Karol Jakubowicz
menedżer, doradca klienta, expert IT
Wrocław,
dolnośląskie
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
menedżer, doradca klienta, expert IT
Pełnienie obowiązków Kierownika Sklepu/Zmiany:
- nadzorowanie pracy pracowników,
- udział w zakresie układania grafiku,
- raportowanie wykonanych czynności.
Pełnienie obowiązków osoby spedycyjnej:
- otwieranie/zamykanie Sklepu,
- przyjmowanie/wydawanie dostaw,
- obsługa wewnętrznych zgłoszeń reklamacyjnych,
- dbanie o układ magazynu.
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie:
- doradztwa z zakresu IT, RTV, AD i AGD,
- sprzedaży produktów i usług Firmy,
- sprzedaży ubezpieczeń,
- przyjmowania i wydawania reklamacji.
Planowanie ekspozycji Sklepu.
Ekspozycja oraz inwentaryzowanie towarów.
- nadzorowanie pracy pracowników,
- udział w zakresie układania grafiku,
- raportowanie wykonanych czynności.
Pełnienie obowiązków osoby spedycyjnej:
- otwieranie/zamykanie Sklepu,
- przyjmowanie/wydawanie dostaw,
- obsługa wewnętrznych zgłoszeń reklamacyjnych,
- dbanie o układ magazynu.
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie:
- doradztwa z zakresu IT, RTV, AD i AGD,
- sprzedaży produktów i usług Firmy,
- sprzedaży ubezpieczeń,
- przyjmowania i wydawania reklamacji.
Planowanie ekspozycji Sklepu.
Ekspozycja oraz inwentaryzowanie towarów.
Szkolenia i kursy
CCNA Podstawy sieci komputerowych, CCNA Exploration – Network Fundamentals – 4.0
Liczne szkolenia produktowe, jednodniowe, wielodniowe oraz e-learningowe:
HP, Intel, Acer, Samsung, Sony, Toshiba, Lenovo, Panasonic, Tom Tom, Microsoft, Symantec, Belkin, Targus, Sandisc, Black Point, Ardo, Saeco, Krups, De Longhi.
Liczne wewnętrzne szkolenia w zakresie obsługi Klienta, sprzedaży produktów i usług Firmy (PG, RPG, BN, usługi transportowe).
Liczne szkolenia produktowe, jednodniowe, wielodniowe oraz e-learningowe:
HP, Intel, Acer, Samsung, Sony, Toshiba, Lenovo, Panasonic, Tom Tom, Microsoft, Symantec, Belkin, Targus, Sandisc, Black Point, Ardo, Saeco, Krups, De Longhi.
Liczne wewnętrzne szkolenia w zakresie obsługi Klienta, sprzedaży produktów i usług Firmy (PG, RPG, BN, usługi transportowe).
Edukacja
Inne
Dobra znajomość języka Delhi oraz zagadnień z zakresu sieci komputerowych.
Szeroko pojęta umiejętność obsługi komputerów zarówno programowa jak i sprzętowa.
Bardzo dobra znajomość środowiska MS Windows, dobra znajomość środowiska Linux.
Zdolności manualne i umiejętność „majsterkowania”.
Prawo jazdy kat. B (2001)
Szeroko pojęta umiejętność obsługi komputerów zarówno programowa jak i sprzętowa.
Bardzo dobra znajomość środowiska MS Windows, dobra znajomość środowiska Linux.
Zdolności manualne i umiejętność „majsterkowania”.
Prawo jazdy kat. B (2001)