Umiejętności
Zarządzanie Marką
Analiza rynku
Badania marketingowe
Trade Marketing
Visual Merchandising
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sklepu Jack Wolfskin Store
- zarządzanie salonem - tworzenie grafików pracy, rekrutacja, delegowanie obowiązków dla załogi sklepu,
- negocjowanie warunków współpracy w ramach reklamy salonu i sponsorowania imprez (tworzenie ofert współpracy z innymi podmiotami),
- obsługa zamówień specjalnych i opieka nad stałymi klientami,
- szkolenia sprzedażowe i produktowe (zarówno na potrzeby firmy, jak i prezentacje zewnętrzne),
- wybieranie kolekcji dla sieci sklepów i sklepu (udział w dyskusji, głosowaniu, korektach),
- tworzenie artykułów reklamowych na potrzeby sklepu i sieci sklepów,
- inne obowiązki związane z prawidłowym funkcjonowaniem salonu.
- negocjowanie warunków współpracy w ramach reklamy salonu i sponsorowania imprez (tworzenie ofert współpracy z innymi podmiotami),
- obsługa zamówień specjalnych i opieka nad stałymi klientami,
- szkolenia sprzedażowe i produktowe (zarówno na potrzeby firmy, jak i prezentacje zewnętrzne),
- wybieranie kolekcji dla sieci sklepów i sklepu (udział w dyskusji, głosowaniu, korektach),
- tworzenie artykułów reklamowych na potrzeby sklepu i sieci sklepów,
- inne obowiązki związane z prawidłowym funkcjonowaniem salonu.
Kierownik Zmiany Jack Wolfskin Store
- obsługa reklamacji klientów,
- wdrażanie nowych pracowników w procedury firmy,
- szkolenia produktowe i sprzedażowe dla nowych pracowników,
- nadzór nad przygotowaniem otwarcia salonu,
- inne związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania salonu.
- wdrażanie nowych pracowników w procedury firmy,
- szkolenia produktowe i sprzedażowe dla nowych pracowników,
- nadzór nad przygotowaniem otwarcia salonu,
- inne związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania salonu.
sprzedawca
- obsługa reklamacji klientów,
- szkolenia produktowe dla nowych pracowników,
- tworzenie prezentacji produktów na potrzeby sponsorowanych imprez,
- organizacja, we współpracy z instruktorem PZA seminariów dla klientów z zakresu bezpieczeństwa w górach,
- szkolenia produktowe dla nowych pracowników,
- tworzenie prezentacji produktów na potrzeby sponsorowanych imprez,
- organizacja, we współpracy z instruktorem PZA seminariów dla klientów z zakresu bezpieczeństwa w górach,
sales manager
Wypromowanie marki Canyon Sportsline na rynku polskim – produkty tej linii były dostępne m.in. w ekskluzywnej prenumeracie National Geographic, obsługa wielu firm rynku IT z całej Polski (notebooki, komponenty PC, akcesoria komputerowe), obsługa systemu B2B It4Profit, tworzenie multimedialnych ofert handlowych, przygotowywanie ofert do przetargów, logistyka biura łódzkiego (dostawy, reklamacje), pozyskiwanie nowych klientów (także w nowych rynkach – Canyon Sportsline zaistniał na rynku sports - outdoor).
sprzedawca
sklep On-Top w Galerii Łódzkiej – sklep turystyczny. Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż bezpośrednia.
Szkolenia i kursy
- kurs dydaktyczny (nauczyciel geografii i przyrody);
- kurs turystyki wysokogórskiej;
- kurs wspinaczkowy
- kurs turystyki wysokogórskiej;
- kurs wspinaczkowy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
- góry
- motoryzacja
- gadżeciarstwo wszelkiego sortu od elektroniki po "żelastwo"
- motoryzacja
- gadżeciarstwo wszelkiego sortu od elektroniki po "żelastwo"
Inne
- wykładowca na 18 Explorers Festival w ramach Laboratorium Przygody;
- współorganizator "Zakupów z Przygodą" w Galerii Łódzkiej w ramach Explorers Festival;
- współorganizator spotkań dotyczących bezpieczeństwa w górach;
- współorganizator "Zakupów z Przygodą" w Galerii Łódzkiej w ramach Explorers Festival;
- współorganizator spotkań dotyczących bezpieczeństwa w górach;
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.