Umiejętności
Negocjacje kontraktu
Kreatywność
dotarcie do konsumenta
Obsługa kluczowych klientów
Managing Key Accounts
pisanie wniosków
Budowanie zepołu
Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
praca pod presją czasu
dotacje unijne
Umiejętności sprzedażowe
entuzjazm
Znajomość języka niemieckiego (B1)
odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
ochrona środowiska, gospodarka odpadami i opakowaniami, emisja zanieczyszczeń i raportowanie
znajomość rynku inwestycji i procesów inwestycyjnych
PISANIE UMÓW
język angielski B2.2
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Działu Wsparcia Międzynarodowego:
• utrzymywałem przepływ towarów do zagranicznych klientów, takich jak: Szwajcaria, Grenlandia, Islandia, Norwegia, Wyspy Owcze;
• codzienne sporządzałem raporty, zawierające dane o wielkościach produkcji w języku angielskim;
• koordynowałem komórki kontroli jakości;
• wspomagałem dział zwrotów towarów, poprzez administrowanie danych dotyczących klientów;
• obsługiwałem programy IT;
• brałem czynny udział w planowaniu powierzchni magazynowej, w celu pomieszczenia dużych ilości towarów, niezbędnych do codziennej wysyłki zamówień;
• na bieżąco rozwiązywałem liczne problemy, związane z codziennym procesem wysyłki zamówień;
• utrzymywałem przepływ towarów na najwyższym poziomie, poprzez odprawę kierowców międzynarodowych, mając na uwadze przede wszystkim zadowolenie klienta;
• zostawałem po godzinach pracy, w celu wspierania strategii i celów rozwijającej się firmy;
• osiągałem zamierzone cele pod presją czasu;
• koordynowałem przesyłki oraz samodzielnie podejmowałem decyzje w krytycznych sytuacjach, gdzie niejednokrotnie wykazywałem się umiejętnościami administracyjnymi i organizacyjnymi;
• za każdym razem ukazywałem bardzo dobre zdolności interpersonalne przy współpracy z zespołem zarządzania na najwyższym poziomie;
• codzienne sporządzałem raporty, zawierające dane o wielkościach produkcji w języku angielskim;
• koordynowałem komórki kontroli jakości;
• wspomagałem dział zwrotów towarów, poprzez administrowanie danych dotyczących klientów;
• obsługiwałem programy IT;
• brałem czynny udział w planowaniu powierzchni magazynowej, w celu pomieszczenia dużych ilości towarów, niezbędnych do codziennej wysyłki zamówień;
• na bieżąco rozwiązywałem liczne problemy, związane z codziennym procesem wysyłki zamówień;
• utrzymywałem przepływ towarów na najwyższym poziomie, poprzez odprawę kierowców międzynarodowych, mając na uwadze przede wszystkim zadowolenie klienta;
• zostawałem po godzinach pracy, w celu wspierania strategii i celów rozwijającej się firmy;
• osiągałem zamierzone cele pod presją czasu;
• koordynowałem przesyłki oraz samodzielnie podejmowałem decyzje w krytycznych sytuacjach, gdzie niejednokrotnie wykazywałem się umiejętnościami administracyjnymi i organizacyjnymi;
• za każdym razem ukazywałem bardzo dobre zdolności interpersonalne przy współpracy z zespołem zarządzania na najwyższym poziomie;
Doradca
• zajmowałem czołowe miejsca w konkursach sprzedażowych: nagroda główna- Pierwsze miejsce w Polsce – grudzień, 14 miejsce w Polsce- wrzesień przy 476 zatrudnionych pracownikach;
• każdego miesiąca wypełniałem odgórnie nałożony plan sprzedażowy z nadwyżką w okresie braków kadrowych i tzw. „niskich miesiącach”;
• sprzedawałem produkty usług banku i grupy kapitałowej banku nowym klientom segmentu detalicznego i opracowywałem plan współpracy ze stałymi klientami;
• rozszerzałem zakres współpracy z dotychczasowymi klientami poprzez oferowanie im nowych produktów i usług banku oraz monitorowałem jakość obsługi, rozwoju i efektywności współpracy;
• realizowałem indywidualne zadania sprzedażowe, nałożone w planie sprzedaży oddziału oraz przygotowywałem propozycje tygodniowych planów i działań sprzedażowych w odniesieniu do obsługiwanych oraz potencjalnych klientów;
• na bieżąco dokumentowałem identyfikacje potrzeb i oczekiwań klientów z grupy docelowej w oparciu o własne analizy, bezpośrednie kontakty z klientami i w oparciu o wszelkie dostępne informacje;
• informowałem klientów o pełnej ofercie, wprowadzonych nowościach i promocjach banku. Budowałem bazę danych klientów w oparciu o ich potrzeby kredytowe w przyszłości;
• dopasowywałem ofertę marketingową grupy kapitałowej banku na rzecz mikro przedsiębiorstw, w oparciu o analizę rynku lokalnego;
• opracowywałem i prezentowałem indywidualne oferty kierowane do wybranych grup klientów. Dokonywałem oceny kompletności wniosków kredytowych, oceny wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez klienta;
• prowadziłem i aktualizowałem bazy danych o obsługiwanych klientach segmentu detalicznego oddziału;
• potroiłem wielkość portfela klientów oddziału w segmencie B2B.
• każdego miesiąca wypełniałem odgórnie nałożony plan sprzedażowy z nadwyżką w okresie braków kadrowych i tzw. „niskich miesiącach”;
• sprzedawałem produkty usług banku i grupy kapitałowej banku nowym klientom segmentu detalicznego i opracowywałem plan współpracy ze stałymi klientami;
• rozszerzałem zakres współpracy z dotychczasowymi klientami poprzez oferowanie im nowych produktów i usług banku oraz monitorowałem jakość obsługi, rozwoju i efektywności współpracy;
• realizowałem indywidualne zadania sprzedażowe, nałożone w planie sprzedaży oddziału oraz przygotowywałem propozycje tygodniowych planów i działań sprzedażowych w odniesieniu do obsługiwanych oraz potencjalnych klientów;
• na bieżąco dokumentowałem identyfikacje potrzeb i oczekiwań klientów z grupy docelowej w oparciu o własne analizy, bezpośrednie kontakty z klientami i w oparciu o wszelkie dostępne informacje;
• informowałem klientów o pełnej ofercie, wprowadzonych nowościach i promocjach banku. Budowałem bazę danych klientów w oparciu o ich potrzeby kredytowe w przyszłości;
• dopasowywałem ofertę marketingową grupy kapitałowej banku na rzecz mikro przedsiębiorstw, w oparciu o analizę rynku lokalnego;
• opracowywałem i prezentowałem indywidualne oferty kierowane do wybranych grup klientów. Dokonywałem oceny kompletności wniosków kredytowych, oceny wiarygodności dokumentacji przekazywanej przez klienta;
• prowadziłem i aktualizowałem bazy danych o obsługiwanych klientach segmentu detalicznego oddziału;
• potroiłem wielkość portfela klientów oddziału w segmencie B2B.
Doradca
• ściśle współpracowałem z Wydziałem Obsługi Klienta oraz z innymi komórkami oddziału oraz centrali banku, zapewniając właściwy obieg informacji i zdobywając najlepsze wyniki w pracy;
• ożywiłem działania marketingowe, mające na celu pozyskanie nowych klientów;
• przeciwdziałałem wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz przeciwdziałałem finansowaniu terroryzmu;
• poprawiałem wyniki sprzedaży współpracowników w celu osiągnięcia możliwe najwyższego wskaźnika solidarnościowego;
• z pracownika stacjonarnego awansowałem na pracownika mobilnego i osiągałem zamierzone cele biznesowe;
• opracowałem własne sposoby poszukiwania klientów tzw. metodą „Cold Calls”;
• prowadziłem proces sprzedaży poprzez aranżowanie spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje z klientami;
• zreformowałem sposób raportowania wyników pracy oraz systematycznie realizowałem zamierzone plany, zajmując najlepsze miejsca w Polsce sektora finansowego.
• Obsługiwałem programy typu ERP oraz CRM,
• ożywiłem działania marketingowe, mające na celu pozyskanie nowych klientów;
• przeciwdziałałem wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz przeciwdziałałem finansowaniu terroryzmu;
• poprawiałem wyniki sprzedaży współpracowników w celu osiągnięcia możliwe najwyższego wskaźnika solidarnościowego;
• z pracownika stacjonarnego awansowałem na pracownika mobilnego i osiągałem zamierzone cele biznesowe;
• opracowałem własne sposoby poszukiwania klientów tzw. metodą „Cold Calls”;
• prowadziłem proces sprzedaży poprzez aranżowanie spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje z klientami;
• zreformowałem sposób raportowania wyników pracy oraz systematycznie realizowałem zamierzone plany, zajmując najlepsze miejsca w Polsce sektora finansowego.
• Obsługiwałem programy typu ERP oraz CRM,
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
CU Aviva
Grupa otwarta dla klientów, przedstawicieli oraz pracowników Commercial Union, a także osób planujących związanie się w przyszłości z naszą firmą.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?