Umiejętności
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Microsoft Office
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu marketingu i PR
Działania marketingowe oraz PR dla WPT oraz jego rezydentów – m.in. firm działających w sektorach wykorzystujących zaawansowane technologie, a także start-upów. Wsparcie działu wynajmu powierzchni biurowych oraz specjalistycznych laboratoriów. Relacje z mediami, współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie prac graficznych, przygotowania witryn internetowych oraz organizacji wydarzeń.
Specjalista ds. PR
Tilmann Schaffer
Prowadzenie działań na poziomie relacji z mediami dla klientów z branży deweloperskiej oraz teleinformatycznej. Redagowanie informacji prasowych, obsługa dodatkowych działań marketingowo-reklamowych. Dostarczanie contentu oraz administrowanie profilami na portalach społecznościowych.
Account Manager
Obsługa w zakresie PR marek z sektora wykończenia wnętrz oraz materiałów do zabezpieczania drewna, a także klienta świadczącego usługi audytów efektywności energetycznej, certyfikacji, badań jakości, testów, dopuszczeń technicznych oraz ekspertyz i szkoleń.
Project Manager
Fast Forward Communication Sp. z o.o.
Prowadzenie kampanii PR i marketingowych w mediach społecznościowych dla klientów z sektora finansowego, turystycznego, IT oraz motoryzacyjnego. Przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych w Internecie i mediach tradycyjnych. Monitoring mediów, koordynacja działan e-PR, sporządzanie raportów. Zarządzanie treścią przy użyciu platform CMS. Custom Publishing – sekretarz redakcji.
Research Assistant
FD Business and Financial Communication, Londyn
Analiza rynków kapitałowych w rejonie Europy Środkowo – Wschodniej z uwzględnieniem poszczególnych sektorów gospodarki. Śledzenie aktywności firm i ich potrzeb w dziedzinie komunikacji z inwestorami oraz wyszukiwanie możliwości dla
potencjalnych inwestorów (budowa baz danych dla potrzeb połączeń i przejęć).
Monitorowanie procesów prywatyzacyjnych i ofert sprzedaży. Nadzór nad kanałami
komunikacyjnymi.
potencjalnych inwestorów (budowa baz danych dla potrzeb połączeń i przejęć).
Monitorowanie procesów prywatyzacyjnych i ofert sprzedaży. Nadzór nad kanałami
komunikacyjnymi.
Szkolenia i kursy
FD Seminars: Learning with the Experts
1. The role of PR in the hostile battle for ABN Amro
2. Life in the City
3. Are FD’s clients making the most of TV?
4. How Public Affairs and PR can mutually benefit our clients
5. Good health coverage at FD as Sante comes on board
6. Getting the picture into the publication
7. Leaders – are they born or made?
8. In the news
9. Risk and Regulation after the wreckage - will financial
communications ever be the same again?
10. “Think of it as Jaws in space”
11. Evolution of the annual report – from hard copy to on-line
1. The role of PR in the hostile battle for ABN Amro
2. Life in the City
3. Are FD’s clients making the most of TV?
4. How Public Affairs and PR can mutually benefit our clients
5. Good health coverage at FD as Sante comes on board
6. Getting the picture into the publication
7. Leaders – are they born or made?
8. In the news
9. Risk and Regulation after the wreckage - will financial
communications ever be the same again?
10. “Think of it as Jaws in space”
11. Evolution of the annual report – from hard copy to on-line
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie