Karol Dzieżyc

Współpraca Partnerska B2B
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Komputronik Biznes Sp. z o.o.
Dyrektor Sprzedaży Partnerskiej B2B
INEA S.A.
Manager ds. Utrzymania Klienta
- Zarządzanie procesami wewnątrz firmy dla różnych kanałów obsługi, komunikacji i sprzedaży
- Wprowadzanie skutecznych rozwiązań w ramach programów lojalnościowych i utrzymania Klienta
- Przewidywanie zachowań i reakcji Klientów związanych z relacjami Klient - firma - Klient
- Sprzedaż usług z uwzględnieniem segmentacji Klientów
- Trafne wyciąganie wniosków związanych ze zmianami/ulepszaniem procesów analizując trendy na podstawie analiz, kontaktów od Klientów oraz raportów
INEA S.A.
Kierownik Punktów Partnerskich
(do 11.2011 koordynator Punktów Partnerskich)
- Tworzenie i organizacja sieci sprzedaży Punktów Partnerskich i Punktów Sprzedaży
- Podział planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
- Organizacja i kontrola rozliczeń Partnerów
- Stworzenie i wdrożenie zasad merchandisingu operatora w Punktach Partnerskich
i Punktów Sprzedaży
- Aktywne uczestnictwo w projektach wprowadzających nowe usługi
- Organizacja i prowadzenie procesu rekrutacji
- Szkolenia i coaching dla podległych Punktów Sprzedaży
- Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur
- Kontrola obrotu sprzętem
- Weryfikacja przestrzegania Standardów Obsługi Klienta
Logo
Manager Punktu Sprzedaży
Punkt Sprzedaży PLUS GSM
- Szkolenie nowych i aktualnych pracowników
- Reprezentowanie firmy podczas spotkań u Operatora
- Analiza i raportowanie sprzedaży POS
- Prowadzenie księgowości związanej z funkcjonowaniem POS
- Dążenie do maksymalnego wzrostu sprzedaży
- Prowadzenie zamówień u partnerów handlowych
- Analiza przeprowadzonych audytów w POS
Logo
Franchisingobiorca mPunkt Polska S.A.
Autoryzowany Partner Punktów Sprzedaży PLUS GSM
- Nadzór nad funkcjonowaniem oraz koordynacja pracy punktów sprzedaży
- Kontrola stanów magazynowych POS
- Zapewnienie ciągłości obsługi w POS
- Kontrola i dbałość o estetykę i wizualizację POS
- Kontrola i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi sprzedażnej i posprzedażnej
klienta
- Wdrożenie procedur wewnętrznych i zewnętrznych Operatora związanych z
procesem aktywacji, weryfikacji, serwisem, archiwizacji i wysyłek dokumentów oraz
nadzór nad ich przestrzeganiem przez personel POS
- Przekazywanie pracownikom POS wszelkich materiałów, procedur, regulaminów i
informacji niezbędnych w procesie sprzedaży
- Organizowanie i koordynacja akcji promocyjnych
- Utrzymywanie relacji B2B z przedstawicielami Agenta oraz Operatora
- Kontrola poziomu wykonania planów sprzedażowych przez POS
- Aktywny wpływ na realizacje założeń Operatora dotyczących poziomu sprzedaży
przez POS
- Sporządzanie i przesyłanie raportów tygodniowych z działalności własnej i
podległych POS
- Kontrola prawidłowości wszelkich operacji finansowych i administracyjnych z
udziałem POS , w szczególności:
a) kontrola wykorzystania limitów kupieckich
b) kontrola poprawności dokumentów wystawionych w POS
c) kontrola operacji bankowych, płatności partnerów handlowych
- Reprezentowanie firmy w regionie w kwestiach administracyjnych (centra
handlowe) oraz marketingowych
- Dbałość o poufność danych
Logo
Manager Punktu Sprzedaży
Punkt Sprzedaży PLUS GSM
- Prowadzenie księgowości związanej z prowadzeniem sklepu
- Przeprowadzanie szkoleń związanych ze sprzedażą w sklepie PLUS GSM
- Reprezentowanie firmy podczas spotkań u operatora
- Szkolenie i prowadzenie serwisu telefonów komórkowych
- Obsługa klientów
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
- Obsługa klientów
- Prowadzenie księgowości związanej z prowadzeniem sklepu
- Przeprowadzanie inwentaryzacji
- Przeprowadzanie szkoleń nowych pracowników
- Rozwój sprzedaży w nowo otwartym POS

Szkolenia i kursy

2001:
1. Szkolenie I stopnia, przygotowujące do pracy w sklepie ERA GSM - Polska Telefonia Cyfrowa
2. Szkolenie dotyczące wykrywania fałszerstwa - Polska Telefonia Cyfrowa

2003:
1. Szkolenie I stopnia, przygotowujące do pracy w sklepie PLUS GSM - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie ze standardów sprzedaży - mPunkt Polska S.A.
3. Szkolenie Start Up - mPunkt Polska S.A

2004:
1. Szkolenie II stopnia dla menadżerów sklepu Plus - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie z obsługi programu ratalnego - GE Money Bank

2005:
1. Szkolenie dotyczące zasad funkcjonowania POS franchisingowych dla Frachisingobiorców Punkt Polska S.A. - CDM Szkolenia i Doradztwo

2007:
1. Szkolenie z nowych standardów sprzedaży w POS - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie z zarządzania i kierowania dla menadżerów oraz RKS - mPunkt Polska S.A.

2008:
1. Szkolenie dotyczące reklamacji wadliwego towaru - Polkomtel S.A.
2. Szkolenie z zakresu Standardów Obsługi Klienta - Polkomtel S.A.

2011:
1. Szkolenie dla kadry kierowniczej: "Zarządzanie zespołem" - INEA S.A.

2012 - 2013
1. "Lider w drodze" (zwycięstwo menedżera przywódcy, skuteczne działanie i osobiste przywództwo, modele przywództwa, wyznaczanie i rozliczanie zadań, zarządzanie czasem, coaching; on the job training) - Business Training sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu
Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem, licencjackie
Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

- książki o tematyce psychologicznej, ekonomicznej oraz zarządzaniu
- problematyka sprzętu komputerowego oraz systemów operacyjncyh
- tenis
- gry strategiczne oraz ekonomiczne

Inne

- bardzo szybkie pisanie na klawiaturze, metodą bezwzrokową

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki
ABC Wzrostu Sprzedaży
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż. Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
LEADERSHIP
LEADERSHIP
Liderze, świat podąża za Tobą !!! (???)
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Sprzedaż bis
Sprzedaż bis
Grupa dla wszystkich kochających sprzedawanie i gadanie o sprzedawaniu.
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
TELEKOMUNIKACJA  DLA KAŻDEGO
TELEKOMUNIKACJA DLA KAŻDEGO
Telekomunikacja - Jedyne Forum dla każdego
WiFi
WiFi
Wszystko, co jest związane z sieciami bezprzewodowymi.
WiMAX
WiMAX
Wszystko na temat technologii WiMAX. Dużo zainteresowanych, malo specjalistów - podzielmy się wiedzą.