Umiejętności
Corel Photopaint
Microsoft Office
wprowadzanie produktu
Social Media Marketing
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Negocjacje kontraktu
Sprzedaż bezpośrednia
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Adobe Lightroom
Marketing bezpośredni
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
Techniki sprzedaży i negocjacji
marketing produktu
Język angielski w biznesie
Market Research and Analyses
Promocja produktu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
•realizacja zadań Sekcji Sprzedaży Reklam wydawnictwa
•wdrażanie w życie autorskich pomysłów dotyczących strategii marketingowej
•monitoring rynku -trendów, kluczowych obszarów sprzedaży, konkurencji
•aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji
biznesowych
•opieka i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu realizacji zamówień
•koordynacja działań zespołów wydawnictwa dotyczących projektu "IT Solutions"
•wdrażanie w życie autorskich pomysłów dotyczących strategii marketingowej
•monitoring rynku -trendów, kluczowych obszarów sprzedaży, konkurencji
•aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji
biznesowych
•opieka i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu realizacji zamówień
•koordynacja działań zespołów wydawnictwa dotyczących projektu "IT Solutions"
Przedstawiciel Medyczny
• Promocja dermokosmetyków w środowisku medycznym (lekarze dermatolodzy) oraz w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych
• Sprzedaż produktów firmy w aptekach oraz zapewnienie ich stałej dostępności u kluczowych klientów
• Reprezentowanie firmy podczas konferencji medycznych z dziedziny dermatologii
• Szkolenia produktowe personelu aptek w celu zapewnienia skuteczności działań promocyjnych
• Sprzedaż produktów firmy w aptekach oraz zapewnienie ich stałej dostępności u kluczowych klientów
• Reprezentowanie firmy podczas konferencji medycznych z dziedziny dermatologii
• Szkolenia produktowe personelu aptek w celu zapewnienia skuteczności działań promocyjnych
właściciel/koordynator ds sieci aptek
K-Roll Marketing/własna działalność gospodarcza
• Zarządzanie pracą zespołu farmaceutów z 7 aptek na terenie Wielkopolski
• Budowanie zespołu oraz rozwój pracowników pod kątem kompetencji sprzedażowych
• Prognozowanie i planowanie sprzedaży na podległym regionie
• Wdrażanie programów promocyjnych
• Kontrola standardów merchandisingowych
• Analiza rynku i konkurencji, identyfikacja potencjału wzrostu biznesu w regionie
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami handlowymi
• Sporządzanie raportów i analiz na podstawie danych sprzedażowych
• Kontrola zamówień i stanów magazynowych
• Budowanie zespołu oraz rozwój pracowników pod kątem kompetencji sprzedażowych
• Prognozowanie i planowanie sprzedaży na podległym regionie
• Wdrażanie programów promocyjnych
• Kontrola standardów merchandisingowych
• Analiza rynku i konkurencji, identyfikacja potencjału wzrostu biznesu w regionie
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami handlowymi
• Sporządzanie raportów i analiz na podstawie danych sprzedażowych
• Kontrola zamówień i stanów magazynowych
Przedstawiciel Medyczny
• Dbanie o rozwój istniejącej sieci dystrybucji produktów kardiologicznych Sandoz
( Apteki, farmaceuci) oraz stała współpraca z lekarzami
• Realizacja planów sprzedażowych
• Wprowadzenie nowych produktów
• Obsługa konferencji medycznych na stoisku firmowym
• Zarządzanie budżetem promocyjnym
• Przeprowadzanie negocjacji handlowych
( Apteki, farmaceuci) oraz stała współpraca z lekarzami
• Realizacja planów sprzedażowych
• Wprowadzenie nowych produktów
• Obsługa konferencji medycznych na stoisku firmowym
• Zarządzanie budżetem promocyjnym
• Przeprowadzanie negocjacji handlowych
Przedstawiciel Medyczny
• Praca z lekarzami i farmaceutami w ramach promocji produktów z linii kardiologicznej
• Organizacja spotkań promocyjnych z lekarzami dotyczących wybranych produktów
• Prowadzenie akcji promocyjnych w aptekach
• Organizacja pracy dotyczącej dokumentacji akcji promocyjnych, przekazywania próbek, rozliczeń firmowych
• Organizacja spotkań promocyjnych z lekarzami dotyczących wybranych produktów
• Prowadzenie akcji promocyjnych w aptekach
• Organizacja pracy dotyczącej dokumentacji akcji promocyjnych, przekazywania próbek, rozliczeń firmowych
Asystent Pośrednika Obrotu Nieruchomościami
• Tworzenie od podstaw funkcjonowania oddziału (organizacja Biura).
• Obsługa klientów zarówno bezpośrednio jak i telefonicznie.
• Prowadzenie negocjacji cenowych z klientami.
• Projektowanie i przygotowywanie ofert marketingowych.
• Obsługa klientów zarówno bezpośrednio jak i telefonicznie.
• Prowadzenie negocjacji cenowych z klientami.
• Projektowanie i przygotowywanie ofert marketingowych.
Szkolenia i kursy
2011- „Zarządzanie Własną Efektywnością” - szkolenie w ramach programu Kapitał Ludzki – Narodowa Strategia Spójności
2011 - „Inteligencja Emocjonalna, Insight” - szkolenie w ramach programu Kapitał Ludzki
– Narodowa Strategia Spójności
2010 - „Techniki prezentacji” - szkolenie w ramach programu Kapitał Ludzki – Narodowa Strategia Spójności
2010 - „Budowanie i utrzymanie relacji i lojalności klienta” - szkolenie wewnętrzne.
2011 - „Inteligencja Emocjonalna, Insight” - szkolenie w ramach programu Kapitał Ludzki
– Narodowa Strategia Spójności
2010 - „Techniki prezentacji” - szkolenie w ramach programu Kapitał Ludzki – Narodowa Strategia Spójności
2010 - „Budowanie i utrzymanie relacji i lojalności klienta” - szkolenie wewnętrzne.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
fotografia, sport, psychologia, coaching
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni