Karolina Barańska
Informacja kulturalna, media, PR
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Instruktor Dolnośląskiego Centrum Informacji Kulturalnej
· administrowanie stron o wydarzeniach kulturalnych www.dcik.pl,
· promocja imprez OKiS-u,
· monitoring mediów,
· redagowanie newslettera, plansz reklamowych oraz rubryki kulturalnej w miesięczniku „Ziemia Kłodzka”,
· przygotowywanie konferencji prasowych i wernisaży,
· tłumaczenie zagranicznej korespondencji,
· obsługa klienta,
· sprzedaż biletów na imprezy kulturalne.
· promocja imprez OKiS-u,
· monitoring mediów,
· redagowanie newslettera, plansz reklamowych oraz rubryki kulturalnej w miesięczniku „Ziemia Kłodzka”,
· przygotowywanie konferencji prasowych i wernisaży,
· tłumaczenie zagranicznej korespondencji,
· obsługa klienta,
· sprzedaż biletów na imprezy kulturalne.
Stażysta
Ośrodek Kultury
· obsługa klientów Dolnośląskiego Centrum Informacji Kulturalnej,
· koordynacja obchodów Międzynarodowego Dnia Teatru – 03.2008,
· praca przy organizacji Wrocławskich Spotkań Teatrów Jednego Aktora – 11.2007,
· praca przy organizacji Wrocławskich Promocji Dobrych Książek – 12.2007.
· koordynacja obchodów Międzynarodowego Dnia Teatru – 03.2008,
· praca przy organizacji Wrocławskich Spotkań Teatrów Jednego Aktora – 11.2007,
· praca przy organizacji Wrocławskich Promocji Dobrych Książek – 12.2007.
Szkolenia i kursy
- Turystyka branżą przyszłości
Szkolenie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
- PR i marketing w kulturze
Szkolenie organizowane przez Narodowe Centrum Kultury w Warszawie
Szkolenie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
- PR i marketing w kulturze
Szkolenie organizowane przez Narodowe Centrum Kultury w Warszawie
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Zainteresowania
literatura, media, film, teatr, moda, pływanie
Inne
stypendystka MEN w roku akademickim 2006/07
Grupy
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Krzysztof Kieślowski
jego obrazy mówią więcej niż słowa, jego historie trafiają głębiej niż byśmy sądzili, jego twórczość - tak niedokończona...
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
moda i kreowanie wizerunku
zapraszam wszytkich zawodowo i amatorsko zajmujących się projektowaniem mody.O tym jak moda wpływa na nas a my na mode..
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?