Umiejętności
Can Do Approach
Umiejętności interpersonalne
Lotus Notes
Nielsen Nitro
TGI
Prawo jazdy kat B
myślenie nieszablonowe
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
niemiecki
biegły
flamandzki
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Grupy Produktów (Commercial Product Manager)
03/2012 – 12/2014 Aktywności retencyjne/lojalnościowe
- Zidentyfikowanie powodów odejść klientów posiadających najistotniejsze dla ING produkty i zaadresowanie tych powodów ofertą specjalną; pilot oferty i jej komunikacja (poprawa wyniku retencyjnego o ¾); przygotowanie akcji docelowej
- Rekomendacja i wdrożenie procesu / oferty dla Klientów którym kończą się produkty terminowe (2x wzrost realokacji)
04/2011 – 02/2012 Produkty życiowe i inwestycyjne, aktywności retencyjne
- Zarządzanie produktami: identyfikacja potrzeb klientów, rekomendacje launchu nowych produktów / zmian produktowych, strategia produktów alternatywnych
- Retencja: aktywności i zmiany produktowe zwiększające lojalność klientów
- Komunikacja: kooperacja z agencjami reklamowymi / działem komunikacji, domem mediowym, działem PR
- Zidentyfikowanie powodów odejść klientów posiadających najistotniejsze dla ING produkty i zaadresowanie tych powodów ofertą specjalną; pilot oferty i jej komunikacja (poprawa wyniku retencyjnego o ¾); przygotowanie akcji docelowej
- Rekomendacja i wdrożenie procesu / oferty dla Klientów którym kończą się produkty terminowe (2x wzrost realokacji)
04/2011 – 02/2012 Produkty życiowe i inwestycyjne, aktywności retencyjne
- Zarządzanie produktami: identyfikacja potrzeb klientów, rekomendacje launchu nowych produktów / zmian produktowych, strategia produktów alternatywnych
- Retencja: aktywności i zmiany produktowe zwiększające lojalność klientów
- Komunikacja: kooperacja z agencjami reklamowymi / działem komunikacji, domem mediowym, działem PR
Brand Manager
od 01/2008 (restrukturyzacja)
marki: wódka Soplica i Złota Gorzka
05/2007 - 12/2007
marki: wódka Soplica, Absolwent, Złota Gorzka, Boss, wódki ekonomiczne, rum Señorita
- Zarządzanie: m.in. wódczanym liderem rynkowym oraz inną marką z pierwszej szóstki liderów rynkowych
- NPD: praca nad recepturą i wprowadzeniem na rynek nowej marki na podstawie analizy rozwoju segmentów rynku oraz dobór marketing mix
- Relaunch: zmiana wizerunku marki z segmentu wódek ekonomicznych
- Wizerunek: wybór agencji, stworzenie nowego Key Visuala marki, materiałów POS, kampania w prasie handlowej
- Promocyjne działania niestandardowe: dla jednej z marek
- Badanie: rozwoju sytuacji rynkowej, percepcji marek, rekomendacja strategii długo i krótkoterminowej
- Kampania społeczna: "AlkoCasco - Alkomat w każdym aucie" dla marki Soplica
www.alkocasco.pl
www.soplica.pl
04/2006 – 04/2007
marki (portfolio CEDC): wino Sutter Home, woda mineralna Evian, woda Badoit + członek zespołu Żubrówka relaunch
- Planowanie: strategii, budżetu marek, aktywności marketingowych, rekomendacja cen półkowych, negocjacje budżetowe z dostawcami (właścicielami marek), akceptacja brand planów przez dostawców
- Analiza: danych rynkowych, kontrolowanie wykorzystania budżetu
- Aktywności marketingowe: przygotowanie i nadzór - kanały: Key Accounts (hipermarkety i stacje benzynowe),
Off-Trade (handel tradycyjny), On-Trade (HoReCa)
- Repozycjonowanie (Sutter Home)
- Relaunch (Żubrówka; praca zespołowa) – odpowiedzialność: przygotowanie niestandardowej konferencji prasowej, eventu VIP, eventu dla pracowników
marki: wódka Soplica i Złota Gorzka
05/2007 - 12/2007
marki: wódka Soplica, Absolwent, Złota Gorzka, Boss, wódki ekonomiczne, rum Señorita
- Zarządzanie: m.in. wódczanym liderem rynkowym oraz inną marką z pierwszej szóstki liderów rynkowych
- NPD: praca nad recepturą i wprowadzeniem na rynek nowej marki na podstawie analizy rozwoju segmentów rynku oraz dobór marketing mix
- Relaunch: zmiana wizerunku marki z segmentu wódek ekonomicznych
- Wizerunek: wybór agencji, stworzenie nowego Key Visuala marki, materiałów POS, kampania w prasie handlowej
- Promocyjne działania niestandardowe: dla jednej z marek
- Badanie: rozwoju sytuacji rynkowej, percepcji marek, rekomendacja strategii długo i krótkoterminowej
- Kampania społeczna: "AlkoCasco - Alkomat w każdym aucie" dla marki Soplica
www.alkocasco.pl
www.soplica.pl
04/2006 – 04/2007
marki (portfolio CEDC): wino Sutter Home, woda mineralna Evian, woda Badoit + członek zespołu Żubrówka relaunch
- Planowanie: strategii, budżetu marek, aktywności marketingowych, rekomendacja cen półkowych, negocjacje budżetowe z dostawcami (właścicielami marek), akceptacja brand planów przez dostawców
- Analiza: danych rynkowych, kontrolowanie wykorzystania budżetu
- Aktywności marketingowe: przygotowanie i nadzór - kanały: Key Accounts (hipermarkety i stacje benzynowe),
Off-Trade (handel tradycyjny), On-Trade (HoReCa)
- Repozycjonowanie (Sutter Home)
- Relaunch (Żubrówka; praca zespołowa) – odpowiedzialność: przygotowanie niestandardowej konferencji prasowej, eventu VIP, eventu dla pracowników
Brand Manager
marki: Budweiser, Grolsch, Amsterdam, Strongbow
- Planowanie: strategii, budżetu marek, aktywności marketingowych, rekomendacja cen półkowych, negocjacje budżetowe z dostawcami (właścicielami marek), akceptacja brand planów przez dostawców
- Analiza: danych rynkowych, kontrolowanie wykorzystania budżetu
- Aktywności marketingowe: przygotowanie i nadzór
- Kreacja: materiałów POS, on-packów
- Planowanie: strategii, budżetu marek, aktywności marketingowych, rekomendacja cen półkowych, negocjacje budżetowe z dostawcami (właścicielami marek), akceptacja brand planów przez dostawców
- Analiza: danych rynkowych, kontrolowanie wykorzystania budżetu
- Aktywności marketingowe: przygotowanie i nadzór
- Kreacja: materiałów POS, on-packów
Category Marketing Assistant / Junior Brand Manager
11/2004 - 02/2005
marka E – Płyny do płukania tkanin (rynek Rosyjski)
03/2004 - 11/2004
współodpowiedzialny za marki: Luksja / Erica – produkty do mycia ciała
- Planowanie: współtworzenie budżetu
- Analiza: danych rynkowych
- Promocje: przygotowywanie i wdrażanie
- Działania ATL/BTL: współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi,
- Kreacja: nowych opakowań i etykiet
- NPD: analizowanie insightów konsumenckich i współpraca z Działem R&D nad rozwojem nowych SKUs
marka E – Płyny do płukania tkanin (rynek Rosyjski)
03/2004 - 11/2004
współodpowiedzialny za marki: Luksja / Erica – produkty do mycia ciała
- Planowanie: współtworzenie budżetu
- Analiza: danych rynkowych
- Promocje: przygotowywanie i wdrażanie
- Działania ATL/BTL: współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi,
- Kreacja: nowych opakowań i etykiet
- NPD: analizowanie insightów konsumenckich i współpraca z Działem R&D nad rozwojem nowych SKUs
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
fotografia, gra na pianinie i komponowanie, podróże
Organizacje
2000 - 2002
Stowarzyszenie Inicjatywa Młodych
Członek Zarządu Oddziału na Wydziale Zarządzania UW
Stowarzyszenie Inicjatywa Młodych
Członek Zarządu Oddziału na Wydziale Zarządzania UW
Inne
- Grasz o staż 2003 – laureat II etapu konkursu (marketing i PR)
- forum.nestle.pl – laureat II miejsca w zadaniu „Media – kampania reklamowa cz. II” (2003)
UMIEJĘTNOŚCI:
- Oprogramowanie: AC Nielsen (Nitro/Infact), TGI, Lotus Notes, MS Office
- prawo jazdy kat. B
- forum.nestle.pl – laureat II miejsca w zadaniu „Media – kampania reklamowa cz. II” (2003)
UMIEJĘTNOŚCI:
- Oprogramowanie: AC Nielsen (Nitro/Infact), TGI, Lotus Notes, MS Office
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Catering Dietetyczny Warszawa
Forum poswiecone jest cateringowi dietetycznemu, zyskujacemu coraz większą popularność w zabieganej Warszawie
ING Nationale-Nederlanden
Grupa zrzeszajaca obecnych i byłych pracowników ING Nationale-Nederlanden.
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.