i powykonawcze, raporty, analizy przychodowe, briefy kreatywne, produkcyjne, zlecenia do innych działów wewnątrz agencji, raporty operacyjne
projekcja sprzedaży, terminarz fakturowania, zestawienie przetargów etc.

Optymalizacja pracy w zespołach accounckich: przydzielanie klientów/projektów w taki sposób, aby były realizowane na jak najwyższym poziomie i pozwalały rozwijać kompetencje pracowników

Dbanie o rozwój podległego zespołu w zakresie wiedzy merytorycznej jak i warsztatu pracy z klientem oraz nad prowadzonymi projektami
Nadzór zespołów accounckich pod kątem właściwego doboru podwykonawców do projektów i optymalizacji kosztów z nimi związanych

Dbanie o właściwą, ustaloną w budżecie rentowność projektów, terminowe fakturowanie klientów oraz nadzór nad procesem spływu należności od klientów do agencji

Negocjacje finansowe, planowanie strategii, sytuacje problemowe wewnątrz zespołu

Opracowywanie ofert przetargowych dla Klientów

Ocena prac i pomysłów kreatywnych przed przedstawieniem ich klientowi.

Kreowanie wizerunku i kultury organizacyjnej Agencji

Kluczowi Klienci Agencji:

Polkomtel – działania sprzedażowe i wizerunkowe

Kraft – Jacobs – promocje, loterie

Urząd Miasta Łodzi – program Młodzi w Łodzi – kampanie wizerunkowe

Diageo – JWRL – materiały promocyjne, program Red Mentor
Adworks Sp. z o.o.
Senior Account Manager
Samodzielne prowadzenie Klientów, nadzór nad budżetem, new biznes
Klienci:
Netia - btl
Play - btl
BodyMax - atl
Logo
Account Director
OgilvyDirect/OgilvyOne
Zakres obowiazków: zarządzanie i nadzór nad 6 osobowym zespołem zespołem, zajmującym się obsługą kluczowych Klientów Agencji. Zarządzanie budżetem Klientów, opracowywanie strategii komunikacji, nadzór nad zgodnością rozwiązań kreatywnych w kontekście pozycjonowania marek.

Obsługiwani Klienci:
Leroy Merlin – full service, repozycjonowanie marki

DHL –ATL, BTL (wprowadzenie polskich rozwiązań strategiczno-kreatywnych na rynki skandynawskie)

Michelin Polska – BTL (Michelin, BFG Goodrich, Kleber, Kormoran) – szereg nagród w konkursach reklamowych za kampanie dla marek z Grupy Michelin, m.in. Złoty Glob na międzynarodowym konkursie reklamowym w Miami (USA)

Glaxo SmithKline – ATL, BTL (Panadol, Solpadeine, Cetebe,
Niquitin - wprowadzenie produktu na rynek)

KFC – ATL, BTL

Kraft – BTL (Tango, Prince Polo, 3Bit)

Leaf – ATL, BTL (AHA, Hops)

Klosterfrau – BTL

BAT – BTL (Golden American)

IKB Leasing – BTL
Logo
Account Executive
Krajowa Agencja Marcom
Gillette – BTL

Henkel – BTL
Logo
koordynator projektu Work-in-France
Council Paris
Organizacja p[obytów, szukanie staży i pracy dla studentów z Europy Wschodniej

Szkolenia i kursy

Międzynarodowe szkolenie Grupy Ogilvy (Paryz. Londyn, Nowy Jork) - Adopt-A-Country

Edukacja

Logo
literatura rosyjska, magisterskie
Inalco Paris

Specjalizacje

Budownictwo
Architektura/Projektowanie

Zainteresowania

Muzyka - jazz, soul, funky
Literatura amerykański i iberoamerykańska
Kuchnia
Moda
Moi mężczyźni

Inne

Prawo jazdy kat. B
Obsługa komputera PC

Grupy

34 wszystkich wypowiedzi
43 plusy
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Francais en Pologne
Francais en Pologne
Club d'échanges, de discussions et de rencontres pour la communauté francophone établie en Pologne.
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes