Umiejętności
CRM
Szkolenia pracowników
Biuro
Rekrutacja
Raportowanie i analizy
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
def3000
Excel, Powerpoint
Budowanie relacji z klientem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Biura Zarządzania Relacjami z Klientem
- Zarządzanie pracą specjalistów, w szczególności planowanie, organizacja i nadzorowanie zadań realizowanych przez zespół
- Inicjowanie działań mających na celu usprawnienie pracy oraz podnoszenie wydajności i jakości
- Współtworzenie systemu wynagrodzeń dla pracowników
- Prawidłowe raportowanie wyników pracy
- Rekrutacja i wdrożenie nowych kandydatów
- Prowadzenie szkoleń z zakresu obowiązków kandydatów
- Inicjowanie działań mających na celu usprawnienie pracy oraz podnoszenie wydajności i jakości
- Współtworzenie systemu wynagrodzeń dla pracowników
- Prawidłowe raportowanie wyników pracy
- Rekrutacja i wdrożenie nowych kandydatów
- Prowadzenie szkoleń z zakresu obowiązków kandydatów
Starszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
- Monitorowanie i analiza portfela kredytowego Banku
- Monitoring należności
- Monitoring warunków po wypłacie
- Kontakt telefoniczny z Klientami Banku
- Współpraca z przedstawicielami innych jednostek operacyjnych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
- Monitorowanie i analiza portfela kredytowego Banku
- Monitoring należności
- Monitoring warunków po wypłacie
- Kontakt telefoniczny z Klientami Banku
- Współpraca z przedstawicielami innych jednostek operacyjnych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Specjalista ds. Monitoringu Portfela Kredytowego
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
- Monitorowanie i analiza portfela kredytowego Banku
- Monitoring należności
- Monitoring warunków po wypłacie
- Współpraca z przedstawicielami innych jednostek operacyjnych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
- Monitorowanie i analiza portfela kredytowego Banku
- Monitoring należności
- Monitoring warunków po wypłacie
- Współpraca z przedstawicielami innych jednostek operacyjnych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Specjalista ds. obsługi klienta
- Ścisła współpraca z klientami zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi
firmy.
- Sporządzanie protokołów szkód, interwencje reklamacyjne.
- Opieka nad aktualnymi klientami.
- Rejestrowanie zleceń spedycyjnych, analiza wykonalności i
nadzór nad ich realizacją.
- Bieżące powiadamianie klientów o istotnych dla procesu spedycji
drogowej ich przesyłek faktach i zdarzeniach.
- Wystawianie dokumentacji drogowej, fakturowanie usług
świadczonych przez firmę.
- Analiza wiarygodności finansowej klientów, prowadzenie
windykacji należności.
- Doradztwo dla klienta odnośnie sposobów transportu,
ewentualnych zagrożeń, rodzajów oferowanych serwisów i możliwości
sieciowych.
- Współpraca z kierowcami.
- Prowadzenie stałego monitoringu i aktualizowanie danych o
przesyłkach w systemach operacyjnych.
- Bieżące i bezzwłoczne podejmowanie działań związanych z
korespondencją z klientami.
- Rejestracja przesyłek w systemie oraz przygotowywanie danych do
raportu niezgodności.
firmy.
- Sporządzanie protokołów szkód, interwencje reklamacyjne.
- Opieka nad aktualnymi klientami.
- Rejestrowanie zleceń spedycyjnych, analiza wykonalności i
nadzór nad ich realizacją.
- Bieżące powiadamianie klientów o istotnych dla procesu spedycji
drogowej ich przesyłek faktach i zdarzeniach.
- Wystawianie dokumentacji drogowej, fakturowanie usług
świadczonych przez firmę.
- Analiza wiarygodności finansowej klientów, prowadzenie
windykacji należności.
- Doradztwo dla klienta odnośnie sposobów transportu,
ewentualnych zagrożeń, rodzajów oferowanych serwisów i możliwości
sieciowych.
- Współpraca z kierowcami.
- Prowadzenie stałego monitoringu i aktualizowanie danych o
przesyłkach w systemach operacyjnych.
- Bieżące i bezzwłoczne podejmowanie działań związanych z
korespondencją z klientami.
- Rejestracja przesyłek w systemie oraz przygotowywanie danych do
raportu niezgodności.
Szkolenia i kursy
2006 - 2009: CXXV Liceum Ogólnokształcące im.Waldemara Milewicza w Warszawie profil: dziennikarski
Prawo jazdy Kat. B
Prawo jazdy Kat. B
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Sport
Kino
Wędkowanie
Kino
Wędkowanie
Inne
Odpowiedzialność
Komunikatywność
Solidność
Własny samochód
Komunikatywność
Solidność
Własny samochód
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
IDEA BANK SA
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Idea Bank SA http://www.ideabank.pl/
Leasing czyli wygodne finansowanie
Leasing - najlepsza, najwygodniejsza forma finansowania inwestycji
Porady, opinie, współpraca, oferty itp.
Platinium Club and Restaurant
PLATINIUM CLUB & RESTAURANT to wyjątkowe miejsce na mapie warszawskich klubów... wysokie przestronne wnętrza, oryginalne rozwiązania architektoniczne w połączeniu z nowoczesną i odważną aranżacją prze
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia społeczna
Psychologia społeczna bada w jaki sposób ludzie wywierają wpływ na myśli, zachowania i uczucia innych ludzi.
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).