Umiejętności
Doradztwo finansowe
Negocjacje
Bankowość detaliczna
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Prezes
Comperia Ubezpieczenia
1. Organizacja od podstaw nowej spółki w obszarze sprzedaży ubezpieczeń w innowacyjnym modelu łączącym online i offline.
2. Opracowanie i wdrożenie strategii, wizji i modelu biznesowego przedsiębiorstwa.
3. Weryfikacja i zmiany strategii oraz modelu biznesowego w trakcie realizacji.
4. Współpraca i negocjowanie umów z towarzystwami ubezpieczeniowymi.
5. Współtworzenie koncepcji aplikacji Comperia Agent oraz nadzór nad procesem jej tworzenia.
6. Rozwój sieci sprzedaży w formule call center oraz fizycznej sieci agentów.
7. Współpraca i cykliczne spotkania z Rada Nadzorczą, przygotowywanie sprawozdań i raportów na jej potrzeby.
2. Opracowanie i wdrożenie strategii, wizji i modelu biznesowego przedsiębiorstwa.
3. Weryfikacja i zmiany strategii oraz modelu biznesowego w trakcie realizacji.
4. Współpraca i negocjowanie umów z towarzystwami ubezpieczeniowymi.
5. Współtworzenie koncepcji aplikacji Comperia Agent oraz nadzór nad procesem jej tworzenia.
6. Rozwój sieci sprzedaży w formule call center oraz fizycznej sieci agentów.
7. Współpraca i cykliczne spotkania z Rada Nadzorczą, przygotowywanie sprawozdań i raportów na jej potrzeby.
Wiceprezes Zarządu
1. Opracowywanie rocznych budżetów firmy i ich egzekucja.
2. Wytyczanie i opracowywanie strategicznych kierunków rozwoju firmy wraz z ich modelem biznesowym.
3. Negocjacje handlowe z głównymi partnerami firmy.
4. Zarządzanie zasobami ludzkimi oraz rekrutacja specjalistów na różne stanowiska (IT, sprzedaż, marketing, administracja).
5. Pozyskanie kapitału na rozwój spółki na jej początkowym jak i na późniejszym etapie ( Newconnect oraz główny rynek Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie).
6. Cykliczne spotkania z profesjonalnymi inwestorami rynkowymi (zarządzający OFE oraz funduszami inwestycyjnymi) i prezentacja aktualnej sytuacji finansowej i biznesowej w spółce.
7. Przygotowywanie i publikacja okresowych raportów giełdowych: kwartalnych, półrocznych i rocznych. Sporządzanie raportów na potrzeby Rady Nadzorczej.
8. Wystąpienia w mediach (TV, radio, prasa).
2. Wytyczanie i opracowywanie strategicznych kierunków rozwoju firmy wraz z ich modelem biznesowym.
3. Negocjacje handlowe z głównymi partnerami firmy.
4. Zarządzanie zasobami ludzkimi oraz rekrutacja specjalistów na różne stanowiska (IT, sprzedaż, marketing, administracja).
5. Pozyskanie kapitału na rozwój spółki na jej początkowym jak i na późniejszym etapie ( Newconnect oraz główny rynek Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie).
6. Cykliczne spotkania z profesjonalnymi inwestorami rynkowymi (zarządzający OFE oraz funduszami inwestycyjnymi) i prezentacja aktualnej sytuacji finansowej i biznesowej w spółce.
7. Przygotowywanie i publikacja okresowych raportów giełdowych: kwartalnych, półrocznych i rocznych. Sporządzanie raportów na potrzeby Rady Nadzorczej.
8. Wystąpienia w mediach (TV, radio, prasa).
Kierownik oddziału
1. Odpowiedzialność za funkcjonowanie operacyjne oraz wyniki sprzedażowe oddziału banku oferującego rozwiązania dla zamożnych klientów.
2. Budowanie rozwiązań finansowych dla zamożnych klientów w obszarze finansowania zakupu nieruchomości i inwestycji na rynku kapitałowym.
3. Budowanie indywidualnych, profesjonalnych planów finansowych mających na celu zaproponowanie kompleksowych rozwiązań dla całości finansów – portfele nieruchomości, inwestycje jednorazowe, inwestycje regularne, optymalizacja podatkowa.
4. Aktywne uczestniczenie w działaniach PR banku –artykuły, komentarze w TV, radio i prasie.
5. Współpraca z zarządem banku w pracach nad rozwojem produktowym i jego strategią.
2. Budowanie rozwiązań finansowych dla zamożnych klientów w obszarze finansowania zakupu nieruchomości i inwestycji na rynku kapitałowym.
3. Budowanie indywidualnych, profesjonalnych planów finansowych mających na celu zaproponowanie kompleksowych rozwiązań dla całości finansów – portfele nieruchomości, inwestycje jednorazowe, inwestycje regularne, optymalizacja podatkowa.
4. Aktywne uczestniczenie w działaniach PR banku –artykuły, komentarze w TV, radio i prasie.
5. Współpraca z zarządem banku w pracach nad rozwojem produktowym i jego strategią.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Finanse/Ekonomia
Inne
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe