Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
INSPEKTOR HOTELOWY
Własna działaność
Misją mojej działalności jest wspieranie trwającego procesu profesjonalizacji polskiego hotelarstwa, promowanie rozwoju kapitału ludzkiego oraz dbałości o najwyższą jakość obsługi i wysoki poziom zadowolenia gości, przy jednoczesnym dbaniu o rentowność działalności obiektów hotelowych, a także promowanie zasady Jeden Zespół – Wspólny Cel.
Możemy to osiągnąć poprzez wprowadzanie dostosowanych do potrzeb obiektu standardów, rozwijanie kultury szkoleniowej, umiejętności i zaangażowania pracowników oraz wprowadzanie mechanizmów regularnej kontroli jakości świadczonych usług.
Na podstawie analizy sytuacji wewnątrz firmy, opartej o audyt jakości i rozmowę z dyrekcją, doradzę jakie standardy obsługi oraz procedury należy wprowadzić, bądź usprawnić, aby podnieść jakość świadczonych usług i wydajność pracy. Przeszkolę pracowników z ich zastosowania i skontroluję ich efektywność.
Moją specjalnością są szkolenia z zakresu funkcjonowania działów Recepcji i Służby Pięter, standardów obsługi recepcyjnej i kelnerskiej, up-sellingu i cross-sellingu usług oraz komunikacji i pracy zespołowej.
Oferta skierowana jest bezpośrednio do hoteli i obiektów hotelowych (już działających i tych, które planują otwarcie), jak i innych firm doradczo-szkoleniowych poszukujących partnerów do realizacji swoich projektów.
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie www.enjoyyourstay.pl/inspektor-hotelowy
Zapraszam do kontaktu i współpracy.
kom. 0048 512 445 159
email: inspektor@enjoyyourstay.pl
Możemy to osiągnąć poprzez wprowadzanie dostosowanych do potrzeb obiektu standardów, rozwijanie kultury szkoleniowej, umiejętności i zaangażowania pracowników oraz wprowadzanie mechanizmów regularnej kontroli jakości świadczonych usług.
Na podstawie analizy sytuacji wewnątrz firmy, opartej o audyt jakości i rozmowę z dyrekcją, doradzę jakie standardy obsługi oraz procedury należy wprowadzić, bądź usprawnić, aby podnieść jakość świadczonych usług i wydajność pracy. Przeszkolę pracowników z ich zastosowania i skontroluję ich efektywność.
Moją specjalnością są szkolenia z zakresu funkcjonowania działów Recepcji i Służby Pięter, standardów obsługi recepcyjnej i kelnerskiej, up-sellingu i cross-sellingu usług oraz komunikacji i pracy zespołowej.
Oferta skierowana jest bezpośrednio do hoteli i obiektów hotelowych (już działających i tych, które planują otwarcie), jak i innych firm doradczo-szkoleniowych poszukujących partnerów do realizacji swoich projektów.
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie www.enjoyyourstay.pl/inspektor-hotelowy
Zapraszam do kontaktu i współpracy.
kom. 0048 512 445 159
email: inspektor@enjoyyourstay.pl
Kierownik ds. Kontaktów z Gośćmi i Club Lounge
Koordynowanie wizyt gości VIP. Wyjaśnianie zażaleń gości i rozwiązywanie ich problemów. Monitorowanie badania poziomu satysfakcji gości. Koordynowanie Programów Lojalnościowych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych z gośćmi. Zarządzanie Club Lounge’em (Klubem) i podległymi pracownikami. Kontrolowanie i planowanie wydatków Klubu oraz generowanie przychodu. Sprzedaż Członkostw klubowych. Kontrolowanie jakości usług i przestrzegania standardów. Inicjowanie i zarządzanie projektami. Rekrutacja i selekcja pracowników. Przeprowadzanie ocen okresowych pracowników. Przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowniczych w Dywizji Pokoi. Manager on Duty. Współpraca ze wszystkimi działami Hotelu, organizowanie akcji CSR.
Asystent Kierownika Działu Obsługi Pięter/ Kierownik Piętra/ Koordynator Biura Działu Obsługi Pięter
Hotel Four Seasons Hampshire (Anglia)
Przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowniczych . Przeprowadzanie ocen okresowych pracowników. Inspekcja pokoi gościnnych i publicznych części Hotelu. Kontrolowanie jakości usług i przestrzegania standardów. Inicjowanie i zarządzanie projektami. Koordynowanie zamówień. Kontrolowanie i planowanie wydatków.
Szkolenia i kursy
Program rozwojowy dla Kierowników
Trener wewnętrzny
Efektywne spotkania działowe
Kierowanie ludźmi
Coaching i motywowanie pracowników
Efektywne zarządzanie czasem
Trudne sytuacje w pracy z ludźmi/ Negocjacje
Zarządzanie obsługą gościa w hotelach wellness & spa
Trener wewnętrzny
Efektywne spotkania działowe
Kierowanie ludźmi
Coaching i motywowanie pracowników
Efektywne zarządzanie czasem
Trudne sytuacje w pracy z ludźmi/ Negocjacje
Zarządzanie obsługą gościa w hotelach wellness & spa
Edukacja
Zainteresowania
Podróże.
Inne
Doświadczenie w zapewnieniu wysokich standardów jakościowych w zakresie obsługi klientów, bardzo dobre zdolności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, elastyczność, operatywność, proaktywność, odpowiedzialność, doskonałe umiejętności planowania i organizowania, poczucie humoru, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie.
Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Hotelarskie ciekawostki
Informacje , ciekawostki, najnowsze newsy ze świata hotelarskiego. Najświeższe fakty, nowe otwarcia i coś na wesoło - humor hotelarski.
Hotelarze
Zapraszam wszystkich dla których hotelarstwo jest pasją. Zaprasza http://www.radosnyhotelarz.pl
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I
Co sprawia, że oferta hotelu jest skuteczna? Jakie narzędzia działają, a które są stratą pieniędzy? Jak skuteczniej wykorzystywać dostępne technologie aby zwiększać ROI?
Praca w branży hotelarskiej i gastronomicznej
hotele, restauracje, kluby, ośrodki wypoczynkowe - oferty pracy, opinie na temat pracodawców, informacje o wynagrodzeniach w branży