Karol Przesławski

Sprzedaż i Marketing, Marketing i Sprzedaż - zawsze z pasją i zaangażowaniem .
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Facebook GIMP Google Analytics Instagram Microsoft Office Photoscape Ahrefs Canva semstorm Senuto

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Doradca Klienta Strategicznego VIP
CS Group S. A.
Logo
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
SPA Orkana sp. z o.o.
o Współtworzenie i realizacja działań marketingowych zgodnych ze strategią obiektu;
o Prowadzenie i tworzenie treści oraz komunikacji w kanałach social media (Facebook, Google+, Instagram);
o Współpraca z agencjami marketingowymi w ramach realizacji szeroko pojętych akcji marketingowych;
o Zarządzanie stroną www oraz koordynacja działań SEO;
o Współpraca z partnerami Firmy;
o Sprzedaż usług i produktów Firmy;
o Organizacja eventów.
Logo
Dyrektor Sprzedaży
Zest Design Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
o Zarządzanie strategią sprzedaży i tworzenie polityki handlowej Firmy;
o Pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo, tworzenie długofalowych strategii współpracy;
o Raportowanie zgodnie z przyjętymi standardami do Zarządu.
ClearSense Polska
Regionalny Kierownik Sprzedaży
o Opracowanie i realizacja krótko- i długoterminowych strategii sprzedaży dla podległych grup handlowców;
o Rozwój kompetencji sprzedażowych, motywacja, szkolenia pracowników;
o Aktywne uczestnictwo w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy;
o Budowanie długoterminowych relacji ze strategicznymi Klientami Firmy poprzez aktywny udział w procesach sprzedaży.
PKT.PL
Regionalny Kierownik Sprzedaży
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Lider Grupy Sprzedaży
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.

Szkolenia i kursy

o Luty 2013r. – Leadership Zaawansowane Przywództwo (Tożsamość managera, Manager vs. Leader, Motywowanie, Metody wywierania wpływu, Mowa ciała, Leadership);
o Lipiec 2005r. – Efektywne techniki sprzedaży i obsługi klienta. Szkolenie
wdrożeniowe DITEL S.A.;

Edukacja

Logo
Politologia, Politologia, specjalność – Dziennikarstwo., magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Świeże powietrze, otwarte przestrzenie... Zawsze dobra lektura - szczególnie o tematyce sportowej (ze wskazaniem na biografie); Kino/Film; Media społecznościowe, sport (aktywnie: MTB, fitness, frisbee; pasywnie: piłka nożna, piłka ręczna, kolarstwo szosowe), muzyka, fotografia reportażowa i portretowa, gry komputerowe (PC oraz XBox).