Języki
angielski
biegły
francuski
biegły
rosyjski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager
Zarządzanie budżetem Klientów. Bieżąca obsługa klientów, czynny udział w przetargach.
Planowanie, realizacja i nadzór kampanii reklamowych 360. Nadzór nad produkcją ATL.
Formalne zarządzanie projektami: sporządzanie harmonogramów, kosztorysów, nadzór nad wdrażaniem strategii, nadzór nad procesem kreacji, nadzór nad produkcją. Produkcja sesji fotograficznych.
Klienci:
Bakalland, Festiwal Wypieków, realizacja kampanii 360, wydawca dwóch edycji Wielkiej Księgi z Wypiekami
Delecta, kampania ATL dla kawy Anatol
Valeant, wprowadzenie na rynek okładów Thera Pearls
Danone (Nutricia, Bebilon), prezentacje sprzedażowe
Planowanie, realizacja i nadzór kampanii reklamowych 360. Nadzór nad produkcją ATL.
Formalne zarządzanie projektami: sporządzanie harmonogramów, kosztorysów, nadzór nad wdrażaniem strategii, nadzór nad procesem kreacji, nadzór nad produkcją. Produkcja sesji fotograficznych.
Klienci:
Bakalland, Festiwal Wypieków, realizacja kampanii 360, wydawca dwóch edycji Wielkiej Księgi z Wypiekami
Delecta, kampania ATL dla kawy Anatol
Valeant, wprowadzenie na rynek okładów Thera Pearls
Danone (Nutricia, Bebilon), prezentacje sprzedażowe
Client Service Director
Zarządzanie 6-osobowym działem Client Service
i organizacja pracy działu kreacji (7 osób).
Nadzór nad pracą dla wszystkich klientów/projektów prowadzonych przez accountów
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem każdego zlecenia
w agencji:
- właściwe przygotowanie funkcjonujących dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych: contact reports, timingi/harmonogramy, kosztorysy wstępne
i powykonawcze, raporty, analizy przychodowe, briefy kreatywne, produkcyjne, zlecenia do innych działów wewnątrz agencji, raporty operacyjne
projekcja sprzedaży, terminarz fakturowania, zestawienie przetargów etc.
Optymalizacja pracy w zespołach accounckich: przydzielanie klientów/projektów w taki sposób, aby były realizowane na jak najwyższym poziomie i pozwalały rozwijać kompetencje pracowników
Dbanie o rozwój podległego zespołu w zakresie wiedzy merytorycznej jak i warsztatu pracy z klientem oraz nad prowadzonymi projektami
Nadzór zespołów accounckich pod kątem właściwego doboru podwykonawców do projektów i optymalizacji kosztów z nimi związanych
Dbanie o właściwą, ustaloną w budżecie rentowność projektów, terminowe fakturowanie klientów oraz nadzór nad procesem spływu należności od klientów do agencji
Negocjacje finansowe, planowanie strategii, sytuacje problemowe wewnątrz zespołu
Opracowywanie ofert przetargowych dla Klientów
Ocena prac i pomysłów kreatywnych przed przedstawieniem ich klientowi.
Kreowanie wizerunku i kultury organizacyjnej Agencji
Kluczowi Klienci Agencji:
Polkomtel – działania sprzedażowe i wizerunkowe
Kraft – Jacobs – promocje, loterie
Urząd Miasta Łodzi – program Młodzi w Łodzi – kampanie wizerunkowe
Diageo – JWRL – materiały promocyjne, program Red Mentor
i organizacja pracy działu kreacji (7 osób).
Nadzór nad pracą dla wszystkich klientów/projektów prowadzonych przez accountów
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem każdego zlecenia
w agencji:
- właściwe przygotowanie funkcjonujących dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych: contact reports, timingi/harmonogramy, kosztorysy wstępne
i powykonawcze, raporty, analizy przychodowe, briefy kreatywne, produkcyjne, zlecenia do innych działów wewnątrz agencji, raporty operacyjne
projekcja sprzedaży, terminarz fakturowania, zestawienie przetargów etc.
Optymalizacja pracy w zespołach accounckich: przydzielanie klientów/projektów w taki sposób, aby były realizowane na jak najwyższym poziomie i pozwalały rozwijać kompetencje pracowników
Dbanie o rozwój podległego zespołu w zakresie wiedzy merytorycznej jak i warsztatu pracy z klientem oraz nad prowadzonymi projektami
Nadzór zespołów accounckich pod kątem właściwego doboru podwykonawców do projektów i optymalizacji kosztów z nimi związanych
Dbanie o właściwą, ustaloną w budżecie rentowność projektów, terminowe fakturowanie klientów oraz nadzór nad procesem spływu należności od klientów do agencji
Negocjacje finansowe, planowanie strategii, sytuacje problemowe wewnątrz zespołu
Opracowywanie ofert przetargowych dla Klientów
Ocena prac i pomysłów kreatywnych przed przedstawieniem ich klientowi.
Kreowanie wizerunku i kultury organizacyjnej Agencji
Kluczowi Klienci Agencji:
Polkomtel – działania sprzedażowe i wizerunkowe
Kraft – Jacobs – promocje, loterie
Urząd Miasta Łodzi – program Młodzi w Łodzi – kampanie wizerunkowe
Diageo – JWRL – materiały promocyjne, program Red Mentor
Senior Account Manager
Samodzielne prowadzenie Klientów, nadzór nad budżetem, new biznes
Klienci:
Netia - btl
Play - btl
BodyMax - atl
Klienci:
Netia - btl
Play - btl
BodyMax - atl
Account Director
OgilvyDirect/OgilvyOne
Zakres obowiazków: zarządzanie i nadzór nad 6 osobowym zespołem zespołem, zajmującym się obsługą kluczowych Klientów Agencji. Zarządzanie budżetem Klientów, opracowywanie strategii komunikacji, nadzór nad zgodnością rozwiązań kreatywnych w kontekście pozycjonowania marek.
Obsługiwani Klienci:
Leroy Merlin – full service, repozycjonowanie marki
DHL –ATL, BTL (wprowadzenie polskich rozwiązań strategiczno-kreatywnych na rynki skandynawskie)
Michelin Polska – BTL (Michelin, BFG Goodrich, Kleber, Kormoran) – szereg nagród w konkursach reklamowych za kampanie dla marek z Grupy Michelin, m.in. Złoty Glob na międzynarodowym konkursie reklamowym w Miami (USA)
Glaxo SmithKline – ATL, BTL (Panadol, Solpadeine, Cetebe,
Niquitin - wprowadzenie produktu na rynek)
KFC – ATL, BTL
Kraft – BTL (Tango, Prince Polo, 3Bit)
Leaf – ATL, BTL (AHA, Hops)
Klosterfrau – BTL
BAT – BTL (Golden American)
IKB Leasing – BTL
Obsługiwani Klienci:
Leroy Merlin – full service, repozycjonowanie marki
DHL –ATL, BTL (wprowadzenie polskich rozwiązań strategiczno-kreatywnych na rynki skandynawskie)
Michelin Polska – BTL (Michelin, BFG Goodrich, Kleber, Kormoran) – szereg nagród w konkursach reklamowych za kampanie dla marek z Grupy Michelin, m.in. Złoty Glob na międzynarodowym konkursie reklamowym w Miami (USA)
Glaxo SmithKline – ATL, BTL (Panadol, Solpadeine, Cetebe,
Niquitin - wprowadzenie produktu na rynek)
KFC – ATL, BTL
Kraft – BTL (Tango, Prince Polo, 3Bit)
Leaf – ATL, BTL (AHA, Hops)
Klosterfrau – BTL
BAT – BTL (Golden American)
IKB Leasing – BTL
Szkolenia i kursy
Międzynarodowe szkolenie Grupy Ogilvy (Paryz. Londyn, Nowy Jork) - Adopt-A-Country
Specjalizacje
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Zainteresowania
Muzyka - jazz, soul, funky
Literatura amerykański i iberoamerykańska
Kuchnia
Moda
Moi mężczyźni
Literatura amerykański i iberoamerykańska
Kuchnia
Moda
Moi mężczyźni
Inne
Prawo jazdy kat. B
Obsługa komputera PC
Obsługa komputera PC
Grupy
Francais en Pologne
Club d'échanges, de discussions et de rencontres pour la communauté francophone établie en Pologne.
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes