Umiejętności
Digital Marketing
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Reklama
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Komunikacja Marketingowa
Performance marketing
Kampanie reklamowe
Reklama Online
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
Zakres obowiązków:
1) Samodzielne prowadzenie projektów ATL i BTL – kompleksowe planowanie, realizowanie i rozliczanie budżetów marketingowych oraz media planów;
2) Współpraca i koordynacja prac działów: prawnego, DTP, kreatywnego, księgowego, magazynowego, 20 salonów sprzedaży, product managerów oraz działu rozliczeń finansowych;
3) Koordynacja prac podwykonawców w tym: agencji reklamowych, agencji eventowych, producentów materiałów POS, agencji PR oraz wydawców reklamowych;
4) Całościowa organizacja eventów, konkursów, promocji, produkcji materiałów POS, konferencji prasowych, sesji zdjęciowej oraz wdrażanie i realizacja projektów sponsoringowych;
5) Pozyskiwanie dodatkowych budżetów marketingowych od partnerów handlowych;
6) Realizacja projektów online w tym: modernizacja oraz uaktualnianie wiadomości na stronie sferis.pl;
7) Utrzymywanie dobrych kontaktów z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy.
1) Samodzielne prowadzenie projektów ATL i BTL – kompleksowe planowanie, realizowanie i rozliczanie budżetów marketingowych oraz media planów;
2) Współpraca i koordynacja prac działów: prawnego, DTP, kreatywnego, księgowego, magazynowego, 20 salonów sprzedaży, product managerów oraz działu rozliczeń finansowych;
3) Koordynacja prac podwykonawców w tym: agencji reklamowych, agencji eventowych, producentów materiałów POS, agencji PR oraz wydawców reklamowych;
4) Całościowa organizacja eventów, konkursów, promocji, produkcji materiałów POS, konferencji prasowych, sesji zdjęciowej oraz wdrażanie i realizacja projektów sponsoringowych;
5) Pozyskiwanie dodatkowych budżetów marketingowych od partnerów handlowych;
6) Realizacja projektów online w tym: modernizacja oraz uaktualnianie wiadomości na stronie sferis.pl;
7) Utrzymywanie dobrych kontaktów z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy.
Senior Account Executive (od 10.2013) / Account Executive / Junior Account Executive
Klienci: Nikon Polska, E. Wedel oraz Syngenta.
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie projektów ATL i BTL pod nadzorem lub we współpracy z Account Managerem - kompleksowa realizacja i obsługa planu marketingowego klientów;
2) Przygotowywanie prezentacji i wycen - nadzór nad budżetami projektów;
3) Całościowa organizacja i obsługa promocji, konkursów oraz loterii konsumenckich;
4) Współpraca i koordynacja prac działów: strategii, kreacji, DTP, magazynu oraz produkcji w zakresie wszelkich projektów prowadzonych dla klienta;
5) Realizacja i aktualizacja stron www., wdrażanie i prowadzenie systemu programu lojalnościowego B2B;
6) Udział w realizacji spotów TV oraz spotów radiowych;
7) Współpraca z podwykonawcami w tym: programistami, drukarniami, producentami mat. POS, agencjami fotograficznymi, domami modelingowymi, domem mediowym etc.;
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie projektów ATL i BTL pod nadzorem lub we współpracy z Account Managerem - kompleksowa realizacja i obsługa planu marketingowego klientów;
2) Przygotowywanie prezentacji i wycen - nadzór nad budżetami projektów;
3) Całościowa organizacja i obsługa promocji, konkursów oraz loterii konsumenckich;
4) Współpraca i koordynacja prac działów: strategii, kreacji, DTP, magazynu oraz produkcji w zakresie wszelkich projektów prowadzonych dla klienta;
5) Realizacja i aktualizacja stron www., wdrażanie i prowadzenie systemu programu lojalnościowego B2B;
6) Udział w realizacji spotów TV oraz spotów radiowych;
7) Współpraca z podwykonawcami w tym: programistami, drukarniami, producentami mat. POS, agencjami fotograficznymi, domami modelingowymi, domem mediowym etc.;
Junior Account Executive (Stażysta)
Klienci: Verdin, Sodexo oraz Galbani
Zakres obowiązków:
tworzenie prezentacji ofertowych dla klienta, wyceny i realizacja produkcji materiałów reklamowych (gadżety reklamowe oraz mat. POS), bezpośrednia współpraca z klientem, działem kreacji oraz działem DTP pod nadzorem Account Managera. Udział w przygotowywaniu materiałów prasowych oraz prezentacji przetargowych;
Zakres obowiązków:
tworzenie prezentacji ofertowych dla klienta, wyceny i realizacja produkcji materiałów reklamowych (gadżety reklamowe oraz mat. POS), bezpośrednia współpraca z klientem, działem kreacji oraz działem DTP pod nadzorem Account Managera. Udział w przygotowywaniu materiałów prasowych oraz prezentacji przetargowych;
Stażysta
Miesięcznik PRESS
Zakres obowiązków:
research wiadomości w Internecie, wywiady telefoniczne z postaciami ze świata mediów i reklamy, pomoc przy przygotowywaniu artykułów dotyczących najnowszych informacji z rynku mediów i reklamy w Polsce w tym pisanie fragmentów artykułów, zbieranie i weryfikacja danych wtórnych oraz czytanie artykułów przed wydrukiem.
research wiadomości w Internecie, wywiady telefoniczne z postaciami ze świata mediów i reklamy, pomoc przy przygotowywaniu artykułów dotyczących najnowszych informacji z rynku mediów i reklamy w Polsce w tym pisanie fragmentów artykułów, zbieranie i weryfikacja danych wtórnych oraz czytanie artykułów przed wydrukiem.
Stażysta w dziale produkcyjno-reklamowym
Klienci: TVN, Kinder Bueno oraz Zelmer
Zakres obowiązków:
współpraca z wewnętrznym działem produkcji reklamowej TVN oraz producentem reklamowym przy realizacji projektów graficznych dla: reklam w paskach „hotline”, kreacji ramówek programowych, a także koordynacja realizacji kreacji dla TVN Meteo.
Zakres obowiązków:
współpraca z wewnętrznym działem produkcji reklamowej TVN oraz producentem reklamowym przy realizacji projektów graficznych dla: reklam w paskach „hotline”, kreacji ramówek programowych, a także koordynacja realizacji kreacji dla TVN Meteo.
Szkolenia i kursy
2012 Szkolenie pt. „Ochrona danych osobowych” potwierdzone certyfikatem firmy: Lex Artist;
2012 Szkolenie produktowe Nikon (lustrzanki, kompakty, lornetki, obiektywy);
2012 Międzynarodowy Kongres Shopper Marketingu POPAI The Global Association for Marketing at Retail;
2009 Szkolenie post-produkcyjne - studio „Orka” w Warszawie;
2009 Szkolenie pt. „Trening Kreatywności”;
2009 Szkolenie pt. „stres” - jak go rozpoznać i oswoić;
2009 Szkolenie pt. „Project Management w agencji reklamowej” - prowadzony przez agencję Firefly Creation;
2008 Szkolenie pt. „Kultura w biznesie, technik perswazji w sprzedaży” oraz „obsługa klienta biznesowego”;
2012 Szkolenie produktowe Nikon (lustrzanki, kompakty, lornetki, obiektywy);
2012 Międzynarodowy Kongres Shopper Marketingu POPAI The Global Association for Marketing at Retail;
2009 Szkolenie post-produkcyjne - studio „Orka” w Warszawie;
2009 Szkolenie pt. „Trening Kreatywności”;
2009 Szkolenie pt. „stres” - jak go rozpoznać i oswoić;
2009 Szkolenie pt. „Project Management w agencji reklamowej” - prowadzony przez agencję Firefly Creation;
2008 Szkolenie pt. „Kultura w biznesie, technik perswazji w sprzedaży” oraz „obsługa klienta biznesowego”;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
• Podróże;
• Fotografia;
• Reklama.
• Fotografia;
• Reklama.
Organizacje
Od 2004 r. Wolontariat w fundacji „Pomóż dorosnąć” - wspierająca dzieci z patologicznych rodzin na ternie Piaseczna i okolic.
Inne
2014 Z własnej inicjatywy pozyskanie dodatkowych sponsorów nagród do promocji Nikon Coolpix;
2013 Wygrana w konkursie Szkoły Mistrzów Reklamy: produkcja filmu viralowego dla MasterCard;
2012 Wygrana w konkursie POPAI DIGITAL AWARDS w kategorii Electronics (1. i 2. miejsce);
2011 Wygrana w konkursie POPAI DIGITAL AWARDS w kategorii Electronics (1. miejsce).
2013 Wygrana w konkursie Szkoły Mistrzów Reklamy: produkcja filmu viralowego dla MasterCard;
2012 Wygrana w konkursie POPAI DIGITAL AWARDS w kategorii Electronics (1. i 2. miejsce);
2011 Wygrana w konkursie POPAI DIGITAL AWARDS w kategorii Electronics (1. miejsce).
Grupy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Wyższa Szkoła Promocji
Misja
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe