Doświadczenie zawodowe
Specjalista do spraw sprzedaży
Promowanie i sprzedaż produktów i usług
Dbałość o dobre relacje ze stałymi klientami (AdWords, prezentacje, banery reklamowe, mailingi itp.)
Realizacja i przygotowanie kampanii reklamowych w serwisie nieruchomości
Współpraca z agencjami zewnętrznymi
Bieżąca obsługa powierzonych i pozyskanych klientów (sporządzanie ofert handlowych, odbywanie spotkań) oraz opieka po sprzedażowa nad klientami
Prowadzenie kart klienta w CRM
Udział w imprezach targowych oraz innych eventach
Współpraca z pozostałymi działami spółki
Dbałość o dobre relacje ze stałymi klientami (AdWords, prezentacje, banery reklamowe, mailingi itp.)
Realizacja i przygotowanie kampanii reklamowych w serwisie nieruchomości
Współpraca z agencjami zewnętrznymi
Bieżąca obsługa powierzonych i pozyskanych klientów (sporządzanie ofert handlowych, odbywanie spotkań) oraz opieka po sprzedażowa nad klientami
Prowadzenie kart klienta w CRM
Udział w imprezach targowych oraz innych eventach
Współpraca z pozostałymi działami spółki
Doradca Klienta Biznesowego
Sprzedaż usług i obsługa klientów z sektora B2B Krajowego Rejestru Długów.
Wdrażanie nowych klientów w usługi KRD.
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Promowanie produktów Krajowego Rejestru Długów.
Przyjmowanie reklamacji klientów.
Wdrażanie nowych klientów w usługi KRD.
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Promowanie produktów Krajowego Rejestru Długów.
Przyjmowanie reklamacji klientów.
Koordynator ds. Obsługi Infolinii
Koordynator ds. obsługi infolinii i projektów sprzedażowych Arteria S.A
Koordynowanie pracy konsultantów pracujących przy realizacji projektu AmRest (infolinia i sprzedaż), Bertelsmann (sprzedaż), IMP, Multimo (koordynowanie działu obsługi klienta).
Organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych.
Monitoring oraz coaching konsultantów uczestniczących w projekcie.
Motywowanie zespołu projektowego do efektywnej pracy.
Koordynacja i raportowanie pracy konsultantów przy realizacji danego projektu na potrzeby wewnętrzne oraz dla Klienta.
Wyjaśnianie reklamacji klientów.
Zapewnianie najwyższego poziomu jakości obsługi klienta.
Koordynowanie pracy konsultantów pracujących przy realizacji projektu AmRest (infolinia i sprzedaż), Bertelsmann (sprzedaż), IMP, Multimo (koordynowanie działu obsługi klienta).
Organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych.
Monitoring oraz coaching konsultantów uczestniczących w projekcie.
Motywowanie zespołu projektowego do efektywnej pracy.
Koordynacja i raportowanie pracy konsultantów przy realizacji danego projektu na potrzeby wewnętrzne oraz dla Klienta.
Wyjaśnianie reklamacji klientów.
Zapewnianie najwyższego poziomu jakości obsługi klienta.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center