Karol Wilk

Karol Wilk

Student, SWPS
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Elavon Financial Services Ltd.
Młodszy analityk AML
Weryfikacja klientów firmy, analiza zawieranych umów pod kątem bezpieczeństwa, ryzyka związanego z praniem brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu. Współpraca z oddziałami firmy na całym świecie, udział w tworzeniu procesów i systemów niezbędnych do wykonywania codziennych obowiązków, budowa wewnętrznej strony internetowej, obsługa wielu różnych baz danych. Praca w języku angielskim.
Deutsche Bank Polska S.A
specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa klientów w ramach teleserwisu, w języku polskim i angielskim. Realizacja dyspozycji klientów, informowanie o produktach i procedurach bankowych, a także obsługa posiadanych przez nich produktów bankowych. Obsługa systemów wewnętrznych banku a także serwisu internetowego. Aktualizacja baz danych. Monitoring transakcji pod kątem bezpieczeństwa. Współpraca z innymi departamentami banku
NC
specjalista ds. obsługi klienta
NC+
Odbieranie połączeń przychodzących, obsługa klientów firmy, rozwiązywanie problemów technicznych i innych, przedłużanie umów z abonentami.

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
SWPS

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Inne

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.