Karol Sciubisz
Operations, OmniPay Ltd.
Dublin,
zagranica
Umiejętności
IBM Tivoli
Microsoft Office
SQL
Unix
Windows Server
Bankowość
Analiza biznesowa
Obsługa klienta
Płatności
Karty płatnicze
Bankworks
Visa Edit Package
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Production Operations
Praca w ścisłym zespole zajmującym się sprawami wewnętrznymi i pomagający klientom radzić sobie z ich problemami;
Praca z dużym nakładem aktywności i radzenie sobie w sytuacjach stresowych spokojnie i w odpowiednim terminie;
Monitorowanie przychodzących i wychodzących aktywności plików krytycznych, aby zapewnić terminowe przetwarzanie;
Analizowanie błędów napotkanych w systemach w celu określenia odpowiednich działań;
Zapewnienie, że błędy są rejestrowane i rozstrzygane, i ciągłą poprawę planów na podstawie zgłoszonych błędów;
Eskalacja problemów z właściwymi departamentami i Interakcje z innymi członkami zespołu i zarządzania w celu poprawy skuteczności i efektywności zespołu;
Przetwarzaniu wysokiego napływu plików otrzymanych od klientów, dużych instytucji bankowych i banków na całym świecie;
Kontakt z klientami w kwestiach operacyjnych;
Poziom pierwszy określenia problemu, analiza przyczyn i eskalacji do odpowiedniej jednostki reagowania w razie potrzeby;
Zapewnienie, że system oraz procedury spełniają wymagania audytu regulacyjnego.
Zapewnienie, że nie ma naruszenia bezpieczeństwa;
Zarządzanie zmianami i procesami dystrybucji oprogramowania, odzyskiwanie usług po awarii i umów o poziomie usług (SLA);
Integracja FDI EMEA Control Change, zarządzanie incydentami i problemów zarządzania procesami;
Wnoszenia wkładu w mape technologii CTO;
Przegląd i poprawianie dokumentacji.
Praca z dużym nakładem aktywności i radzenie sobie w sytuacjach stresowych spokojnie i w odpowiednim terminie;
Monitorowanie przychodzących i wychodzących aktywności plików krytycznych, aby zapewnić terminowe przetwarzanie;
Analizowanie błędów napotkanych w systemach w celu określenia odpowiednich działań;
Zapewnienie, że błędy są rejestrowane i rozstrzygane, i ciągłą poprawę planów na podstawie zgłoszonych błędów;
Eskalacja problemów z właściwymi departamentami i Interakcje z innymi członkami zespołu i zarządzania w celu poprawy skuteczności i efektywności zespołu;
Przetwarzaniu wysokiego napływu plików otrzymanych od klientów, dużych instytucji bankowych i banków na całym świecie;
Kontakt z klientami w kwestiach operacyjnych;
Poziom pierwszy określenia problemu, analiza przyczyn i eskalacji do odpowiedniej jednostki reagowania w razie potrzeby;
Zapewnienie, że system oraz procedury spełniają wymagania audytu regulacyjnego.
Zapewnienie, że nie ma naruszenia bezpieczeństwa;
Zarządzanie zmianami i procesami dystrybucji oprogramowania, odzyskiwanie usług po awarii i umów o poziomie usług (SLA);
Integracja FDI EMEA Control Change, zarządzanie incydentami i problemów zarządzania procesami;
Wnoszenia wkładu w mape technologii CTO;
Przegląd i poprawianie dokumentacji.
Pracownik biurowy / asystent
Dystrybutor Polskiego jedzenia 'SamoDobro'
Członek zespołu 3 administratorów;
Wydawanie niezbędną dokumentację do 6 sklepach w okolicach Dublina;
Administracja dokumentacji z podawaniem zgłoszonych projektów i ich rejestrowanie;
Zarządzane plikami komputerowymi, w tym kopiowanie i drukowania faktur;
Zapewnienie konserwacji komputerów i strony internetowej;
Radzenie sobie z codziennymi zadaniami i wszystkich innych niezbędnych dodatkowych zadań.
Wydawanie niezbędną dokumentację do 6 sklepach w okolicach Dublina;
Administracja dokumentacji z podawaniem zgłoszonych projektów i ich rejestrowanie;
Zarządzane plikami komputerowymi, w tym kopiowanie i drukowania faktur;
Zapewnienie konserwacji komputerów i strony internetowej;
Radzenie sobie z codziennymi zadaniami i wszystkich innych niezbędnych dodatkowych zadań.
Pracownik biurowy
La Rocquettes Hotel
Witanie klientów i kierowanie ich do właściwego pracownika;
Koordynowanie wiadomości i usług kurierskich;
Odbiór, sortowanie i dystrybucja przychodzącej poczty;
Monitorować przychodzących wiadomości e-mail i odpowiadanie lub przekazanie zgodnie z wymaganiami;
Faks, skanowanie i kopiowanie dokumentów;
Aktualizacja i utrzymania baz danych, takich jak listy dyskusyjne, listy kontaktów i informacji o klientach;
Aktualizacja i utrzymanie list kontaktów personelu wewnętrznego;
Pisanie dokumentów, sprawozdań i korespondencji;
Koordynowanie i organizowanie spotkań
Pomoc w planowaniu i realizacji zdarzeń
Koordynowanie wiadomości i usług kurierskich;
Odbiór, sortowanie i dystrybucja przychodzącej poczty;
Monitorować przychodzących wiadomości e-mail i odpowiadanie lub przekazanie zgodnie z wymaganiami;
Faks, skanowanie i kopiowanie dokumentów;
Aktualizacja i utrzymania baz danych, takich jak listy dyskusyjne, listy kontaktów i informacji o klientach;
Aktualizacja i utrzymanie list kontaktów personelu wewnętrznego;
Pisanie dokumentów, sprawozdań i korespondencji;
Koordynowanie i organizowanie spotkań
Pomoc w planowaniu i realizacji zdarzeń
Grafik komputerowy - freelancer
Mastergrupa, Stopiatka
Pracowałem jako freelancer nad różnymi projektami. Projektowałem strony www, loga, wizytówki i inne rożny korporacyjne projekty. Używałem rożnego oprogramowania do projektowania, zajmując się ekscytującymi wyzwaniami i pracując z napiętym harmonogram.
Szkolenia i kursy
Cambridge certificate in advanced English (CAE)
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Aikido, Rysowanie, Design, podróże, video i fotografia
Inne
Profesjonalne nagrody:
Winner of Applause Award (Lead By Example)
Winner of Spotlight Award (Client First)
Winner of Applause Award (Lead By Example)
Winner of Spotlight Award (Client First)