Karol Rutkowski

Starszy specjalista ds. marketingu
Piaseczno, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Project Management Social Media Social Media Marketing Zarządzanie zespołem Reklama Strategia marketingowa Marketing internetowy Komunikacja Marketingowa Performance marketing Kampanie reklamowe Reklama Online

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Pracuj
Starszy Spec. ds. promocji marki
Realizacja projektów marketingowych dla użytkowników kluczowych kategorii marki Pracuj.pl
Grupa Pracuj
Specjalista ds. promocji marki
Realizacja projektów marketingowych dla użytkowników kluczowych kategorii marki Pracuj.pl
Grupa Topex
Specjalista ds trade marketingu
Samodzielna koordynacja i rozliczanie projektów marketingowych, wspierających sprzedaż produktów Grupy Topex (głównie w RT)
Sferis Sp.z o.o.
Specjalista ds. marketingu
Zakres obowiązków:
1) Samodzielne prowadzenie projektów ATL i BTL – kompleksowe planowanie, realizowanie i rozliczanie budżetów marketingowych oraz media planów;
2) Współpraca i koordynacja prac działów: prawnego, DTP, kreatywnego, księgowego, magazynowego, 20 salonów sprzedaży, product managerów oraz działu rozliczeń finansowych;
3) Koordynacja prac podwykonawców w tym: agencji reklamowych, agencji eventowych, producentów materiałów POS, agencji PR oraz wydawców reklamowych;
4) Całościowa organizacja eventów, konkursów, promocji, produkcji materiałów POS, konferencji prasowych, sesji zdjęciowej oraz wdrażanie i realizacja projektów sponsoringowych;
5) Pozyskiwanie dodatkowych budżetów marketingowych od partnerów handlowych;
6) Realizacja projektów online w tym: modernizacja oraz uaktualnianie wiadomości na stronie sferis.pl;
7) Utrzymywanie dobrych kontaktów z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy.
NAIROBIA Sp. z o.o.
Senior Account Executive (od 10.2013) / Account Executive / Junior Account Executive
Klienci: Nikon Polska, E. Wedel oraz Syngenta.

Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie projektów ATL i BTL pod nadzorem lub we współpracy z Account Managerem - kompleksowa realizacja i obsługa planu marketingowego klientów;
2) Przygotowywanie prezentacji i wycen - nadzór nad budżetami projektów;
3) Całościowa organizacja i obsługa promocji, konkursów oraz loterii konsumenckich;
4) Współpraca i koordynacja prac działów: strategii, kreacji, DTP, magazynu oraz produkcji w zakresie wszelkich projektów prowadzonych dla klienta;
5) Realizacja i aktualizacja stron www., wdrażanie i prowadzenie systemu programu lojalnościowego B2B;
6) Udział w realizacji spotów TV oraz spotów radiowych;
7) Współpraca z podwykonawcami w tym: programistami, drukarniami, producentami mat. POS, agencjami fotograficznymi, domami modelingowymi, domem mediowym etc.;
Kropka Bordo
Junior Account Executive (Stażysta)
Klienci: Verdin, Sodexo oraz Galbani

Zakres obowiązków:
tworzenie prezentacji ofertowych dla klienta, wyceny i realizacja produkcji materiałów reklamowych (gadżety reklamowe oraz mat. POS), bezpośrednia współpraca z klientem, działem kreacji oraz działem DTP pod nadzorem Account Managera. Udział w przygotowywaniu materiałów prasowych oraz prezentacji przetargowych;
Logo
Stażysta
Miesięcznik PRESS
Zakres obowiązków:
research wiadomości w Internecie, wywiady telefoniczne z postaciami ze świata mediów i reklamy, pomoc przy przygotowywaniu artykułów dotyczących najnowszych informacji z rynku mediów i reklamy w Polsce w tym pisanie fragmentów artykułów, zbieranie i weryfikacja danych wtórnych oraz czytanie artykułów przed wydrukiem.
TVN Warner Bros. Discovery
Stażysta w dziale produkcyjno-reklamowym
Klienci: TVN, Kinder Bueno oraz Zelmer

Zakres obowiązków:
współpraca z wewnętrznym działem produkcji reklamowej TVN oraz producentem reklamowym przy realizacji projektów graficznych dla: reklam w paskach „hotline”, kreacji ramówek programowych, a także koordynacja realizacji kreacji dla TVN Meteo.
Lemon Sky JWT
Stażysta w dziale Client Service
Klienci: Timotei, IKEA, Shell oraz HSBC

Zakres obowiązków:
współudział przy tworzeniu prezentacji przetargowych, organizacji sesji zdjęciowych, analiza rynku konkurencji klientów, rola „tajemniczego klienta” w POS.

Szkolenia i kursy

2012  Szkolenie pt. „Ochrona danych osobowych” potwierdzone certyfikatem firmy: Lex Artist;
2012  Szkolenie produktowe Nikon (lustrzanki, kompakty, lornetki, obiektywy);
2012  Międzynarodowy Kongres Shopper Marketingu POPAI The Global Association for Marketing at Retail;
2009  Szkolenie post-produkcyjne - studio „Orka” w Warszawie;
2009  Szkolenie pt. „Trening Kreatywności”;
2009  Szkolenie pt. „stres” - jak go rozpoznać i oswoić;
2009  Szkolenie pt. „Project Management w agencji reklamowej” - prowadzony przez agencję Firefly Creation;
2008  Szkolenie pt. „Kultura w biznesie, technik perswazji w sprzedaży” oraz „obsługa klienta biznesowego”;

Edukacja

Logo
Zarządzanie z spec. Public Relations, magisterskie
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
Logo
Zarządzanie z spec. Reklama, licencjackie
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

• Podróże;
• Fotografia;
• Reklama.

Organizacje

Od 2004 r. Wolontariat w fundacji „Pomóż dorosnąć” - wspierająca dzieci z patologicznych rodzin na ternie Piaseczna i okolic.

Inne

2014  Z własnej inicjatywy pozyskanie dodatkowych sponsorów nagród do promocji Nikon Coolpix;
2013  Wygrana w konkursie Szkoły Mistrzów Reklamy: produkcja filmu viralowego dla MasterCard;
2012  Wygrana w konkursie POPAI DIGITAL AWARDS w kategorii Electronics (1. i 2. miejsce);
2011  Wygrana w konkursie POPAI DIGITAL AWARDS w kategorii Electronics (1. miejsce).

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Chorwacja
Chorwacja
Chorwacja - Adriatyk wakacje marzeń. Nasze wakacyjne wspomnienia.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
RYNEK REKLAMY
RYNEK REKLAMY
Wszystkie liczące się firmy z branży reklamowej i medialnej.
SHOPPER MARKETING
SHOPPER MARKETING
Dla wszystkich zainteresowanych i związanych z SHOPPER MARKETINGIEM
Wyższa Szkoła Promocji
Wyższa Szkoła Promocji
Misja Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe
Wyższa Szkoła Promocji
Wyższa Szkoła Promocji
Grupa zrzeszająca studentów i kadrę WSP.