Umiejętności
Strategia biznesowa
Lotus Notes
Zarządzanie projektami
Word
Excell
TMS
Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Transporcie Rzeczy
Bezwzrokowe pisanie
ADR
Chainware
Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Branch Manager
- zapewnienie klientom firmy najwyższych standardów jakości oferowanych usług,
- realizacja wyznaczonego budżetu sprzedażowego usług transportowych,
- aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów,
- przygotowywanie oferty dla klienta, udział w negocjacjach,
- zapewnienie klientom wsparcia w zakresie doradztwa w obszarze transportu,
- prowadzenie rekrutacji, zatrudnianie przewoźników współpracujących z Visline,
- reprezentowanie firmy wobec klientów i otoczenia
- realizacja wyznaczonego budżetu sprzedażowego usług transportowych,
- aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów,
- przygotowywanie oferty dla klienta, udział w negocjacjach,
- zapewnienie klientom wsparcia w zakresie doradztwa w obszarze transportu,
- prowadzenie rekrutacji, zatrudnianie przewoźników współpracujących z Visline,
- reprezentowanie firmy wobec klientów i otoczenia
Kierownik Operacyjny Transportu
•realizacja strategii handlowej – sprzedaż usług transportowych na zewnątrz Grupy wg ustalonych planów sprzedażowych,
•przygotowywanie oferty dla klienta, udział w negocjacjach, aktywne pozyskiwanie klientów,
•budowanie i rozwijanie relacji z klientem na bazie zainicjowanych kontaktów wraz z kompleksową obsługą procesu sprzedażowego i obsługi klienta,
•zapewnienie klientom wsparcia w zakresie doradztwa w obszarze transportu,
•optymalizacja kosztów transportu CD,
•koordynowanie, planowanie i delegowanie zadań pracownikom poszczególnych obszarów CD,
•raportowanie do SMT o stanie wykonania zadań w poszczególnych obszarach CD,
•udział w tworzeniu planów budżetowych i strategii rozwoju Firmy.
•przygotowywanie oferty dla klienta, udział w negocjacjach, aktywne pozyskiwanie klientów,
•budowanie i rozwijanie relacji z klientem na bazie zainicjowanych kontaktów wraz z kompleksową obsługą procesu sprzedażowego i obsługi klienta,
•zapewnienie klientom wsparcia w zakresie doradztwa w obszarze transportu,
•optymalizacja kosztów transportu CD,
•koordynowanie, planowanie i delegowanie zadań pracownikom poszczególnych obszarów CD,
•raportowanie do SMT o stanie wykonania zadań w poszczególnych obszarach CD,
•udział w tworzeniu planów budżetowych i strategii rozwoju Firmy.
Koordynator ds. Sieci Dystrybucji Farmada Transport
•analiza kosztów połączeń transportowych wewnątrz firmy w kontekście powstania nowych CD,
•tworzenie nowej sieci połączeń pomiędzy CD i magazynami Firmy na terenie kraju,
•koordynacja procesów magazynowo-transportowych w związku z tworzeniem nowej sieci połączeń,
•wdrażanie modelu nowej sieci dystrybucyjnej na terenie kraju,
•tworzenie procedur i instrukcji funkcjonowania nowych obszarów działalności w obrębie Firmy,
•udział w projekcie budowy nowej bazy rozliczeniowej przewoźników – stworzenie kluczowych zasad funkcjonowania bazy, testowanie, nadzór nad wdrożeniem,
•koordynacja, planowanie, wyznaczanie celów i zadań pracownikom transportu krajowego,
•optymalizacja kosztów transportowych w istniejącej sieci połączeń – sprzedaż zewnętrzna
•tworzenie nowej sieci połączeń pomiędzy CD i magazynami Firmy na terenie kraju,
•koordynacja procesów magazynowo-transportowych w związku z tworzeniem nowej sieci połączeń,
•wdrażanie modelu nowej sieci dystrybucyjnej na terenie kraju,
•tworzenie procedur i instrukcji funkcjonowania nowych obszarów działalności w obrębie Firmy,
•udział w projekcie budowy nowej bazy rozliczeniowej przewoźników – stworzenie kluczowych zasad funkcjonowania bazy, testowanie, nadzór nad wdrożeniem,
•koordynacja, planowanie, wyznaczanie celów i zadań pracownikom transportu krajowego,
•optymalizacja kosztów transportowych w istniejącej sieci połączeń – sprzedaż zewnętrzna
Kierownik Filii
•odpowiedzialność za realizację strategii rozwoju firmy w podległym regionie,
•zapewnienie klientom firmy najwyższych standardów jakości oferowanych usług,
•realizacja KPI wyznaczonych przez korporację,
•realizacja wyznaczonego budżetu sprzedażowego i właściwej struktury sprzedanych usług,
•aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów, ustalania targetów dla teamu handlowego,
•prowadzenie rekrutacji, szkolenie, ocenianie pracowników, zatrudnianie i ocenianie kurierów współpracujących z TNT,
•kontrola właściwego poziomu kosztów generowanych przez filię
•reprezentowanie firmy wobec klientów i otoczenia
•zapewnienie klientom firmy najwyższych standardów jakości oferowanych usług,
•realizacja KPI wyznaczonych przez korporację,
•realizacja wyznaczonego budżetu sprzedażowego i właściwej struktury sprzedanych usług,
•aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów, ustalania targetów dla teamu handlowego,
•prowadzenie rekrutacji, szkolenie, ocenianie pracowników, zatrudnianie i ocenianie kurierów współpracujących z TNT,
•kontrola właściwego poziomu kosztów generowanych przez filię
•reprezentowanie firmy wobec klientów i otoczenia
Kierownik Oddziału
•realizacja polityki rozwoju Grupy Raben na poziomie oddziału,
•dbałość o właściwy wynik finansowy oddziału oraz jakość pracy,
•dbałość o właściwą jakość pracy oddziału;
•raportowanie zarządowi firmy o aktualnej sytuacji oddziału i realizacji założeń budżetowych,
•utrzymywanie kontaktów z klientami,
•aktywna współpraca z działem sprzedaży w zakresie zdobywania nowych klientów, ustalania warunków współpracy, tworzeniu planów sprzedaży,
•planowanie i przygotowanie zadań dla pracowników oraz bieżąca pomoc i kontrola ich realizacji,
•prowadzenie rekrutacji, szkolenie i ocenianie pracowników, zatrudnianie i ocenianie dostawców usług zgodnie z normami obowiązującymi w firmie,
•reprezentowanie firmy wobec klientów i otoczenia
•dbałość o właściwy wynik finansowy oddziału oraz jakość pracy,
•dbałość o właściwą jakość pracy oddziału;
•raportowanie zarządowi firmy o aktualnej sytuacji oddziału i realizacji założeń budżetowych,
•utrzymywanie kontaktów z klientami,
•aktywna współpraca z działem sprzedaży w zakresie zdobywania nowych klientów, ustalania warunków współpracy, tworzeniu planów sprzedaży,
•planowanie i przygotowanie zadań dla pracowników oraz bieżąca pomoc i kontrola ich realizacji,
•prowadzenie rekrutacji, szkolenie i ocenianie pracowników, zatrudnianie i ocenianie dostawców usług zgodnie z normami obowiązującymi w firmie,
•reprezentowanie firmy wobec klientów i otoczenia
Reprezentant Regionalny (sprzęt i odczynniki laboratoryjne)
Alexim Sp. z o.o.
•realizacja targetów sprzedażowych w regionie (woj. zachodniopomorskie, lubuskie, wielkopolskie),
•przygotowywanie ofert dla klientów instytucjonalnych (szpitale, laboratoria),
•prowadzenie i kontrola zleceń,
•regularne kontakty z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów,
•analiza wyników,
•opracowywanie strategii działania dla poszczególnych klientów firmy
•przygotowywanie ofert dla klientów instytucjonalnych (szpitale, laboratoria),
•prowadzenie i kontrola zleceń,
•regularne kontakty z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów,
•analiza wyników,
•opracowywanie strategii działania dla poszczególnych klientów firmy
Kierownik Stacji Paliw
Texaco Polska
•kontrola kompleksu - stacja paliw, sklep, myjnia
•dbanie o prawidłową obsługę klienta przez podległych pracowników
•dbanie o standardy jakości obowiązujące w firmie
•szkolenie pracowników w zakresie obowiązujących w firmie procedur
•rekrutacja pracowników, wnioskowanie o przyznanie premii, nagród lub kar dla pracowników
•realizacja strategii sprzedaży firmy
•zarządzani stanami magazynowymi,dbanie o właściwą rotację towarów
•dbanie o prawidłową obsługę klienta przez podległych pracowników
•dbanie o standardy jakości obowiązujące w firmie
•szkolenie pracowników w zakresie obowiązujących w firmie procedur
•rekrutacja pracowników, wnioskowanie o przyznanie premii, nagród lub kar dla pracowników
•realizacja strategii sprzedaży firmy
•zarządzani stanami magazynowymi,dbanie o właściwą rotację towarów
Asystent w Zakładzie Biologii Człowieka
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Słupsku
•prowadzenie wykładów z anatomii człowieka, statystyki,
•prowadzenie ćwiczeń z anatomii człowieka, histologii, biomedyki, statystyki i antropometrii,
•udział w badaniach wykopaliskowych w Kamienicy Szlacheckiej i Nowym Łowiczu,
•czynny udział w konferencjach naukowych organizowanych przez PTA,
•pisanie artykułów i streszczeń dotyczących prowadzonych badań
•prowadzenie ćwiczeń z anatomii człowieka, histologii, biomedyki, statystyki i antropometrii,
•udział w badaniach wykopaliskowych w Kamienicy Szlacheckiej i Nowym Łowiczu,
•czynny udział w konferencjach naukowych organizowanych przez PTA,
•pisanie artykułów i streszczeń dotyczących prowadzonych badań
Szkolenia i kursy
2007 sierpień-warsztaty „Procedury coachingowe”–firma Kontrakt OSH
2006 luty-szkolenie „Lider i menedżer”–firma Door Poland Sp. z o.o.
2004 maj-kurs DGSA zakończony egzaminem państwowym (licencjonowany doradca DGSA)
2002 marzec-szkolenie „Coaching dla kierowników” – firma Profes
2002 marzec-szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” – firma Profes
2001 listopad-szkolenie „Sukces w nowej roli menedżera”– firma Cegos
2001 październik-szkolenie „Aktywny telemarketing” – firma Profes
2001 -ukończenie kursu „Transport materiałów niebezpiecznych (ADR) w świetle obowiązujących przepisów”
1998- Merchandising – Grudzińska&Associates
1997-1999- szereg szkoleń organizowanych przez Dział Szkoleń Texaco Produkty dotyczących obsługi klienta, oceny pracowników, prowadzenia działu HR
1994-1995 Practical English Course–Nauczycielskie Kolegium Języka Angielskiego WSP w Słupsku
2006 luty-szkolenie „Lider i menedżer”–firma Door Poland Sp. z o.o.
2004 maj-kurs DGSA zakończony egzaminem państwowym (licencjonowany doradca DGSA)
2002 marzec-szkolenie „Coaching dla kierowników” – firma Profes
2002 marzec-szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” – firma Profes
2001 listopad-szkolenie „Sukces w nowej roli menedżera”– firma Cegos
2001 październik-szkolenie „Aktywny telemarketing” – firma Profes
2001 -ukończenie kursu „Transport materiałów niebezpiecznych (ADR) w świetle obowiązujących przepisów”
1998- Merchandising – Grudzińska&Associates
1997-1999- szereg szkoleń organizowanych przez Dział Szkoleń Texaco Produkty dotyczących obsługi klienta, oceny pracowników, prowadzenia działu HR
1994-1995 Practical English Course–Nauczycielskie Kolegium Języka Angielskiego WSP w Słupsku
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Transport i zarządzanie flotą
Zainteresowania
turystyka górska
literatura
sport
literatura
sport
Inne
- doskonała znajomość środowiska Windows,
- doskonała znajomość pakietu Office (Excell, Word, Power Point),
- bardzo dobra znajomość Lotus Notes, Outlook Express,
- umiejętność bezwzrokowego pisania tekstów,
- znajomość programu SAP.
- zdolność do pracy w stresie,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- łatwość przyswajania wiedzy,
- prawo jazdy kategorii B
- doskonała znajomość pakietu Office (Excell, Word, Power Point),
- bardzo dobra znajomość Lotus Notes, Outlook Express,
- umiejętność bezwzrokowego pisania tekstów,
- znajomość programu SAP.
- zdolność do pracy w stresie,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- łatwość przyswajania wiedzy,
- prawo jazdy kategorii B
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.