Karol Janeczek

Karol Janeczek

Młodszy specjalista ds. ryzyka, Toyota Bank Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

JSON Microsoft Office SQL SAS Enterprise Guide automatyzacja procesów technologicznych SAS 4GL html podstawy CSS podstawy PL / SQL VBA Excel Skrypty Python SAS Enerprise Guide VBA Access Python Pandas

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Toyota Bank Polska
Młodszy Specjalista ds. Ryzyka
- analiza potrzeb pod system przetwarzania danych dla Departamentu Ryzyka i Kredytów oraz Windykacji.
- koordynacja projektu wdrożenia systemu BIK dla Toyota Leasing, poprzez nadzorowanie pracy dostawcy oraz ścisłą
współpracę z Departamentem IT w zakresie wdrażanych technologii. Administracja danymi biznesowymi.
- wspieranie budowy systemu Reforecast dla komitetu Wartości Rezydualnej
- modyfikacja systemu kalkulacji rezerw do wymogów MSSF9, poprzez analizę potrzeb biznesowych, przygotowanie
dokumentacji oraz implementację rozwiązań w środowisku SAS
- tworzenie dokumentacji technicznej do modyfikacji systemu raportowego BIK Leasing, Bazylea II i hurtowni danych.
- automatyzowanie procesów w ramach struktur Toyota Bank oraz Toyota Leasing za pomocą VBA, Access, SAS, Python
- tworzenie dedykowanych aplikacji dla całej korporacji automatyzujących zadania bądź spełniających specyficzne
potrzeby biznesowe w ramach nowych wyzwań stojących przed organizacją (SAS, VBA, Access, APEX)
Toyota Bank Polska
Starszy Asystent ds. Ryzyka i Kredytów
- raportowanie oraz analiza ryzyka koncentracji branżowej dla Toyota Bank oraz Toyota Leasing
- przygotowywanie zestawień raportowych w ramach departamentu Ryzyka i Kredytów oraz Windykacji, w środowisku
SAS – z wykorzystaniem 4GL oraz SQL
- tworzenie raportów dla Komitetu Wartości Rezydualnej oraz analiza danych
- koordynowanie projektów teleinformatycznych w ramach rozbudowy systemu raportowego Bazyleii II
Toyota Bank Polska
Asystent ds. Ryzyka i Kredytów
- bieżące tworzenie raportów i analiz dla departamentu Ryzyka, Windykacji oraz Kredytów
- tworzenie prostych automatyzacji procesów dla departamentu za pomocą VBA w Ms Excel oraz Access
- obsługa procesów zamknięcia miesiąca w Departamencie Ryzyka i Kredytów
Toyota Bank Polska
Zespół Obsługi Wniosków
- systemowa i telefoniczna obsługa klientów, doradztwo w zakresie produktów bankowych i leasingowych
- budowa i aktualizacja oraz analiza baz danych klientów w ramach akcji marketingowych (w Ms Excel)
- administrowanie systemu premiowego zespołu Call Center
- monitorowanie poprawności funkcjonowania systemów informatycznych partnerów biznesowych oraz wsparcie merytoryczne
- testowanie nowych wersji aplikacji dla zespołu Call Center
- opracowywanie procedur bankowych oraz instrukcji stanowiskowych dla zespołu Call Center

Szkolenia i kursy

Programowanie w języku Python dla programistów (Jsystems) - 07.2019
Zaawansowany SQL i programowanie w PL/SQL (Jsystems) - 11.2018
Zarządzanie projektami (BDO Solutions Sp. z o.o.) - 10.2018
Przetwarzanie danych w SAS – część I i II (SAS Institute) - 02.2017
SQL dla analityków (Jsystems) - 01.2017
VBA w MS Excel – część II i III (Comarch)