Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Utrzymania Klienta
- Zarządzanie procesami wewnątrz firmy dla różnych kanałów obsługi, komunikacji i sprzedaży
- Wprowadzanie skutecznych rozwiązań w ramach programów lojalnościowych i utrzymania Klienta
- Przewidywanie zachowań i reakcji Klientów związanych z relacjami Klient - firma - Klient
- Sprzedaż usług z uwzględnieniem segmentacji Klientów
- Trafne wyciąganie wniosków związanych ze zmianami/ulepszaniem procesów analizując trendy na podstawie analiz, kontaktów od Klientów oraz raportów
- Wprowadzanie skutecznych rozwiązań w ramach programów lojalnościowych i utrzymania Klienta
- Przewidywanie zachowań i reakcji Klientów związanych z relacjami Klient - firma - Klient
- Sprzedaż usług z uwzględnieniem segmentacji Klientów
- Trafne wyciąganie wniosków związanych ze zmianami/ulepszaniem procesów analizując trendy na podstawie analiz, kontaktów od Klientów oraz raportów
Kierownik Punktów Partnerskich
(do 11.2011 koordynator Punktów Partnerskich)
- Tworzenie i organizacja sieci sprzedaży Punktów Partnerskich i Punktów Sprzedaży
- Podział planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
- Organizacja i kontrola rozliczeń Partnerów
- Stworzenie i wdrożenie zasad merchandisingu operatora w Punktach Partnerskich
i Punktów Sprzedaży
- Aktywne uczestnictwo w projektach wprowadzających nowe usługi
- Organizacja i prowadzenie procesu rekrutacji
- Szkolenia i coaching dla podległych Punktów Sprzedaży
- Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur
- Kontrola obrotu sprzętem
- Weryfikacja przestrzegania Standardów Obsługi Klienta
- Tworzenie i organizacja sieci sprzedaży Punktów Partnerskich i Punktów Sprzedaży
- Podział planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
- Organizacja i kontrola rozliczeń Partnerów
- Stworzenie i wdrożenie zasad merchandisingu operatora w Punktach Partnerskich
i Punktów Sprzedaży
- Aktywne uczestnictwo w projektach wprowadzających nowe usługi
- Organizacja i prowadzenie procesu rekrutacji
- Szkolenia i coaching dla podległych Punktów Sprzedaży
- Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur
- Kontrola obrotu sprzętem
- Weryfikacja przestrzegania Standardów Obsługi Klienta
Manager Punktu Sprzedaży
Punkt Sprzedaży PLUS GSM
- Szkolenie nowych i aktualnych pracowników
- Reprezentowanie firmy podczas spotkań u Operatora
- Analiza i raportowanie sprzedaży POS
- Prowadzenie księgowości związanej z funkcjonowaniem POS
- Dążenie do maksymalnego wzrostu sprzedaży
- Prowadzenie zamówień u partnerów handlowych
- Analiza przeprowadzonych audytów w POS
- Reprezentowanie firmy podczas spotkań u Operatora
- Analiza i raportowanie sprzedaży POS
- Prowadzenie księgowości związanej z funkcjonowaniem POS
- Dążenie do maksymalnego wzrostu sprzedaży
- Prowadzenie zamówień u partnerów handlowych
- Analiza przeprowadzonych audytów w POS
Franchisingobiorca mPunkt Polska S.A.
Autoryzowany Partner Punktów Sprzedaży PLUS GSM
- Nadzór nad funkcjonowaniem oraz koordynacja pracy punktów sprzedaży
- Kontrola stanów magazynowych POS
- Zapewnienie ciągłości obsługi w POS
- Kontrola i dbałość o estetykę i wizualizację POS
- Kontrola i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi sprzedażnej i posprzedażnej
klienta
- Wdrożenie procedur wewnętrznych i zewnętrznych Operatora związanych z
procesem aktywacji, weryfikacji, serwisem, archiwizacji i wysyłek dokumentów oraz
nadzór nad ich przestrzeganiem przez personel POS
- Przekazywanie pracownikom POS wszelkich materiałów, procedur, regulaminów i
informacji niezbędnych w procesie sprzedaży
- Organizowanie i koordynacja akcji promocyjnych
- Utrzymywanie relacji B2B z przedstawicielami Agenta oraz Operatora
- Kontrola poziomu wykonania planów sprzedażowych przez POS
- Aktywny wpływ na realizacje założeń Operatora dotyczących poziomu sprzedaży
przez POS
- Sporządzanie i przesyłanie raportów tygodniowych z działalności własnej i
podległych POS
- Kontrola prawidłowości wszelkich operacji finansowych i administracyjnych z
udziałem POS , w szczególności:
a) kontrola wykorzystania limitów kupieckich
b) kontrola poprawności dokumentów wystawionych w POS
c) kontrola operacji bankowych, płatności partnerów handlowych
- Reprezentowanie firmy w regionie w kwestiach administracyjnych (centra
handlowe) oraz marketingowych
- Dbałość o poufność danych
- Kontrola stanów magazynowych POS
- Zapewnienie ciągłości obsługi w POS
- Kontrola i dbałość o estetykę i wizualizację POS
- Kontrola i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi sprzedażnej i posprzedażnej
klienta
- Wdrożenie procedur wewnętrznych i zewnętrznych Operatora związanych z
procesem aktywacji, weryfikacji, serwisem, archiwizacji i wysyłek dokumentów oraz
nadzór nad ich przestrzeganiem przez personel POS
- Przekazywanie pracownikom POS wszelkich materiałów, procedur, regulaminów i
informacji niezbędnych w procesie sprzedaży
- Organizowanie i koordynacja akcji promocyjnych
- Utrzymywanie relacji B2B z przedstawicielami Agenta oraz Operatora
- Kontrola poziomu wykonania planów sprzedażowych przez POS
- Aktywny wpływ na realizacje założeń Operatora dotyczących poziomu sprzedaży
przez POS
- Sporządzanie i przesyłanie raportów tygodniowych z działalności własnej i
podległych POS
- Kontrola prawidłowości wszelkich operacji finansowych i administracyjnych z
udziałem POS , w szczególności:
a) kontrola wykorzystania limitów kupieckich
b) kontrola poprawności dokumentów wystawionych w POS
c) kontrola operacji bankowych, płatności partnerów handlowych
- Reprezentowanie firmy w regionie w kwestiach administracyjnych (centra
handlowe) oraz marketingowych
- Dbałość o poufność danych
Szkolenia i kursy
2001:
1. Szkolenie I stopnia, przygotowujące do pracy w sklepie ERA GSM - Polska Telefonia Cyfrowa
2. Szkolenie dotyczące wykrywania fałszerstwa - Polska Telefonia Cyfrowa
2003:
1. Szkolenie I stopnia, przygotowujące do pracy w sklepie PLUS GSM - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie ze standardów sprzedaży - mPunkt Polska S.A.
3. Szkolenie Start Up - mPunkt Polska S.A
2004:
1. Szkolenie II stopnia dla menadżerów sklepu Plus - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie z obsługi programu ratalnego - GE Money Bank
2005:
1. Szkolenie dotyczące zasad funkcjonowania POS franchisingowych dla Frachisingobiorców Punkt Polska S.A. - CDM Szkolenia i Doradztwo
2007:
1. Szkolenie z nowych standardów sprzedaży w POS - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie z zarządzania i kierowania dla menadżerów oraz RKS - mPunkt Polska S.A.
2008:
1. Szkolenie dotyczące reklamacji wadliwego towaru - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie z zakresu Standardów Obsługi Klienta - Polkomtel S.A.
2011:
1. Szkolenie dla kadry kierowniczej: "Zarządzanie zespołem" - INEA S.A.
2012 - 2013
1. "Lider w drodze" (zwycięstwo menedżera przywódcy, skuteczne działanie i osobiste przywództwo, modele przywództwa, wyznaczanie i rozliczanie zadań, zarządzanie czasem, coaching; on the job training) - Business Training sp. z o.o.
1. Szkolenie I stopnia, przygotowujące do pracy w sklepie ERA GSM - Polska Telefonia Cyfrowa
2. Szkolenie dotyczące wykrywania fałszerstwa - Polska Telefonia Cyfrowa
2003:
1. Szkolenie I stopnia, przygotowujące do pracy w sklepie PLUS GSM - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie ze standardów sprzedaży - mPunkt Polska S.A.
3. Szkolenie Start Up - mPunkt Polska S.A
2004:
1. Szkolenie II stopnia dla menadżerów sklepu Plus - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie z obsługi programu ratalnego - GE Money Bank
2005:
1. Szkolenie dotyczące zasad funkcjonowania POS franchisingowych dla Frachisingobiorców Punkt Polska S.A. - CDM Szkolenia i Doradztwo
2007:
1. Szkolenie z nowych standardów sprzedaży w POS - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie z zarządzania i kierowania dla menadżerów oraz RKS - mPunkt Polska S.A.
2008:
1. Szkolenie dotyczące reklamacji wadliwego towaru - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie z zakresu Standardów Obsługi Klienta - Polkomtel S.A.
2011:
1. Szkolenie dla kadry kierowniczej: "Zarządzanie zespołem" - INEA S.A.
2012 - 2013
1. "Lider w drodze" (zwycięstwo menedżera przywódcy, skuteczne działanie i osobiste przywództwo, modele przywództwa, wyznaczanie i rozliczanie zadań, zarządzanie czasem, coaching; on the job training) - Business Training sp. z o.o.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- książki o tematyce psychologicznej, ekonomicznej oraz zarządzaniu
- problematyka sprzętu komputerowego oraz systemów operacyjncyh
- tenis
- gry strategiczne oraz ekonomiczne
- problematyka sprzętu komputerowego oraz systemów operacyjncyh
- tenis
- gry strategiczne oraz ekonomiczne
Inne
- bardzo szybkie pisanie na klawiaturze, metodą bezwzrokową
Grupy
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
WiMAX
Wszystko na temat technologii WiMAX. Dużo zainteresowanych, malo specjalistów - podzielmy się wiedzą.