Karol Krekora

Senior Brand Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Can Do Approach Umiejętności interpersonalne Lotus Notes Nielsen Nitro TGI Prawo jazdy kat B myślenie nieszablonowe MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)

Języki

angielski
biegły
hiszpański
biegły
niemiecki
biegły
flamandzki
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Wyborowa Pernod Ricard
Senior Brand Manager
Wódki Top Premium:
- Absolut (marka międzynarodowa)
- Ostoya (marka lokalna)
Hoop Polska Sp. z o.o.
Brand Manager
marka: Hoop Cola (cola #3 na rynku; nowa kampania ATL i przygotowanie relaunchu) i Arctic (smakowa woda funkcjonalna #1 na rynku pozadyskontowym w ciągu 6 miesięcy od wprowadzenia na rynek; woda mineralna i smakowa)
ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Kierownik ds. Grupy Produktów (Commercial Product Manager)
03/2012 – 12/2014 Aktywności retencyjne/lojalnościowe

- Zidentyfikowanie powodów odejść klientów posiadających najistotniejsze dla ING produkty i zaadresowanie tych powodów ofertą specjalną; pilot oferty i jej komunikacja (poprawa wyniku retencyjnego o ¾); przygotowanie akcji docelowej
- Rekomendacja i wdrożenie procesu / oferty dla Klientów którym kończą się produkty terminowe (2x wzrost realokacji)

04/2011 – 02/2012 Produkty życiowe i inwestycyjne, aktywności retencyjne

- Zarządzanie produktami: identyfikacja potrzeb klientów, rekomendacje launchu nowych produktów / zmian produktowych, strategia produktów alternatywnych
- Retencja: aktywności i zmiany produktowe zwiększające lojalność klientów
- Komunikacja: kooperacja z agencjami reklamowymi / działem komunikacji, domem mediowym, działem PR
Grupa CEDC
Brand Manager
od 01/2008 (restrukturyzacja)
marki: wódka Soplica i Złota Gorzka

05/2007 - 12/2007
marki: wódka Soplica, Absolwent, Złota Gorzka, Boss, wódki ekonomiczne, rum Señorita

- Zarządzanie: m.in. wódczanym liderem rynkowym oraz inną marką z pierwszej szóstki liderów rynkowych
- NPD: praca nad recepturą i wprowadzeniem na rynek nowej marki na podstawie analizy rozwoju segmentów rynku oraz dobór marketing mix
- Relaunch: zmiana wizerunku marki z segmentu wódek ekonomicznych
- Wizerunek: wybór agencji, stworzenie nowego Key Visuala marki, materiałów POS, kampania w prasie handlowej
- Promocyjne działania niestandardowe: dla jednej z marek
- Badanie: rozwoju sytuacji rynkowej, percepcji marek, rekomendacja strategii długo i krótkoterminowej
- Kampania społeczna: "AlkoCasco - Alkomat w każdym aucie" dla marki Soplica

www.alkocasco.pl
www.soplica.pl

04/2006 – 04/2007
marki (portfolio CEDC): wino Sutter Home, woda mineralna Evian, woda Badoit + członek zespołu Żubrówka relaunch

- Planowanie: strategii, budżetu marek, aktywności marketingowych, rekomendacja cen półkowych, negocjacje budżetowe z dostawcami (właścicielami marek), akceptacja brand planów przez dostawców
- Analiza: danych rynkowych, kontrolowanie wykorzystania budżetu
- Aktywności marketingowe: przygotowanie i nadzór - kanały: Key Accounts (hipermarkety i stacje benzynowe),
Off-Trade (handel tradycyjny), On-Trade (HoReCa)
- Repozycjonowanie (Sutter Home)
- Relaunch (Żubrówka; praca zespołowa) – odpowiedzialność: przygotowanie niestandardowej konferencji prasowej, eventu VIP, eventu dla pracowników
Carey Agri International Poland
Brand Manager
marki: Budweiser, Grolsch, Amsterdam, Strongbow

- Planowanie: strategii, budżetu marek, aktywności marketingowych, rekomendacja cen półkowych, negocjacje budżetowe z dostawcami (właścicielami marek), akceptacja brand planów przez dostawców
- Analiza: danych rynkowych, kontrolowanie wykorzystania budżetu
- Aktywności marketingowe: przygotowanie i nadzór
- Kreacja: materiałów POS, on-packów
PZ Cussons Polska S.A.
Category Marketing Assistant / Junior Brand Manager
11/2004 - 02/2005
marka E – Płyny do płukania tkanin (rynek Rosyjski)

03/2004 - 11/2004
współodpowiedzialny za marki: Luksja / Erica – produkty do mycia ciała

- Planowanie: współtworzenie budżetu
- Analiza: danych rynkowych
- Promocje: przygotowywanie i wdrażanie
- Działania ATL/BTL: współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi,
- Kreacja: nowych opakowań i etykiet
- NPD: analizowanie insightów konsumenckich i współpraca z Działem R&D nad rozwojem nowych SKUs
Logo
Project Manager
r.a. Productions Int. Co.,
Główne obsługiwane marki/klienci: Wprost, Elle, Aqua Minerale, Sony.

Organizowanie i koordynowanie eventów dla klientów korporacyjnych, współpraca z dziennikarzami, pozyskiwanie sponsorów, tworzenie press releasów, zarządzanie relacjami B2B.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing; program Socrates-Erasmus; stypendium UE, studia podyplomowe
Ludwig-Maximilians-Universität München
Logo
Zarządzanie i marketing; International Business Program; studia w j. angielskim, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

fotografia, gra na pianinie i komponowanie, podróże

Organizacje

2000 - 2002
Stowarzyszenie Inicjatywa Młodych
Członek Zarządu Oddziału na Wydziale Zarządzania UW

Inne

- Grasz o staż 2003 – laureat II etapu konkursu (marketing i PR)
- forum.nestle.pl – laureat II miejsca w zadaniu „Media – kampania reklamowa cz. II” (2003)

UMIEJĘTNOŚCI:
- Oprogramowanie: AC Nielsen (Nitro/Infact), TGI, Lotus Notes, MS Office
- prawo jazdy kat. B

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Antal FMCG
Antal FMCG
Grupa przeznaczona dla profesjonalistów działających w branży FMCG.
Catering Dietetyczny Warszawa
Catering Dietetyczny Warszawa
Forum poswiecone jest cateringowi dietetycznemu, zyskujacemu coraz większą popularność w zabieganej Warszawie
DREAMTEAM
DREAMTEAM
Zespół marzeń :)
HISTORIA KRZEPI
HISTORIA KRZEPI
HISTORIA KRZEPI - historia polskiej komunikacji marketingowej.
Hiszpania
Hiszpania
dla wszystkich ktorzy tak jak ja zakochani sa w Hiszpanii :))
Idziemy z GoldenLine na...
Idziemy z GoldenLine na...
GoldenLine rozdaje wejściówki :)
ING Nationale-Nederlanden
ING Nationale-Nederlanden
Grupa zrzeszajaca obecnych i byłych pracowników ING Nationale-Nederlanden.
Jack Trout
Jack Trout
Strategia, pozycjonowanie
Kawa w Pracy
Kawa w Pracy
Dla wszystkich pijących kawę podczas pracy, oraz dla tych którzy chcą zacząć:)
kryzys
kryzys
KRYZYS GOSPODARCZY
Marketing praktyków
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.