Karol Lorek

Piła, wielkopolskie

Umiejętności

Strategia biznesowa Lotus Notes Zarządzanie projektami Word Excell TMS Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Transporcie Rzeczy Bezwzrokowe pisanie ADR Chainware Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

VISLINE Sp. z o.o.
Branch Manager
- zapewnienie klientom firmy najwyższych standardów jakości oferowanych usług,
- realizacja wyznaczonego budżetu sprzedażowego usług transportowych,
- aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów,
- przygotowywanie oferty dla klienta, udział w negocjacjach,
- zapewnienie klientom wsparcia w zakresie doradztwa w obszarze transportu,
- prowadzenie rekrutacji, zatrudnianie przewoźników współpracujących z Visline,
- reprezentowanie firmy wobec klientów i otoczenia
GRUPA NEUCA
Kierownik Operacyjny Transportu
•realizacja strategii handlowej – sprzedaż usług transportowych na zewnątrz Grupy wg ustalonych planów sprzedażowych,
•przygotowywanie oferty dla klienta, udział w negocjacjach, aktywne pozyskiwanie klientów,
•budowanie i rozwijanie relacji z klientem na bazie zainicjowanych kontaktów wraz z kompleksową obsługą procesu sprzedażowego i obsługi klienta,
•zapewnienie klientom wsparcia w zakresie doradztwa w obszarze transportu,
•optymalizacja kosztów transportu CD,
•koordynowanie, planowanie i delegowanie zadań pracownikom poszczególnych obszarów CD,
•raportowanie do SMT o stanie wykonania zadań w poszczególnych obszarach CD,
•udział w tworzeniu planów budżetowych i strategii rozwoju Firmy.
GRUPA NEUCA
Koordynator ds. Sieci Dystrybucji Farmada Transport
•analiza kosztów połączeń transportowych wewnątrz firmy w kontekście powstania nowych CD,
•tworzenie nowej sieci połączeń pomiędzy CD i magazynami Firmy na terenie kraju,
•koordynacja procesów magazynowo-transportowych w związku z tworzeniem nowej sieci połączeń,
•wdrażanie modelu nowej sieci dystrybucyjnej na terenie kraju,
•tworzenie procedur i instrukcji funkcjonowania nowych obszarów działalności w obrębie Firmy,
•udział w projekcie budowy nowej bazy rozliczeniowej przewoźników – stworzenie kluczowych zasad funkcjonowania bazy, testowanie, nadzór nad wdrożeniem,
•koordynacja, planowanie, wyznaczanie celów i zadań pracownikom transportu krajowego,
•optymalizacja kosztów transportowych w istniejącej sieci połączeń – sprzedaż zewnętrzna
Logo
KIEROWNIK TRANSPORTU
Transpil Spedition
•dbałość o właściwy wynik finansowy,
•kontrola planowania pracy taboru własnego,
•utrzymywanie kontaktów z klientami,
•planowanie i przygotowanie zadań dla pracowników oraz bieżąca pomoc i kontrola ich realizacji,
•reprezentowanie firmy wobec klientów i otoczenia
TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Kierownik Filii
•odpowiedzialność za realizację strategii rozwoju firmy w podległym regionie,
•zapewnienie klientom firmy najwyższych standardów jakości oferowanych usług,
•realizacja KPI wyznaczonych przez korporację,
•realizacja wyznaczonego budżetu sprzedażowego i właściwej struktury sprzedanych usług,
•aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów, ustalania targetów dla teamu handlowego,
•prowadzenie rekrutacji, szkolenie, ocenianie pracowników, zatrudnianie i ocenianie kurierów współpracujących z TNT,
•kontrola właściwego poziomu kosztów generowanych przez filię
•reprezentowanie firmy wobec klientów i otoczenia
Grupa Raben
Kierownik Oddziału
•realizacja polityki rozwoju Grupy Raben na poziomie oddziału,
•dbałość o właściwy wynik finansowy oddziału oraz jakość pracy,
•dbałość o właściwą jakość pracy oddziału;
•raportowanie zarządowi firmy o aktualnej sytuacji oddziału i realizacji założeń budżetowych,
•utrzymywanie kontaktów z klientami,
•aktywna współpraca z działem sprzedaży w zakresie zdobywania nowych klientów, ustalania warunków współpracy, tworzeniu planów sprzedaży,
•planowanie i przygotowanie zadań dla pracowników oraz bieżąca pomoc i kontrola ich realizacji,
•prowadzenie rekrutacji, szkolenie i ocenianie pracowników, zatrudnianie i ocenianie dostawców usług zgodnie z normami obowiązującymi w firmie,
•reprezentowanie firmy wobec klientów i otoczenia
Logo
Reprezentant Regionalny (sprzęt i odczynniki laboratoryjne)
Alexim Sp. z o.o.
•realizacja targetów sprzedażowych w regionie (woj. zachodniopomorskie, lubuskie, wielkopolskie),
•przygotowywanie ofert dla klientów instytucjonalnych (szpitale, laboratoria),
•prowadzenie i kontrola zleceń,
•regularne kontakty z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów,
•analiza wyników,
•opracowywanie strategii działania dla poszczególnych klientów firmy
Logo
Kierownik Stacji Paliw
Texaco Polska
•kontrola kompleksu - stacja paliw, sklep, myjnia
•dbanie o prawidłową obsługę klienta przez podległych pracowników
•dbanie o standardy jakości obowiązujące w firmie
•szkolenie pracowników w zakresie obowiązujących w firmie procedur
•rekrutacja pracowników, wnioskowanie o przyznanie premii, nagród lub kar dla pracowników
•realizacja strategii sprzedaży firmy
•zarządzani stanami magazynowymi,dbanie o właściwą rotację towarów
Logo
Asystent w Zakładzie Biologii Człowieka
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Słupsku
•prowadzenie wykładów z anatomii człowieka, statystyki,
•prowadzenie ćwiczeń z anatomii człowieka, histologii, biomedyki, statystyki i antropometrii,
•udział w badaniach wykopaliskowych w Kamienicy Szlacheckiej i Nowym Łowiczu,
•czynny udział w konferencjach naukowych organizowanych przez PTA,
•pisanie artykułów i streszczeń dotyczących prowadzonych badań

Szkolenia i kursy

2007 sierpień-warsztaty „Procedury coachingowe”–firma Kontrakt OSH
2006 luty-szkolenie „Lider i menedżer”–firma Door Poland Sp. z o.o.
2004 maj-kurs DGSA zakończony egzaminem państwowym (licencjonowany doradca DGSA)
2002 marzec-szkolenie „Coaching dla kierowników” – firma Profes
2002 marzec-szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” – firma Profes
2001 listopad-szkolenie „Sukces w nowej roli menedżera”– firma Cegos
2001 październik-szkolenie „Aktywny telemarketing” – firma Profes
2001 -ukończenie kursu „Transport materiałów niebezpiecznych (ADR) w świetle obowiązujących przepisów”
1998- Merchandising – Grudzińska&Associates
1997-1999- szereg szkoleń organizowanych przez Dział Szkoleń Texaco Produkty dotyczących obsługi klienta, oceny pracowników, prowadzenia działu HR
1994-1995 Practical English Course–Nauczycielskie Kolegium Języka Angielskiego WSP w Słupsku

Edukacja

Logo
Comprehensive Business Management Program, studia podyplomowe
Uniwersytet Gdański
Logo
Biologia, magisterskie
Pomorska Akademia Pedagogiczna w Słupsku

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Transport i zarządzanie flotą

Zainteresowania

turystyka górska
literatura
sport

Inne

- doskonała znajomość środowiska Windows,
- doskonała znajomość pakietu Office (Excell, Word, Power Point),
- bardzo dobra znajomość Lotus Notes, Outlook Express,
- umiejętność bezwzrokowego pisania tekstów,
- znajomość programu SAP.
- zdolność do pracy w stresie,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- łatwość przyswajania wiedzy,
- prawo jazdy kategorii B

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.